Átlátszó kártyavédők a legelterjedtebb méretekben, egy matt, tükröződés mentes felülettel, ami megakadályozza hogy az erősebb fényforrások megzavarják a játékot.
Hagyományos magyar kártya társasjáték, kártyajáték.
A játékosok megbecsült törzsfőként ügyeskedve próbálják kerülni a történelemkönyvekbe. Minden körben két akció választására van lehetőség, amik segítségével pontokat is szerezhetnek, van azonban egy kis bökkenő. A hírnév és népszerűség nem jön olyan könnyen, mint elsőre tűnik, így aztán az akciók végrehajthatósága is attól függ, hányan választották még ugyanazt? Legyen szó egy új épület felhúzásáról, vagy éppen az élelmiszerellátás fejlesztéséről, minél egyedibb utat jár be egy törzsfő, annál sikeresebb l
Üdvözlünk a Kolosszus Arénában! A mai mű sorban nyolc vad teremtmény küzd meg egymással öt fordulóban, te pedig, tudjuk jól, azért jöttél, hogy összekuporgatott kis pénzecskédet fogadások révén vagyonná növeld. Minél hamarabb tedd meg tétjeidet, mert ahogy egyre fogynak a gladiátorok, úgy csökkenek a nyereményszorzók is. Végül három szörny marad csak talpon â ugye, rájuk fogadtál? 2-5 játékos szurkolóként élvezi az arénában a műsort, egyben fogad a szörnygladiátorokra. Az a szurkoló a valódi győztes,
Méret: 2 11/16" x 2 11/16" (70 x 70 mm). Egy csomag 50 db kártyavédő fóliát tartalmaz. Példa játékokra, melyekhez megfelelő ez a kártyavédő: Catan kártyajáték, Nagyfeszültség, Civilization
A játék két fázisból áll: az első fázis során a játékosok kártyák drafolásával saját robotokat építenek az Alien invázió legyőzésére. Minden robot hat testrésszel rendelkezik, mindegyik különféle fegyverekkel és páncélzattal. A robotok felépítése után megkezdődik a Zothren Invázió. A játékosok önkéntes kooperációban védelmezik a Földet az invázió ellen. Ha minden robot elpusztult, akkor az emberiség elesett. Viszont amennyiben elegendő mennyiségű szörnyet legyőztetek, az a játékos nyer, akinek a robotja
A világ története társasjáték egy stratégiai játék, amellyel a játékosok saját maguk felfedezhetik és meghódíthatják a különböző civilizációkat a történelem során. Eredetileg 1991-ben adta ki az Avalon Hill, és Glenn Drover tervezte. Játékmenet A játékot hét fordulóban játsszák, amelyek mindegyike az emberi történelem egy-egy korszakát képviseli. A játékosok felváltva választanak ki és játszanak ki civilizációs kártyákat, amelyek különböző történelmi birodalmakat vagy kultúrákat képviselnek. Minden k
A legendás feudális Japánban játszódik a Felkelő Nap, amelyben a játékosok olyan nagy klánokat vezetnek, ame lyeket a hatalmas Kami gyűjtött össze, hogy újraformálja az országot, és visszavezesse a tiszteletre méltó spirituális hagyományokhoz. Minden klán az egyedi képességeit használva terjeszti ki erőit a tartományokra. Erődöket emel, betakarítja a termést – és harcol a többi klán ellen. Ahogy a tavaszt felváltja a nyár, a nyarat pedig az ősz, a játékosok fejleszthetik klánjukat úgy a stratégia, mint
A játékosok célja, hogy a kőkori emberek képébe bújva minél hatékonyabban osszák be a megszerzett nyersanyagokat és élelmet, a különböző akciók kijátszása révén, a lehető legnagyobb jutalmat megszerezve. Találkozhatnak mindennel, ami a történelem előtti ember mindennapjaiban helyet kapott. Gyűjtögetés, halászat, vadászat lesz a feladatuk, de nem lehetnek restek a kőoszlopra sem festeni vagy szertartásokat tartani a természeti erők tiszteletére. Mindezt új otthont keresve, új területeket meghódítva. Az les
Az Észak-amerikai kontinens legnagyobb folyója a Yukon 1896 és 1903 között lett ismert, amikor is a meggazdagodás reményében szerencsevadászok hada lepte el partjait, hogy megtalálják gazdagságuk zálogját, az aranyat. Ez az időszak a klondike-i aranyláz néven lett ismert és becslések szerint 100.000 ember mosta az aranyat ez idő alatt.benne. Amilyen hirtelen indult az aranyláz, olyan hirtelen lett vége, de az ott élők azt vallják, hogy a folyó még rengeteg fényes ércet rejt magában.
Tudósként a célunk, hogy elsőként juttassuk célba robotunkat így szerezve meg a dicsőséget. A nem olyan távoli jövőben robotok lepik el a földet. Nem csak minden háztartásban, gyárban, a művészetekben, de még a sportban is emberek helyett robotok serénykednek. Egy elmés feltaláló megalkotta a modern világ legutolsó (és emiatt legizgalmasabb) versenyét, melyben az embereknek robotokat kell irányítaniuk. Az irányításhoz nem holmi távirányító szükséges, hanem maga az emberi agy. Tudósok versengenek egymás e
Az iKnow Junior egy társasjáték, amelyet a Tactic Games tervezett, és egy ismeretterjesztő, tudás fejlesztő játék 6 éves és annál idősebb gyerekek számára. Ez egy játék, amely egyesíti a tudást a stratégiával. Az iKnow Juniorban a játékosok felváltva mozognak a játéktáblán, és különféle kategóriákba tartozó kérdésekre válaszolnak, például tudomány, történelem, állatok stb. A játék feleletválasztós kérdéseket és képes kérdéseket tartalmaz, így a kisebb gyerekek is játszhatnak. A játékosok kitalálhatják
Pomme Királysága a 7 állatkirályság koronaékszere, és ropogós piros almái, mágikus drágakövei utáni sóvárgás tárgya. A legkülönfélébb állatokkal találkozhatsz ott, akik mind harmóniában élnek egymással. A 7 királyság minden évben elküldi a legrátermettebb Kalandor testvérpárját, hogy vegyenek részt a Szüreti Bajnokságon. Amelyik királyság elsőként szerez meg 4 trófeát, Pomme új uralkodójává koronázzák. Az Én kicsi kaszám egy versengős családbarát játék, melyben minden játékos 2 állat figurát irányít kalan
Fae világának mélyén, rejtélyes szellemek által kísértve, a Baruitha klán bátor druidái összegyűlnek, hogy szent rituáléikkal tiszteletüket tegyék a titokzatos őshonos lények előtt. A klán túlélésében létfontosságú ezeknek a lényeknek a megbékítése ebben a különös birodalomban. A Fae játékban 2-4 játékos veszi magára egy-egy önfejű szellem szerepét Fae titokzatos birodalmában, elrejtve egymás elől az igazi lényüket, miközben próbálják befolyásolni vagy éppen elcsábítani eme furcsa világ druidáit. Amikor a
A Reworld egy társasjáték, amelyben új világot kell felépíteni a játékosoknak egy globális katasztrófa után. Az Eggertspiele 2019-ben megjelent, Wolfgang Kramer és Michael Kiesling által tervezett Reworld egy stratégiai játék, amely szerkezetek építését, a világ felfedezését és az erőforrások kezelését foglalja magában. Játékmenet A játékosok korlátozott számú erőforrással és egy kezdőlapkával kezdik a játékot, amely az otthoni bázisukat jelképezi. Ezután fel kell fedezniük a világot olyan lapkák elhel