Az olasz gy rt nem kisebb esem nyhez k t tte az abroncs bemutat j t mint a V4-es Panigale megjelen se, hisz ezzel egy tt volt időz tve egyes specifikus m retek deb t l sa. Az idő viszont telt s megjelentek a hagyom nyosnak mondhat h ts m retek is. Az első s a h ts profil is egyar nt m dos t son esett t, legfők pp a jobb kop sk p s a kezelhetős g rdek ben volt sz ks g a finomhangol sra. A gumi v z t ad karkaszt a Superbike sorozatban haszn latos slick abroncsokt l k lcs n zt k. rdekess g, hogy
Michelin Power Experience sorozat tagjak nt szereplő hypersport gumiabroncs. A c lk z ns g egy rtelmű, azoknak a motorosoknak sz nj k, akik utc n a tapad s tekintet ben nem ismernek kompromisszumot s mindent ennek rendelnek al . A mint zat fel p t se is a sz raz k r lm nyek k z tt ny jtott teljes tm ny hivatott al t masztani s maximaliz lni. Minim lis mint zotts gi ar ny jellemzi a v llr szekn l pedig teljesen slick fel letet kapunk. A t bb komponens haszn lat nak ar nya nem v ltozott a Power5 abroncsho
Michelin Power Experience sorozat tagjak nt szereplő hypersport gumiabroncs. A c lk z ns g egy rtelmű, azoknak a motorosoknak sz nj k, akik utcaacute;n a tapad s tekintet ben nem ismernek kompromisszumot s mindent ennek rendelnek al . A mint zat fel p t se is a sz raz k r lm nyek k z tt ny jtott teljes tm ny hivatott al t masztani s maximaliz lni. Minim lis mint zotts gi ar ny jellemzi a v llr szekn l pedig teljesen slick fel letet kapunk. A t bb komponens haszn lat nak ar nya nem v ltozott a Power5 abr
A kateg ria nagy n pszerűs gnek rvend, nemcsak a hazai utakon, hanem Eur pa szerte rengeteg t raendur csoportba tartoz motorral tal lkozhatunk. Ezt k vetve a gy rt időszerűnek gondolta ennek az abroncsnak a bemutat s t. Nagyon sok h tt rmunka eredm nyek nt sz letett meg ez a mint zat, mely nem k v n kompromisszumot k tni az on s az offroad vonallal, egyszerűen gy optimaliz lt k, hogy az tic lunk b rhov is vezessen azt biztons gosan a legnagyobb tapad s mellett k zel thess k meg. Ezt az anyaghaszn
Ebben a kateg ri ban a Michelin nagy előrel p st g r az elődmodellhez s a konkurenci hoz viszony tva. Pontosan az olyan felhaszn l k r sz re sz nj k ezt az abroncsot akik napi szinten s hossz t von szeretn nek biztos partnerre tal lni az abroncs szem ly ben. Robosztus mint zat nak s szerkezeti fel p t s nek k sz nhetően egy igen tart s abroncsr l besz l nk. K zel f lmilli km-es hossz t v tesztel s ( melyet 48 motorral v geztek ) sor n az első abroncsok tlag lettartama 30.000 m g a h ts k 20.00
29 Dakar győzelem k thető a Michelin Sivatagi versenyekre fejlesztett abroncsaihoz. A KTM Dakar győztes gy ri csapat nak vaacute;laszt sa szint n a Desert Race volt. Nem sz m t a terep minős ge, a k lső hőm rs klet, vagy a motor param terei, ez az abroncs mindenhol kiemelkedő teljes tm nyt ny jt. Kiv l kezelhetős g jellemzi a leg kem nyebb felt telek k z tt is, s kiv l stabilit st ny jt nagysebess gn l is.
K z ti haszn latra is homologiz lt, de nem aj nlott a tart s haszn lata aszfalt ton. K nnyű s ly nak k sz nhetően előseg ti az oldalmanőverez seket. Sz szerint k r l leli az akad lyokat.
