Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
Egyszavas jelszavakkal próbáljuk megtalálni az ügynököt (ügynököket), azonban itt együtt kell dolgoznunk csapatként. Játék előkészületek: 25 szókártyát helyezzünk el egy 5x5-ös formában. Egy kulcskártyát helyezzünk a tartóba úgy, hogy mindenki jól lássa az egyik oldalát. A kulcskártyán mindenki lát 9 zöld színű kártyát, ezek jelölik az ügynököket, három négyzet pedig fekete ez mutatja a gyilkosokat. A 9 zöld színű kártyából 3 megegyezik a másik oldalon találhatóakkal, illetve a 3 fekete közül 1 szintén
A Mágikus tekercsek egy valós idejű kockajáték, ahol minden játékos egy varázsló bőrébe bújik. A játék során varázsigéket kell kijátszani, hogy megszerezzük a rejtett tekercsek nyújtotta titkos tudást. A körökben a játékosok kockával dobnak addig, amíg ki nem dobják az aktuális tekercs, vagy a saját varázsigéjük motívumait. Amikor ez sikerült, a kockákat a lapra helyezik és újabbakat húznak helyettük. A kör akkor ér véget, ha nincs több kocka, vagy valaki kidobta a tekercs motívumait. Ekkor végrehajthatók
Adventure Games A börtön - Kalandjáték három fejezetben. Ebben a kooperatív játékban három fejezetben élitek át a történetet. A játékidő fejezetenként 90 perc. A játékot bármikor megállíthatjátok, elmenthetitek a játékállást azért, hogy egy másik alkalommal folytassátok. Egy sötét börtönben ébredtek. A kijutás lehetetlennek tűnik, már csak azért is, mert egyikőtök sem emlékszik, hogyan kerültetek ide. A PC kalandjátékok menetéhez hasonló módon helyszíneket fedeztek fel, tárgyakat kombináltok, nyomok
Olyan izgalmas szabályok várnak Rád, mint például rímekben kell beszélni, de vigyázz ha nem tudod folytatni innod kell! Játszd ki a +2-es lapot bármikor és büntesd meg ellenfeled +2 korttyal. Vicceld meg barátaid az új szabály lappal és mond például nekik, hogy innentől kezdve csak ékezetek nélkül beszélhetnek. A tréfa addig tart, amíg valaki fel nem húzza a delete lapot, amivel törli az összes életben lévő szabályt. Ilyen, és ehhez fogható ördöngős feladatokat rejt a 70 darabos pakli, de találsz benne t
Kellemetlen, abszurd történetek a megszokott apró dobozban. Ezeket garantáltan csak az élet produkálhatta. Szituációk, amelyek bárkivel megtörténhetnek, de senki sem számít a morbid fordulatra. Te kitalálod egy mondat alapján, hogy mi történhetett?
Az Azul: Kristálymozaik kiegészítő játék praktikus játékostábla-borítással növeli a játékosok kényelmét, ezzel erősítve a sokszorosan díjazott és elismert Azul-játékélményt. Ráadásul a dobozban található további kétoldalas új játéktáblaszett még a legelhivatottabb játékosok számára is friss és lebilincselő kihívást fog nyújtani.
Ez a játék óvatos és céltudatos mozgást igényel a gyerekek részéről. A játék tartalmaz egy kedves állatfigurát, 9 db hengert és egy színdobókockát. A játékosok felváltva dobnak a dobókockával és a dobott színnek megfelelően, a hengereket felteszik az egyensúlyozó figurára. A játék célja, hogy a játékosok minél több hengert tegyenek fel a figurára úgy, hogy az egyensúlyban maradjon.
A GYÜMI egy varázslatosan egyszerű, szórakoztató, vidám és egyben ravasz kártyajáték az egész család számára. A játékosok célja az, hogy a gyümölcsöket okosan gyűjtögetve minél több pontot szerezzenek. Ehhez mindössze jó megfigyelőkészségre és megbízható memóriára lesz szükség, mivel minden sorozatból csak a legfelső kártyalapot fogjuk látni az egész játék folyamán! A játékszabály elsajátítása mindössze egy perc, majd játszhatjuk ketten (elmebajnokság), de akár 6-7-8 játékossal is (vidám partijáték), a j
Nem is olyan régen, vásároltatok egy régi éttermet, és kiszolgáltátok az első vendégeiteket. Az éttermet fel kellett újítanotok, alapanyagokat kellett vásárolnotok, ki kellett fizetnetek az alkalmazottaitokat, egyre összetettebb ételeket kellett készítenetek, és gondoskodnotok kellett a megfelelő raktározásról. Ahogy az éttermetek bővült, egyre igényesebb vendégek érkeztek, és egyre több alkalmazottat tudtatok felvenni. Sajnos sikeretek nem volt hosszú életű, és az éttermeteknek kezdett leáldozni. A vendé
A mandala egy ősi és szent rituálé szimbóluma. Színes homokot szórnak le, amivel elkészítik a világ egy szimbolikus térképét, majd a mintát szertartásosan megsemmisítik, és a homokot a folyóba szórják - az élet, a halál és az újjászületés örök körforgása. Színes homokkártyákat játszotok ki két mandalába: középre - új kártyák húzásához, vagy a saját oldalatokra -, hogy megerősítsétek az irányításotokat a mandala felett. Amikor mind a hat szín megtalálható egy mandalában, felváltva szerzitek meg a középső
A Top Spotban a kártyalapokon lyukak tátonganak! Ennek oka az, hogy a többjátékos kártyajátékban pöttyökkel és lyukakkal kell dolgoznunk. A kártyák kombinálásával köröket nyerünk és pontokat szerzünk. A játék végén a legmagasabb pontszámú játékos nyer. A játék fejleszti a tervező készséget és a memóriát.
Közeleg a forradalom, már csak idő kérdése…. Párizsban vagyunk, néhány héttel a hatalmas esemény előtt, amikor a különböző forradalmi frakciók felkészülnek az elkerülhetetlenre. A város egész területén meg kell erősíteniük a befolyásukat, követőket kell szerezniük és fegyvereket kell gyűjteniük. Erre 8 fordulón keresztül lesz lehetőségük a játékosoknak, közben különböző képességekkel, fegyverekkel és felszerelésekkel bíró embereket szerezniük, valamint küldetéskártyákat teljesíteniük. A 8. forduló végén
Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Térbeli tájékozódás 5/5 Logika 5/5 Probléma megoldás 5/4 Tervezés 5/4 Vizuális észlelés
Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Logika 5/5 Vizuális észlelés 5/4 Tervezés 5/4 Problémamegoldás 5/3 Koncentráció
Keverd össze a számokat, és tedd őket sorba! Ha valódi kihívásra vágysz, az IQ-Digits a megfelelő választás! Helyezd az összes kirakódarabot a játéktáblára, és ellenőrizd, hogy a számok összege megfelelő-e? Az IQ Digits egyedi utazójáték 120 feladvánnyal, az egyszerűtől az igazán összetettig. Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Koncentráció 5/5 Problémamegoldás 5/4 Logika