Egykor kedves kis MUNCHKIN voltál. Ám aztán különös energiákban fürödtél, beverted a lábujjadat és megérintettél egy ősi bálványt. Most szintekért, kincsért és a Munchkinság védelmében küzdesz az ellenfelekkel. Lehetsz mutáns, egzotikus, misztikus vagy kütyüs szuperhős! Tápold magadat olyan új képességekkel, mint a nyúlósság, a nagyon kemény test és a sörböfi! Küzdj meg gonosz lángelmékkel, pusztító szörnyekkel és a szomszédos dimenzióból érkezett űrlényekkel – a satnya kis Vödörtől egészen a jó öreg bol
Pusztítsátok el az idegeneket! ++ üzenet kezdete vörös kód ++ Véres Angyalok, 7362-1. hadparancs Lorenzo őrmester részére Szállítótorpedón közelítse meg a Kárhozat Bűne roncshajót, és hatoljon be terminátor szakaszával. Totális fertőzöttség valószínűsíthető. Feladata az irányítótermek megsemmisítése. Számítson erős ellenállásra. Küldetés sikerének esélye: 44%, Várható élőerő-veszteségek: 86% ++ üzenet vége ++
Skye szigete a legszebb hely a világon, puha homokos tengerpartjaival, finoman formált dombjaival és lenyűgöző hegyvonulataival. A látkép lenyűgöző! Ebben a lapka lehelyezős játékban a résztvevők neves klánok törzsfőnökeit alakítják, akik, mind a saját kis birodalmuk megteremtésére törekednek. Ezt úgy érhetik el, hogy a lehető legtöbb pontot szedik össze a játék folyamán. Ami nem annyira könnyű. hisz minden játékban a 16 pontszerző kártyából csak 4 kerül játékba. A pontszerző lapoknak köszönhetően minden
A game of incredible facts and outrageous bluffs! Great family fun for all Box contains 140 question cards, branded notepad for answers, pencils and 20 tokens Full instructions included to help fool your friends with devious bluffs Ridley's House of Novelties registered trademark product Presented in a bright geometric box
A játékból kiderül számodra, hogy melyek azok a fontos lépések, viselkedési formák, amelyek segítségével szeretetteli, erős, bizalmon alapuló, jó kapcsolat építhető szülő és gyermek között. A játék révén olyan új szempontokat, ötleteket és módszereket kapsz a gyermekneveléshez, amelyek hasznosnak és eredményesnek fognak bizonyulni számodra. Segítségével magabiztosan fogod tudni kezelni a „kamaszos” helyzeteket, és könnyebben megértheted, hogy gyermeked hogyan látja és értelmezi az őt körülvevő vilá
A Zangle!-ben a kártyákon levő háromszögeket és azok kombinációt addig kel forgatni és rendezgetni, amíg nem sikerül két vagy több kártyából kirakni egy másik kártyán szereplő alakzatot. Ezt hívjuk Zangle! -nek! Aki először felhasználja az összes lapját, nyer! A Zangle! -t háromféleképpen is lehet játszani, ami sok-sok órányi szórakozást jelenthet kicsiknek és nagyoknak egyaránt! Szánj időt a körökre osztott játékra egy kényelmes, beszélgetős játékmenettel, növeld az adrenalinszinted a gyorsasági játék
A szeretett párosítós játék most egy kis varázslattal nyakon öntve tér vissza! Mágikus lények, varászlatos egyszarvúk költöztek a kártyalapokra. Soha nem lehet elég ezekből az édes kis teremtményekből! A játékosok felváltva próbálják szín vagy szám alapján próbálják párosítani a kezükben lévő kártyákat a pakli tetején láthatóval. A különleges akciókártyák játékfordító pillanatokat eredményeznek, miközben mindegyik azt a célt szolgálja, hogy vereséget mérj az ellenfeleidre, természetesen tele bűbájjal! Ha
