Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
A CLAIM egy gyors, mindössze 25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, melyben meg kell győznünk a frakciókat, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Goblinok, Lovagok, Élőhalottak, Törpök, Alakváltók, Gnómok, Óriások, Sárkányok, Trollok és Látnokok és megannyi bájos fantasy lény… és mindez kedves, humoros grafikával! A CLAIM 2 új szabályainak köszönhetően már 3-4 játékos is játszhatja a kártyajátékot! Meghalt a király! Mi történhetett? Na, ne firtassuk, senki sem tud
Mára az emberiség sikeresen lakhatóvá tette és benépesítette a Marsot. Ám ez a kezdetleges marsi civilizáció a káosz korszakát éli. Különböző ideológiák csapnak össze a hatalomért folytatott harcban, miközben pusztító homokviharok és más természeti katasztrófák sújtják a Marson élő közösségeket. Küldd el a saját megbízottjaidat a Terraformálási Bizottságba, hogy te is befolyással lehess a következő generáció sorsát érintő döntésekre. Készítsd fel cégbirodalmad a közelgő eseményekre és találd meg a saját s
Egy kis fekete humor még nem ártott senkinek... Ha te is szereted az enyhe bűntudattal megspékelt szívből jövő kacajokat, akkor a fekete történetek tökéletes kiegészítője lesz baráti összejöveteleidnek! A Fekete történetek: Szex Vér kiadásában 50 hollófekete talányt találsz szerelemről, kéjről és szenvedélyről. Az egyik játékos lesz a mesélő, aki felolvassa a többieknek a kártya elején látható talányos mondatot, a többiek pedig megpróbálják kitalálni, hogy mi is történhetett. A mesélő a kártya másik olda
A füzet Bartos Erika Brúnó Budapesten című sorozatához készült. A helyszínek, melyeket megismerhetünk a Budapest környéke című kötet rajzain, most fotókon is végig követhetők, a mese eseményeinek sorrendjében. A fővárosi agglomerációt bemutató fényképek mellett néhány Budapest környékével kapcsolatos feladatot is megoldhatnak a gyerekek.
Tudod-e, hogy milyen mély a Balaton? Ismered-e a tihanyi visszhang vagy a tó keletkezésének legendáját? Jártál-e már a nagyvázsonyi várban, a balatonfüredi Lóczy-barlangban, a Veszprémi Állatkertben, az örvényesi vízimalomban, bicikliztél-e a sajkodi öbölben?
Az erdő közepén állva mély lélegzetet veszel. Érzed, hogy a mai lesz a szerencsenapod. Az elmúlt héten a napsütés és az eső váltogatta egymást, tökéletes környezetet teremtve egy kellemes gombaszedéshez. A helyiek útmutatása is igen bíztatónak tűnik. Egy nagy kosárral felszerelkezve korán kezded a mai napot, virradat előtt, a ragyogó holdfényben. Még egy serpenyőt, némi vajat és almabort is csomagoltál, hogy alkonyatra már a tűz körül lakomázhass az összegyűjtött gombákból. Ez egy nagyszerű nap lesz!
Kiegészítő, Chachapoya alapjáték szükséges hozzá! A bátor kalandorokat szinte megrészegítette az első küldetés során begyűjtött kincsmennyiség. Visszatérnek hát, hogy felkutassák Yapalocté, a Kígyókirály szentélyét, újabb zsákmány reményében. Azonban visszatértükkor ismét rájuk zúdul a Chachapoya indiánok szörnyű átka... A játékosok az alapjátékhoz hasonlóan licitálás útján fognak kalandoraik segítségével kincseket és bálványokat szerezni ügyes blöffölés és kombinálás útján, hogy a játék végére a le
Dél-Amerika, az 1930-as évek eleje. A világ legkiválóbb kalandor-régészei vagyunk, de nem múzeumok megbízásából dolgozunk, hanem szigorúan csak saját szakállunkra… Ez a specialitásunk, ősi kultúrák műkincseit fedezzük fel és a fekete piacon értékesítjük a legnagyobb titokban. Most viszont összefogtunk a hatalmas zsákmány reményében, közösen feltérképeztük és felfedeztük a kontinens legkülönlegesebb kincseit. Hatalmas siker koronázta az erőfeszítéseinket, de most hogyan fogunk osztozni az értékes műkincs
A CLEVER HOCH DREI játékban a játékosok teljesen új kihívásokra és döntésekre számíthatnak. A kiválasztott kocka sorrendje meghatározó lehet bizonyos mezők kitöltésére ... néha akár egyszerre többre is. A idő elengedhetetlen tényezővé válik. A pontok és a bónusz mezők közötti választáskor újra és újra el kell döntenie, melyik út vezet a tökéletes eredményhez.
