Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
Okosabb vagy, mint egy cica? A cicák szeretnének elbújni a dobozokban! Mozgasd a kirakódarabokat – egyiket a másik után – amíg az összes cica el nem bújt a dobozokban. Tudsz nekik segíteni, hogy megtalálják a legjobb rejtekhelyet? Ez a kicsiknek és nagyoknak szóló kirakójáték tetővel lezárható, utazáshoz ideális!
Fel tudod építeni a Király kastélyát? A Bástya Rakás csodás kastélyépítésre hívja a játékosokat, 9 toronyelemből kell felépíteni a várat. Oldd meg a 80 feladványt, az alapoktól kezdve, a tervezésen át, az építkezésig. A kisebb-nagyobb kihívásokkal teli feladatok szórakoztató fejtörő királyoknak és királylányoknak, kicsiknek és nagyoknak.
Az előkészület során minden játékos vesz öt üveglapkát, amelyek teljesítéséhez 1-4 "shot" szükséges. Helyezd a 36 kávé/tej lapkát a zacskóba, majd húzz öt lapkát az eszpresszógép tejes oldalának kitöltésére, és öt lapkát a kávé oldalának kitöltésére. Minden kétoldalas kávé/tejlap értéke 1-4, valamint a hideg, meleg vagy habos szimbólum. Minden játékos 4-5 érmével kezd. Helyezd a kész itallapkákat a játéktér közepére; minden ital (cappuccino, latte macchiato stb.) változó értékű lapkákkal rendelkezik. E
Az Almamércében a játékosok kártyák segítségével az állatokból tornyokat készítenek a legtöbb begyűjtendő alma reményében. A játék elején a játékosok a 6 különböző famérce közül kiválasztanak egyet, ezen fogják látni, hogy a fának melyik pontjáig érdemes elérnie a tornyoknak a játék végéig. A tornyokat csak a játék végi pontozáskor tudják a famércéhez illeszteni, egészen addig a szemmértékükben kell bízzanak! Érdemes arra is figyelni, hogy a torony tetejére milyen állatot szánnak a játékosok, mivel a nyus
Játszatok és helyezzétek el az összes gyűrűt a kampókra minél gyorsabban, a nyomógombok segítségével. Gyűjtsétek össze a különböző mintájú flippereket és játszatok együtt a barátaiddal, vagy akár egy családi eseményen is mókás és mulatságos játék lehet, ez a dínós viziflipper. A termék mérete: 15×6,5 cm.
A Matchify egy párosító kártyajáték ami próbára teszi a figyelmet és az általános tudást. A játék célja, hogy 2 különböző kártyalapon megtaláljuk a tárgyak párját. A játékot az nyeri, aki a legtöbb párt találja meg a lehető leggyorsabban. Fejleszti a gyerekek figyelmét, ismereteit és szórakoztató kikapcsolódást nyújthat utazáskor, kiránduláson vagy a családi nyaraláson.
Ideális olvasmány kezdő olvasóknak: önálló, izgalmas történet, nagy betűk, rövid sorok, sok színes kép és rejtvények a Mágikus állatok iskolája szereplőivel. Eltűnt az igazgató papucsa, és a diákokat gyanúsítják! Murphy felháborodottan nyomozni kezd. Miss Cornfield diákjai sosem tennének ilyet! A jegesmedve titokban belopakodik az épületbe, és árulkodó nyomokra bukkan…
Murphy, a jegesmedve újra akcióban. Eddie szülei festményvásárt terveznek. Ám lába kel a legértékesebb képnek. A jegesmedve és társai A kókusz keresésére indulnak. Szerencsére Murphy felfedez egy nyomot, amely az erdőbe vezet… Vajon ott rejtőznek a tolvajok? A Mágikus állatok iskolája - Kinyomoztuk! sorozatunk folytatódik. Ideális olvasmány kezdő olvasóknak: önálló, izgalmas történet, nagy betűk, rövid sorok, sok színes kép és rejtvények a Mágikus állatok iskolája szereplőivel.