A Trónok Harca Cluedo-ban két kinyomozható rejtély van, a hozzájuk tartozó szereplőkkel, fegyverekkel és helyszínekkel. A tábla egyik oldalán a Vörös Erődöt, a másik oldalán Meereen városát láthatjátok. Ki kell derítenetek, hogy KI, HOL és MIVEL követte el a gyilkosságot, mielőtt túl késő lenne! Figyeljetek alaposan a többiekre, mert könnyen meglehet, hogy a gyilkos köztetek van, és nagy buzgalommal nyomoz saját maga után, hogy valami ügyes hazugsággal megúszhassa az egészet! A Trónok Harca hangulata azt
Kalaha vagy más néven Mancala, Maja a legrégebbi, "legősibb" 2 fős logikai táblajáték. A játékosok a játék során köveket gyűjtögetnek a táblában elhelyezett kis gödrökből meghatározott szabályok szerint. A több követ gyűjtött játékos lesz a győztes. 8 éves kortól, 2 játékos
A játékból kiderül számodra, hogy melyek azok a fontos lépések, viselkedési formák, amelyek segítségével szeretetteli, erős, bizalmon alapuló, jó kapcsolat építhető szülő és gyermek között. A játék révén olyan új szempontokat, ötleteket és módszereket kapsz a gyermekneveléshez, amelyek hasznosnak és eredményesnek fognak bizonyulni számodra. Segítségével magabiztosan fogod tudni kezelni a „kamaszos” helyzeteket, és könnyebben megértheted, hogy gyermeked hogyan látja és értelmezi az őt körülvevő vilá
A játékból kiderül számodra, hogy melyek azok a fontos lépések, viselkedési formák, amelyek segítségével szeretetteli, erős, bizalmon alapuló, jó kapcsolat építhető szülő és gyermek között. A játék révén olyan új szempontokat, ötleteket és módszereket kapsz a gyermekneveléshez, amelyek hasznosnak és eredményesnek fognak bizonyulni számodra. Segítségével magabiztosan fogod tudni kezelni a „kamaszos” helyzeteket, és könnyebben megértheted, hogy gyermeked hogyan látja és értelmezi az őt körülvevő vilá
A játékosoknak az a feladata, hogy a homokóra lejárta előtt az előttük lévő mintákban helyezzék egymás ujjára a gyűrűket. Oh, de ez nem is olyan egyszerű, hiszen beszélgetni eközben tilos. Vajon egy rugóra jár az agyatok és sikerül megvalósítani a helyes sorrendet? A játék angol nyelvű szabályt tartalmaz, viszont a feladat megértése után (elég a társaságból, egy ember aki tud angolul) nyelvfüggetlenné válik a játék, hiszen a játék elemeken nincs angol nyelvű felirat vagy jelzés.
Játékszabályok: A legfiatalabb játékos kezd. A rendszer a szokásos dobj és lépj mechanikát használja, amit a haladó módban különböző akciókártyák nehezítenek. A kis ikonok és figurák annyira egyértelműek, hogy a kicsik számára is érthető legyen. A spirál alakú pókháló pálya közepéből kiindulva kell beérni a célba. De vigyázz! Ha egyest, azaz pókot dobsz, akkor a pók, ami addig a pálya széléről leste áldozatát, megindul a legyecske felé egy zónányit. Amelyik légy az adott zónában áll, az visszakényszerül
Az Inner Compass-ben négy karakter szerepel, (amiből eggyel játszol), akik mindennapi életük értelmét keresik. (Ismerősen hangzik?) A legfelvilágosultabb játékos nyer! Az Inner Compass egy merész kísérlet a személyes belső iránytű meghatározására. Hogyan fogsz cselekedni? Az érzelmek felépítésére fogsz koncentrálni, hogy amikor szükséges elengedd azokat? Ez néha egészséges és produktív lehet, de máskor -a játékban és az életben is egyaránt- lehet megsemmisítő és ne, helyénvaló. Ahogy haladsz a játékba
Minden fa felfelé törekszik, a fény felé - minél több fényt gyűjt be, annál többet fordíthat új magra vagy növekedésre! Ebben a családi stratégiai játékban minden játékos egy fafajtát irányít, és igyekszik vele az erdő értékes közepe felé terjeszkedni. De közben figyelnie kell arra is, hogy fáit magasra növeszti, különben a vetélytársak a vándorló nap sugarait leárnyékolják, és arra is, hogy a gyűjtött fénypontokat időben újabb fák betartalékolására fordítják.