Évjárat: 2003. A képeken látható masznált markolatot is adom vele. Nem árképző.
Törve vagy repedve nincs, de sajnos csúsztak vele. 2011-es motorra való.
Eredeti, új állapotú alkatrész. Csak az van, amit a képeken lehet látni. A gumiból a rögzítő lemez hiányzik.
Évjárat: 2002. Használt, hibátlan állapotú alkatrész. Színe: fekete.
Eredeti, új állapotú alkatrész. A fej átmérője 50mm. A tengely átmérője 19mm.
Évjárat: 1995-1999. Eredeti, új állapotú alkatrész.
Évjárat: 1995-1999. Eredeti, új állapotú alkatrész.
Az Aprilia MOTO 6,5 Első fékcső egy eredeti, új állapotú alkatrész, amely tökéletesen illeszkedik az 1995-1999-es évjáratú motorhoz. Ez a fékcső kiváló minőségű anyagokból készült, amelyek biztosítják a tartósságot és a megbízhatóságot. A fékcső gyári specifikációkkal rendelkezik, így garantáltan hozzájárul a motor fékrendszerének hatékony működéséhez. Ez a Aprilia MOTO 6,5 Első fékcső az eredeti szerelvényből származik, így könnyen telepíthető és kompatibilis a motor többi alkatrészével is. Tervezzen biz
Évjárat: 1993-1994. Eredeti, új állapotú alkatrész.
Évjárat: 2005-2009. Eredeti, új állapotú alkatrész.
Évjárat: 1999-2004. Aprilia Mojito 50 és SR 50 Ditech főtengelycsapágy. Eredeti, új állapotú alkatrész Franco Morini blokkhoz. Mérete: 25 x 52 x 13.
Derbi D50B0 blokk. Eredeti, új állapotú alkatrész.
Derbi D50B0 blokk. Eredeti, új állapotú alkatrész.
Évjárat: 1999-2001. Eredeti, új állapotú alkatrész.