Bikexpert - Elektromos kerékpárok és kiegészítők széles választéka
Az ikonikus és népszerű Neo 2 Smart okosgörgő csendes és igen erőteljes direkt hajtást kapott. A motort úgy alakítottuk ki, hogy még jobb beltéri kerékpáros élményt adjon, különösen emelkedők vagy sprintek esetén. A NEO 2T Smart még csendesebb lett, és kétség kívül a legerősebb, legpontosabb és legvalósághűbb élményt adó kerékpáros tréner. Újdonságok: Még csendesebb: a levegő mozgásából és a rezgésekből adódó zajok jelentős csökkentése. Valóságosabb kerékpáros élmény: az erőteljes motornak köszönh
A kormány és a nyeregcső közé kifeszíthető izzadtságvédő felfogja a görgőzés közben lecsepegő izzadtságot, hogy az ne a vázra csepegjen és ki van alakítva egy okostelefon tartó is, hogy mindig kézközelben legyen a készülék. Persze ez a telefontartó is vízálló.
When a helmet is impacted, its job is to dissipate the energy of the impact. The conventional approach to helmet design is that more foam (EPS) means better energy management. We re-wrote the book on cycling helmet design by innovating beyond foam. Woven aramid “cables” traverse the helmet and are anchored to carbon fiber side panels. Upon impact, the AirCage technology* works as a suspension bridge and is designed to distribute localized forces throughout the helmet. The Occipital Base Adjustment op
When a helmet is impacted, its job is to dissipate the energy of the impact. The conventional approach to helmet design is that more foam (EPS) means better energy management. We re-wrote the book on cycling helmet design by innovating beyond foam. Woven aramid “cables” traverse the helmet and are anchored to carbon fiber side panels. Upon impact, the AirCage technology* works as a suspension bridge and is designed to distribute localized forces throughout the helmet. The Occipital Base Adjustment op
When a helmet is impacted, its job is to dissipate the energy of the impact. The conventional approach to helmet design is that more foam (EPS) means better energy management. We re-wrote the book on cycling helmet design by innovating beyond foam. Woven aramid “cables” traverse the helmet and are anchored to carbon fiber side panels. Upon impact, the AirCage technology* works as a suspension bridge and is designed to distribute localized forces throughout the helmet. The Occipital Base Adjustment op
Biológiailag lebombló, full szintetikus, kifejezetten nedves, sáros, havas útviszonyok esetén ajánlott, környezetbarát kenőanyag. Erősen vízlepergető hatású, a lánc és egyéb alkatrészek kenését ilyen körülmények között hosszú távon megoldja, lassítva ezzel a korróziót. Visszazárható kupakkal. 100ml-es csepegtetős kiszerelés, visszazárható kupakkal.
Irányítás Kormányszár: S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount Kormány: Roval Terra, carbon, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare Bandázs: Supacaz Super Sticky Kush Nyereg: Body Geometry S-Works Power with Mirror, carbon fiber rails, carbon fiber base Nyeregcső: S-Works Carbon Seat Post, 20mm Offset Meghajtás: Hátsó váltó: SRAM XG-1295 Eagle, 12-speed, 10-50t Fékváltókar: SRAM Red eTap AXS Fogaskoszorú: SRAM XX1 Eagle AXS Lánc: SRAM XX1 Eagle, 12-speed
Irányítás Kormányszár: Future Stem, Comp Kormány: Specialized Adventure Gear Hover, 103mm drop x 70mm reach x 12º flare Bandázs: Supacaz Super Sticky Kush Nyereg: Body Geometry Power Sport, steel rails Nyeregcső: S-Works FACT carbon 27.2mm, 20mm offset Meghajtás: Hátsó váltó: Shimano GRX RX822-SGS, 12-speed Fékváltókar: Shimano GRX RX820, 1x12-speed Fogaskoszorú: Shimano XT, 12-speed, 10-51t Lánc: Shimano XT M8100, 12-speed w/ quick link Hajtókarok: Shima
Kényelmes kisméretű zsák újrahasznosított nejlonból. Ideális választás, ha csak a legfontosabb holmikat szeretnéd magaddal vinni utazás közben vagy akár a mindennapok során. A fő rekesz elég nagy ahhoz, hogy elférjen benne egy okostelefon és egy útlevél. A belső, hálós, illetve a külső, cipzáras zseb segít, hogy minden a helyére kerüljön. A számos rögzítési pont és az állítható pántok segítségével teljesen személyre szabhatod a használatát; hordható vállon átvetve, a mellkason, vagy övre fűzve. A külső an
A GRID TRAIL kialakítás a korábbi, GRID rendszerhez képest megnövelt vastagságú oldalfallal lett ellátva, lehetővé téve az alacsonyabb nyomás használatát, ezzel növelve az irányíthatóságot és javítva a tapadást, viszont csökkentve a felütéses defektek esélyét, akár 30%-kal. A kiváló rezgéselnyelő GRIPTON® T9 keverék pedig gondoskodik az állandó tapadásról. Szövetsűrűség: 60TPI Hajtogatható kivitel 2Bliss Ready - belső nélküli rendszerekkel kompatibilis E-bike kompatibilis Súly: 1050g
A CM-5.3 lánc mosó extra nagy tisztítófolyadék tartálya és a forgó kefék segítségével gyorsan és hatékonyan varázsolja tisztává még a legkoszosabb láncokat is. A tartály aljában elhelyezett mágnes összegyűjti a tisztítási folyamat közben, a láncról leváló fém szemcséket. A könnyű használat érdekében egy markolattal is ellátták a tisztítót.
Aluminium váz, első V fék, hátsó kontra. Ideális testmagasság: 94-107
Egyszerűen felhelyezhető, strapabíró és vízálló táska hátsó csomagtartóra. Űrtartalom: kb 17 liter 400 x 330 x 142mm
Ha laptopját vagy táblagépét szeretné magával vinni kerékpárján, akkor a Postino válltáska az Önnek való! A tágas fő rekesznek, három extra belső zsebnek és egy elülső zsebnek köszönhetően sok eszközt vihet magával. A táska jól párnázott rekesszel rendelkezik, amely megvédi laptopját vagy táblagépét. A Postino állítható és levehető vállpánttal és kerékpárkampókkal is rendelkezik a cipzáras zsebben
Turbo Vado 3.0 Technical Specifications Vázszett Váz: E5 Aluminum, bottom bracket motor mount, fully integrated lockable downtube battery, internal cable routing, lock and front rack mount Villa: SR Suntour MobieA32, 80mm travel, lockout, fender-mounts, integrated light mount Nyeregcső bilincs: Alloy, bolt-type, 34.9mm Irányítás Kormányszár: Specialized Flowset, 3D-forged alloy, 20-degree rise, 31.8mm clamp Kormány: Specialized, alloy, 15-degree backsweep, 46mm rise, 31.8mm Nyereg: Bridge Spo