Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
Az ókori egyiptomi emlékművek látogatása során egy előre nem látható esemény elzárja a játékosokat egy titkos szobába a piramis belsejében. Képesek lesztek megfejteni a rejtélyes hieroglifákat és megtalálni a kiutat, mielőtt a múmia elkap benneteket? A kooperatív Deckscape játékok sorozatának hatodik része, valódi szabadulószobák által inspirált, ahol egy csoport ember 'csapdába esik' egy rejtvényeket és furcsa elemeket tartalmazó szobában. A játék célja, hogy megoldjátok a rejtvényeket, megértsétek a tör
Legyetek gyorsak és igazán szorgosak! A Szorgos hangyák társasjátékban a legszorgosabb játékos lesz a nyertes. Versenyezzetek a hangyakártyákért, gyűjts össze 7 különböző vagy 5 ugyanolyan színű hangyakártyát! Lábad előtt hever egy hatalmas hangyaboly, ahol a számok teljesen összekeveredtek. Fordítsátok fel egyesével a lapokat és versenyezzetek, hogy ki találja meg hamarabb a megfelelő színűt és számút. Az előkészületek könnyűek. Keverjétek meg és terítsétek szét a játéktéren a hangyabolykártyákat úgy hog
Egy vidám ügyességi játék. A játékosoknak az asztalon lévő pálcika halmazból kell egyesével pálcákat húzni.
A játék menete egyszerű: a kört kezdő játékos megnevez egy állatlapkát, amit mindenkinek át kell helyeznie a parkjában. Az állatok legjobb helyét nem olyan egyszerű kiválasztani! Kapcsoljátok össze egymással az azonos állatfajokat, gyűjtsetek össze minél nagyobb állatállományt. Tereljétek az állatokat a vízlelőhelyekhez, és ügyeljetek arra, hogy a bozóttüzek ne jelentsenek veszélyt az állatokra. Az árnyas fák és a buja fű nemcsak hasznosak, hanem élelmet is biztosítanak számukra. Igazán szép családi tá
Tegyétek a célvándorokat a várba vagy az erdőbe - ezzel meghatározható, hogy melyik vándornak hova kell érkeznie -, majd az útszakaszok kiválogatásával és a megfelelő útjelzők felrakásával juttassátok el az összes vándort a kijelölt céljához. Dienes Zoltán matematika professzor munkája alapján készítette az Access Assessment Kft., a Pécsi Tudományegyetemmel közösen a Piatnik Budapest Kft. gondozásában Grafikai tervezés és kivitelezés: Co-Libri Grafikai Stúdió
Az első kötet folytatásaként ? de attól függetlenül is használhatóan ? játékosan fejlesztő, beszélgetésre is ösztönző feladatokkal gazdagítja a kicsinyek szókincsét, serkentve fogalmi gondolkodásukat és logikai, ügyességi, valamint problémamegoldó készségüket is.
A füzet egyszerű, játékos feladatokat tartalmaz, melyek fejlesztik a szókincset, az általánosítás és a viszonyítás képességét egyaránt, ráadásul kitartásra, összpontosításra is ösztönöznek. Már 3-4 évesek is örömmel és haszonnal gyakorolhatnak belőle. A feladatlapok megoldása segíti a kisgyermeket abban, hogy a környezetében lévő dolgokat alaposabban megfigyelje, s a köztük lévő összefüggéseket megértse.
