Akciós kerékpárok magyarország legnagyobb bicikli boltjából, több mint 3000 kerékpár raktáron. Cross trekking, trekking, mountain bike, gyerek kerékpárok, alkatrészek, kerékpár kiegészítők és kerékpáros ruházat.
Egy ultrakönnyű, Bosch-üzemű, teljes felfüggesztésű kerékpár építése nem könnyű. Ezért az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja, a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében, a lehető legkisebb súly mellett. A 400Wh-s akkumulátort az alsó csőbe építettük be, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsuk a kezelhetőséget, és a váz PowerMore-képes a 250Wh-s hatótáv növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A belső kábelelvezetés kieg
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel
Nem könnyű megépíteni egy ultrakönnyű Bosch-motoros teljes felfüggesztésű kerékpárt. Ez az oka annak, hogy az AMS Hybrid ONE44 C:68X váz a legfejlettebb C:68X® karbon anyagunkat használja a lehető legnagyobb szilárdság és merevség érdekében a lehető legkisebb súly mellett. A 400 Wh-s akkumulátor az alsó csőbe van beépítve, a lehető legközelebb az új, könnyű Bosch SX motorhoz, hogy javítsa a kezelhetőséget, a váz pedig PowerMore-kész a 250 Wh-s tartomány növelésére az opcionális akkumulátorcsomaggal. A bel