A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gyaacute;rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kia
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mintaacute;zat kia
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A tov bbra is Jap nban gy rtott m rka s elk telezett fejlesztőcsapat feladata az volt, hogy a T32-es modell eset n tov bb jav ts k a h rom vvel ezelőtt megjelent T31 tulajdons gait, hisz a gy rt k k z tt ki lezett versenyben csak gy lehet az len maradni. Az alap igen j volt, gy nem kev s m rn ki munka r n siker lt egy sszess g ben sokkal univerz lisabb s ki lezett helyzetekben kimagasl an teljes tő sportt ra abroncsot alkotni. Az elődmodellhez viszony tva szembetűnő v ltoz st a mint zat kialak t
A ContiTrack abroncsok rendk v l magas lettartamuk alatt mindv gig megőrzik kiemelkedő teljes tm ny ket. Az j karkasz fokozza a stabilit st f kez s sor n, prec zebben ir ny that a kanyarbej ratn l, s rezhetően jobb tapad st biztos t a kanyarkij ratokn l. H rom k l nb ző kever kben el rhető, melyek igazodnak az aktu lis k lső hőm rs klethez, s a p lya minős g hez.
A t ra s t rasport modelleket b rtokl motorosok hosszabb lettartam abroncsa. Kifejezetten azokat az ig nyeket, k r seket vett k figyelembe a fejleszt s sor n melyek a hosszabb lettartam n vel s t szolg lj k. Kedvezőbb rfekv se miatt lehet egy k zkedvelt darab. Kompromisszum n lk l nem lehet minden egyes tulajdons g t jav tani egy abroncsnak, gy itt minim lisan a tapad sb l s egy modern abroncshoz viszony tva a kezelhetős gből kellett vissz bb venni az rt, hogy hossz t von ide lisan viselkedjen s