Ideális olvasmány kezdő olvasóknak: önálló, izgalmas történet, nagy betűk, rövid sorok, sok színes kép és rejtvények a Mágikus állatok iskolája szereplőivel. Murphy a kanadai jegesmedve nyomoz. Ida furcsa, széttépett levelet talál a postaládájában. Valaki meg akarja ijeszteni? De kicsoda? Talán egy gyerek a mágikus állatok iskolájából? Az nem lehet, ők aranyosak! A jegesmedve különös nyomokra bukkan…
Hatice és Maja, a mágikus fókalány a vakáció alatt is elválaszthatatlanok. Milyen kalandokat tartogat a dániai nyaralás? Hatice már alig várja, hogy úszhasson és búvárkodhasson a bátyjaival a tengerben. De a legjobban annak örül, hogy együtt lubickolhat Majával, a mágikus fókalánnyal. Aztán minden másképpen alakul, ugyanis kincskereső térképre bukkannak. Izgalmas gyerekregény beszélő mágikus állatokkal. Olvasd el a közösséget és a barátságokat építő kalandokat!
Eljött a téli szünet előtti utolsó napja, odakint szállingózik a hó. Miss Cornfield, az osztály és a mágikus állatok karácsonyi süteményeket sütnek – közben észre sem veszik, hogy a Winterstein iskola a hó fogságába esett! Leander és Henrietta riadtan bújnak a társuk mellé. Bezzeg Juri, a pingvin alig várja, hogy fejest ugorjon a hideg, fehér hóba… ...és folytatódik a fergeteges kaland a mágikus állatokkal.
A mágikus állatok iskolájában mindig történik valami! De vajon milyen kalandokat hoz a vakáció, amikor a Winterstein iskola kapuja zárva van? Helén Párizsba repül Karajannal. A divat fővárosában rengeteg kalandot élnek át, bejárják a várost, sőt a kandúr számára emlékezetes helyekre is eljutnak. Közben kiderül, milyen sötét titkokat rejtenek a divatbemutatók csillogó kulisszái, és hogy a modellkedésnél léteznek fontosabb dolgok is.
A LOGICO PRIMO innovatív tanulójáték – az óvodások napirendjébe beépíthetően – a következő területek fejlesztéséhez kínál játékos gyakorlatokat: érzékelés, koncentráció, mennyiségek és színek ismerete, térbeli tájékozódás, nyelvi kifejezésmód, tárgyi információk, valamint hozzárendelések és analógiaképzés révén logikai összefüggések keresése. A Vásárolni jó! az alábbi témákat dolgozza fel: képek időbeli sorrendbe állítása, logikai sorrendek, fogalomalkotás/főfogalmak 5 éves kortól ajánljuk. A
A LOGICO PRIMO innovatív tanulójáték – az óvodások napirendjébe beépíthetően – a következő területek fejlesztéséhez kínál játékos gyakorlatokat: érzékelés, koncentráció, mennyiségek és színek ismerete, térbeli tájékozódás, nyelvi kifejezésmód, tárgyi információk, valamint hozzárendelések és analógiaképzés révén logikai összefüggések keresése. A Logikai játékok az alábbi feladattípusokat tartalmazza: Logikai sorok folytatása, térbeli és időbeli tájékozódás, tükrözések/elforgatások. 5 éves kortól ajá
A LOGICO PRIMO innovatív fejlesztőjáték a 3-5 éves korosztálynak. Az új feladatcsomagban az észleléshez és tájékozódáshoz, mintákhoz, formákhoz és színekhez kapcsolódó feladatlapok találhatók. 3 éves kortól ajánljuk! A kártyák a PRIMO kerettel együtt használhatóak. A keret könnyen kezelhető, fejleszti a vizuális észlelést, a szem- és kézkoordinációt. A kerethez rögzített korongok tologatásával bejelölhető a helyes megoldás. A kartonlapokra így nem kell írni, újra és újra felhasználhatóak. A korong t