K z ti haszn latra is homologiz lt, de nem aj nlott a tart s haszn lata aszfalt ton. K nnyű s ly nak k sz nhetően előseg ti az oldalmanőverez seket. Sz szerint k r l leli az akad lyokat.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiveacute;teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
A Dunlop a kedvezőbb rfekv sű csoportba sorolja be a RoadSport2 abroncsot, mely kiv l teljes tm ny vel s modern fel p t s vel az egyik legjobb r/ rt k ar ny abroncs a maga kateg ri j ban. Az im nt eml tett modern fel p t st mi sem t masztja al jobban, hogy a n h ny ve megjelent GPR300 teljes tm ny t minden tekintetben fel lm lja. Sz les hőm rs kleti tartom nyt g rnek, ami a k nnyű felhaszn lhat s got seg ti elő. Az abroncs profilja igazodik a k z pkateg ri s motorok ig nyeihez, gy kiv l alterna
A Dunlop a kedvezőbb rfekv sű csoportba sorolja be a RoadSport2 abroncsot, mely kiv l teljes tm ny vel s modern fel p t s vel az egyik legjobb r/ rt k ar ny abroncs a maga kateg ri j ban. Az im nt eml tett modern fel p t st mi sem t masztja al jobban, hogy a n h ny ve megjelent GPR300 teljes tm ny t minden tekintetben fel lm lja. Sz les hőm rs kleti tartom nyt g rnek, ami a k nnyű felhaszn lhat s got seg ti elő. Az abroncs profilja igazodik a k z pkateg ri s motorok ig nyeihez, gy kiv l alterna
A Dunlop a kedvezőbb rfekv sű csoportba sorolja be a RoadSport2 abroncsot, mely kiv l teljes tm ny vel s modern fel p t s vel az egyik legjobb r/ rt k ar ny abroncs a maga kateg ri j ban. Az im nt eml tett modern fel p t st mi sem t masztja al jobban, hogy a n h ny ve megjelent GPR300 teljes tm ny t minden tekintetben fel lm lja. Sz les hőm rs kleti tartom nyt g rnek, ami a k nnyű felhaszn lhat s got seg ti elő. Az abroncs profilja igazodik a k z pkateg ri s motorok ig nyeihez, gy kiv l alterna
A Dunlop a kedvezőbb rfekv sű csoportba sorolja be a RoadSport2 abroncsot, mely kiv l teljes tm ny vel s modern fel p t s vel az egyik legjobb r/ rt k ar ny abroncs a maga kateg ri j ban. Az im nt eml tett modern fel p t st mi sem t masztja al jobban, hogy a n h ny ve megjelent GPR300 teljes tm ny t minden tekintetben fel lm lja. Sz les hőm rs kleti tartom nyt g rnek, ami a k nnyű felhaszn lhat s got seg ti elő. Az abroncs profilja igazodik a k z pkateg ri s motorok ig nyeihez, gy kiv l alterna
A Dunlop 2018-t l a SportSmart TT modellel l p be az utcai versenyabroncsok szegmens be. A TT mozaik sz jelent se TrackTechnology amivel az abroncs val di sportoss g ra utalnak, s a versenysportban szerzett tapasztalatokat felhaszn lva alkott k meg ezt a modellt. Azoknak a motorosoknak aj nlj k ezt az abroncsot, akik ugyanazzal a szettel k v nj k haszn lni motorjukat orsz g ti s versenyp ly s k r lm nyek k z tt. A FIM Endurance vil gbajnoks g besz ll t jak nt rengeteg tapasztalattal b r gy rt elh
Ism t nem vette f lv llr l a gy rt a sport gumi tervez s t s teljesen az alapokt l kezdett bele az j term k megalkot s ba. Felhaszn ltak m r megl vő s bev lt technol gi kat, mindemellett nagyon sok j dologgal fűszerezte a 2019-es modellt. R gt n az első abroncs kialak t sa az ami jdons g ebben a szegmensben. A DFP ( Dynamic Front Profile ) egy olyan j gy rt stechnol giai elj r s melynek seg ts g vel t k letes egyens lyt kapunk a k nnyű ir ny that s g s fokozottan magas visszajelz s k z tt. Ezt gy