Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
Ebben a füzetben olyan játékos feladatok találhatók, melyek a mindennapok eseményeivel, az időjárással és a helyes öltözék megválasztásával foglalkoznak. Gyakoroltatják az azonosság-különbözőség-ellentét fogalmát, bemutatják a környezetünkben élő állatokat, sorrendiséget tanítanak, gyűjtőfogalmakkal ismertetnek meg.
A 2-3 éves kortól használható füzet lépésről lépésre vezeti be a kisgyermeket a BambinoLÜK varázslatos világába. Az első kiadvány célja a lapról lapra nehezedő feladatokkal megtanítani a kicsit a LÜK használatára. Amint ennek a végére ér, következhetnek a későbbi feladatokhoz már hasonló, egyre összetettebb logikai gyakorlatokat tartalmazó BambinoLÜK füzetek.
A Ravensburger Logo ?Első számolás 123? játékkal a gyerekek a számok varázslatos világába repülhetnek, hogy játékos formában tanuljanak 1-től 10-ig számolni. Nemcsak a számokkal, hanem a mennyiség fogalmával is közelebbi kapcsolatba kerülnek, mik
Lombhullató - Alapozó feladatok óvodásoknak 3. Egyszerű feladatok, melyek pontos megfigyelést az összehasonlítás és párokba rendezés készségét igénylik.A feladatokat a gyerekek önállóan képesek megoldani, gyakorolni, és a megoldások helyességét ellenőrizni.A feladatok gyakorlása a koncentrációs készséget fejleszti
Ludix - kockajáték római számokkal! Aki soron van, egyszerre dob a négy kockával, majd a kockák felhasználásával kirak egy római számot. Ez a szám adja a játékos pontszámait. Ezután dönt a játékos: felírja a pontszámot, vagy továbbmegy. Vigyázat! Ha egy dobás eredményéből nem tud értelmezhető római számot kirakni, az összes addigi pontját elveszti.
Miért jó a 24 darabos készlet?nagyobb teret ad a fejlesztésnek több variációs lehetőséget biztosít további differenciálási lehetőséget nyújt a nagyobbak is szívesen használják Kiknek ajánljuk?akik már ismerik és szeretik a 12-es LÜK-öt és nehezebb próbatételre vágynak vegyes fejlettségi szinten álló, 3-4. osztályos gyerekcsoportokban a gyorsabban haladóknak akár felső tagozatosoknak is
Bújócska a bogarak világában! A méltán népszerű Hide
Egy egérkényi logika!? Össze tudod állítani a játékelemeket, hogy az egérkék kileshessenek az ementáli résein?? Mókás mágneses játék 48 egyre nehezedő feladvánnyal.? Igazi úti játék - könnyű magaddal vinni bárhová is utazol - és a mágneses játékelemek segítségével mindenütt játszható.
Találd meg minden állat helyét a bárkában! Minden állatnak be kell férnie Noé bárkájába. A párok egymás mellett szeretnek utazni, ezért egymás mellé kell őket helyezni. Figyel rá oda, hogy minden állat a talpával a padlón álljon - ki szeret fejjel lefelé utazni? 48 feladvány 4 különböző nehézségi szinten. A mágneses tábla miatt bárhol, bármikor játszható.
Az Úti Tangoes PARADOX egy olyan mágneses ábrarakó, mely fejleszti a térlátást. Olyan mintha mindennek az árnyékát raknánk ki. A Tangoes ötletét egy ősi kínai játék, a 7 bölcsesség táblája adta. Körülbelül 1000 éve, egy Tan nevű emberke elejtett egy cserepet, mely a padlón 7 darabra tört. Ahogyan a darabok összeillesztésével próbálkozott, rájött, hogy milyen sokféle figurát lehet kirakni már ebből a pár darabból is. A Tangoes úti változata ugyanolyan mókás, mint az eredeti változat, csak...
Úti Tangoes - a mágneses ábrarakó A Tangoes ötletét egy ősi kínai játék adta, a 7 bölcsesség táblája. A legendák szerint mintegy 1000 éve, egy Tan nevű emberke elejtett egy cserepet, mely a padlón 7 darabra tört. Ahogyan a darabok összeillesztésé
A Smart Games úti játéka a mágneses ábrarakó. A Tangoes ötletét egy ősi kínai játék adta, a 7 bölcsesség táblája. A legendák szerint mintegy 1000 éve, egy Tan nevű emberke elejtett egy cserepet, mely a padlón 7 darabra tört. Ahogyan a darabok összeillesztésé
MÁR EZT IS TUDOM I. - FELADATOK MATEMATIKÁBÓL 4. OSZTÁLY A matematika tanulása érzelmi és motivációs vonatkozásban is formálja, gazdagítja a személyiséget, fejleszti az önálló rendszerezett gondolkodást, és alkalmazásra képes tudást hoz létre. Ebben a füzetben a 4. osztály I. félévében tanultak rendszerezésére találhatóak feladatok. A füzet használatával fejleszthető készségek, képességek: - hatékony, önálló tanulás - gondolkodás fejlesztése - modellalkotó képesség - reprodukciós képesség - kombinatív kés
MÁR EZT IS TUDOM II. - FELADATOK MATEMATIKÁBÓL 4. OSZTÁLY A matematika tanulása érzelmi és motivációs vonatkozásban is formálja, gazdagítja a személyiséget, fejleszti az önálló rendszerezett gondolkodást, és alkalmazásra képes tudást hoz létre. Ebben a füzetben a 4. osztály II. félévében tanultak rendszerezésére találhatóak feladatok. A füzet használatával fejleszthető készségek, képességek: - hatékony, önálló tanulás - gondolkodás fejlesztése - modellalkotó képesség - reprodukciós képesség - kombinatív k
Játékos ismerkedés a számok világával A füzetben játékos feladatok találhatók, melyek segítik a számfogalmakhoz kötődő készségek és ismeretek kialakítását és megszilárdulását. A feladatok nehézségi foka igen különböző, ezért a több - kevesebb fogalmával ismerkedő gyerekek épp úgy találnak benne fejtörőket, mint azok, aki már a számképek, a számjegyek vagy éppen már a műveletek birodalmával barátkoznak. A logikai, ügyességi gyakorlatok egyike sem lép túl a hatos számkörön. Tehát a füzet feladatai nem rónak