A bambinoLÜK füzetek a fejlesztő feladatok olyan tárházát kínálják, melyek intenzíven fejlesztik a 2 és 6 év közötti gyerekek felfogóképességét, gondolkodás-, kombinációs-, és beszédkészségét. Ezek közül is különösen jelentős a gyerekek érzékelő képességének fejlődése a további tanulmányok szempontjából. A feladatok végzése közben kiderül képes-e a gyermek tárgyakat vizuálisan sorba rendezni, különbözőségeket észrevenni és megnevezni, vagy a különböző képeken a hiányzó részekleteket felfedezni és kiegészí
A füzet játékos gyakorlatait élénk, tiszta színek és kedves, derűs képek kísérik. E gyakorlatok fejlesztik a kisgyermek megfigyelőképességét, és a siker élményével ösztönzik arra, hogy azonosságokat, különbségeket állapítson meg. A feladatlapok megoldása segíti a kisgyermeket abban, hogy a környezetében lévő dolgokat alaposabban megfigyelje. A részletek alapos megfigyelését tükörképes és árnyképes ábrázolások is segítik. Tartalom 1 Hol van a kép pontos mása? 2 Hol van a kép pontos mása? 3 Hol van a kép po
A gazdagon illusztrált színes útmutató lépésről lépésre nyújt bevezetést a triops tenyésztés fortélyaiba. Tippekkel, trükkökkel segít a gondozásban és érdekes információkkal lát el. A triopsok kikelnek a petékből és lárvaként vidáman úszkálnak, fejlődésük során levedlik kinőtt páncéljukat, majd a homokot túrják és petéket raknak.
Az ismeretlen táj felfedezésére és a vadak elejtésére előre külditek a vadászokat. A táj tábláitokon a kezetek alatt formálódik és különböző értékes tájelemek tarkítják. A táborotokkal végül el kell érnetek a romtemplomot úgy, hogy útközben minél több prédaállatot és ragadozó állatot ejtetek el. Összetett családi- és könnyedeb gamer játék Pierrot műhelyéből. Értékes alkatrészekkel, egyedi 3D figurákkal és varázslatosan szép, gazdagon illusztrált, részletes szabályismertetővel.
Kemény Kéz, a kalózkapitány - vidám feladatok kalózfiúknak és kalózlányoknak A feladatok pontos megfigyelőképességet, összehasonlító és kombinációs készséget igényelnek.Figyelmes együttműködés esetén feleszti a szókincs és a koncentráció képességet.A színes ellenőrző képek lehetővé teszik a gyermekeknek, hogy önállóab ellenőrizzék a feladatok megoldásait.Bátran kijelenthetjük, hogy ez a bambinóLÜK-füzet a gyerekek ideális tanulótársa
A füzet játékos gyakorlatait élénk, tiszta színek és kedves, derűs képek kísérik. E gyakorlatok fejlesztik a kisgyermek megfigyelőképességét, és a siker élményével ösztönzik arra, hogy azonosságokat, különbségeket állapítson meg. A feladatlapok megoldása segíti a kisgyermeket abban, hogy a környezetében lévő dolgokat alaposabban megfigyelje. Tartalom 1 Hol van a kép pontos mása? 2 Hol van a madárijesztő pontos mása? 3 Hol van a kép pontos mása? (Így készül a mackó!) 4 Hol van a furcsa macska párja? 5 Hol
A dörzsölt maffiózók mindegyike megpróbálja rátenni enyves kezét a pompás kincsekre, de csak a legagyafúrtabb és természetesen a legszerencsésebb gengszter viheti el a nyereményt, illetve tömheti meg minden földi jóval a bőröndjét. A játék során a feladat nem más, minthogy - a különböző színes jelölésű zsetonokat felfordítva - a bábukkal mihamarabb elérjük a táblán található 100-as mezőt. Taktikázzatok ügyesen és okosan, hiszen a zsetonoknak az egész játék folyamán nagy szerepe van. A társasjátékot ésszer
9 felfordított képkártya fekszik az asztalon. Ki talál elsőként kapcsolatot két kép között? Aki kreatívan gondolkodik és gyorsan meglátja az összefüggéseket, az elveheti a megnevezett kártyákat. Két kép összekapcsolásakor bármilyen meghatározás használható. Alkotható két képből egy összetett szót, de használhatóak kifejezések, érzések, filmcímek is, amik felmerülnek a képek megfigyelése közben. Újabb lapok kerülnek az üres helyekre, és a játék azonnal folytatódik! Végül az nyer, aki a legtöbb kártyát gyűj