A gyerekek többsége szeretne háziállatot tartani, de nincsenek vele tisztában, hogy ez hosszúidőre szóló elkötelezettséget, közös életet jelent. A füzet fejezetei egy-egy közkedvelt háziállatot mutatnak be, bepillantást engedve tartásuk milyen kötelezettségekkel, mindennapi tevékenységekkel járnak. Célunk, hogy a gyerekek megismerjék ezeknek az állatoknak alapvető szokásaikat, igényeiket, ezzel segítve a választást, hogy elérjék az állat és kis gazdájuk együtt egyaránt boldogok legyenek. Ezen kívül termés
A játék menete: 1. ELŐKÉSZÜLETEK: Válassz egy feladványt. A 9 forgatható, fás elemet helyezd a játéktáblára, ahogy az a feladványban látható. Fontos az elemek helye és iránya is! A bábukat tedd a feladványban megjelölt helyekre, a fás elemek közé. Amelyik bábut nem látod a feladványban, azt tedd félre, ezekre nem lesz szükség. 2. A JÁTÉK: A Tekergő Medvék célja, hogy minden bábu kerüljön a számára kijelölt erdőszélhez. A fák forgatásával tudod mozgatni a bábukat. A) A játéktábla bal és jobb szélén közv
A játék menete: A Kincses sziget célja a titkos templom helyének felderítése a feladványban megadott tippek segítségével. A játék 4 puzzle-darabot tartalmaz, egyedi váltószerkezettel és 1 rögzített darabot (a templommal). 1. Válassz egy feladványt. Minden feladvány egy térképet mutat a szigetről hatszögekre felosztva. Egy hatszög a négy terep egyike lehet: víz (kék), dombok (világos zöld), hegyek (szürke) vagy erdők (sötétzöld). A kincsestérkép gyakran hiányos (fehér hatszögek). A nehezebb feladványok
A játék menete: 1. Válassz egy feladványt. Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba. (Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találod.) Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz. Válaszd ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező puzzle-darabokra van szükséged. 2. Alkoss akadálypályát a star
A játék menete: 1. Válassz egy feladványt. Helyezd a pálcákat a játéktáblára úgy, ahogy az a feladványban látható: • Amikor a pálcákat függőlegesen helyezed el, a pálcákon lévő kivágások láthatóak maradnak (ezt a pálcákon lévő sötétebb négyzetek jelzik). Egyes FÜGGŐLEGES pálcák helyes tájolását egy SZÁM jelzi a felső oldalon. • Ha vízszintesen helyezed el a pálcákat, a kivágások lefelé nézzenek, és ne legyenek láthatóak. De továbbra is láthatod a kivágások helyzetét, mivel azokat kisebb négyzetek
A játék menete: 1. Válassz egy feladványt! A feladványban látható játékelemeket tedd a játéktáblára, az ábra szerint! 2. A játék célja, hogy a nyulakat ugrásokkal eljuttassuk a nyúlüregekbe, miközben a többi nyúl is ugrál, és a róka is a közelben settenkedik. 3. A feladványhoz tartozó megoldást megtalálod a feladványfüzet végén.