Egy igaz n egyed l ll motorker kp r a Harley-Davidson Pan America gy ri első szerel sű abroncsa, mely kifejezetten a motor saj tos tulajdons gait figyelembe v ve lett kialak tva. A motor gy rt ja s gumi k sz tői is az egyedis get kerest k meg ebben a szegmensben, hisz mint ismeretes a Harley j bel pő ebben a kateg ri ban. Ennek megfelelően az elnevez s is igen sszetett hisz a gy ri Harley abroncsok a Michelin k n lat n bel l a Scorcher nevet viselik, viszont a motor s az abroncs besorol sa nem felt t
A tervez s sor n a Rosso III mint zta szolg lt alapul a technol gi t, a mint zatot s az anyag sszet telt figyelembe v ve. Mint zat n l a j l ismert vill m alakzatokat alkalmazt k, mely a v zkiszor t s rdek ben teljesen a v llr szekig fut. A technol giai felhozatal is igen sz les, az első gumi homog n kialak t sa a maxim lis tapad st biztos tja f kez s, s ir nyv lt s k zben. Profilj t is a verseny abroncsokt l r k lte, ez ltal a motor manőverezhetős ge p ratlan. A h ts gumi a fut steljes tm ny rdek
A tervez s sor n a Rosso III mint zta szolg lt alapul a technol gi t, a mint zatot s az anyag sszet telt figyelembe v ve. Mint zat n l a j l ismert vill m alakzatokat alkalmazt k, mely a v zkiszor t s rdek ben teljesen a v llr szekig fut. A technol giai felhozatal is igen sz les, az első gumi homog n kialak t sa a maxim lis tapad st biztos tja f kez s, s ir nyv lt s k zben. Profilj t is a verseny abroncsokt l r k lte, ez ltal a motor manőverezhetős ge p ratlan. A h ts gumi a fut steljes tm ny rdek
V rbeli supermoto versenygumi, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s
V rbeli supermoto versenygumi, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s
D = Ducati spec. A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv s
D = Ducati Diavel. A tervez s s fejleszt s fő szempontja volt, hogy az j gener ci s abroncs megfeleljen a jelen szupersport motorjai t masztotta ig nyeknek. Versenyp ly n sz letett, s a Superbike vil gbajnoks gban gyűjt tt tapasztalatokat is hasznos tja, a c lk z ns g azonban egy rtelműen az utca motorosa. A felhaszn l i ig nyek nagyban megv ltoztak a kateg ri val szemben, hiszen a mai sportmotoros m r nem el gszik meg a kiv l sz raz tapad ssal, elv rja a biztons gos tapad st nedves tfel leten, hűv
Az Angel Scooter kifejezetten a napi felhaszn l s k r lm nyeire tervezett robog abroncs. Elődj hez k pest j v z szerkezet, j fut fel leti kever ket, s modernebb mint zatot kapott. Az j fel p t snek k sz nhetően nagyobb komfortot ny jt a motorosnak. A Pirelli Angel GT-től sz rmaz mint zat, kieg sz tve tov bbi mintacsatorn kkal seg t a kiv l v zelvezet sben, tov bb a vibr ci elnyel s ben s a f kez skor sz ks ges nagyobb sz m minta lt is kiv l an biztos tja. Az j megn velt szilika tartalm fut fe
K z ton s terepen is egyar nt alkalmas radi l abroncs szupermot kra, s m s szabadidős motorker kp rokra. Optimaliz lt fut fel leti mint zat a k nnyű kezelhetős g rt, s kiemelkedő mechanikus tapad s rt terepen, s aszfalton egyar nt. A specilis anyag sszet telnek k sz nhetően kiemelkedő tapad st ny jt sz raz, s vizes tfel leten egyar nt.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
2018-t l bőv ti az Arrowmax csal dot az angol gy rt gy ez a kateg ria is tov bbi bőv l st mutat. A m r j l ismert StreetSmart is a palett ban marad, m ez kieg sz l a GT601-es mint zattal is, gy m r k t t pus k z l v laszthatunk. Ez esetben a nagyobb teljes tm ny volt a c l, gy egy sportosabb karakterű abroncsot kapunk. Ez szemmel l that an is egy m s kin zetű abroncsot jelent, hisz kevesebb negat v mint val l tt k el a fut fel letet, ami egy rtelműen arra enged k vetkeztetni minket, hogy egy nagyobb
A Scorpion Trail II t k letes egyens lyt teremt egy sport-t ra abroncs tapad sa, s endur abroncs terepj r k pess gei k z tt. A tervez s c lja a hat rok n lk li kalandmotoroz s lehetős g nek megteremt se volt. A teljes tm ny pedig a mai modern t ra endur motorokhoz igazodik, mint p ld ul a BMW R1200GS, a Suzuki V-Strom, a Honda Crosstourer, a Yamaha XT1200Z Super Tenere, a Kawasaki Versys, a Ducati Multistrada, az Aprilia Caponord, vagy a Triupmh Tiger. Az j mint zat tervez sekor, egyar nt t maszkodta
A piacon kaphat egyik legsokoldal bb endur abroncs mely elt rő talajviszonyokhoz k l nb ző kever kekben el rhető. Soksz nűs g t annak k sz nheti, hogy h rom kifejezetten fontos tulajdons gra optimaliz lt k a gumit. Tapad s, sokoldal s g, s a tart ss g. Ezt vizsg lva mindenki megtal lja az ig nyeinek s talajviszonyoknak megfelelő abroncsot. Az első s h ts gumi fel let nek kialak t sa mindh rom verzi eset n lehetőv teszi az extr m von s f kerő tvitel t a talajra, a kiv l ntisztul k pess get bi
A modern ra abroncsaihoz k pest egy hagyom nyosabb mint zattal felv rtezett t raendur abroncs, mely rendk v l sokoldal v teszi haszn lhat s g szempontj b l. N pszerűs ge mai napig vegyes felhaszn lhat s g ban rejlik, hisz mint zata arra enged k vetkeztetni, hogy v ltoz k r lm nyek k z tt is megfelelő tapad ssal rendelkezik. Mint zat nak kialak t sa lehetőv teszi azt a kompromisszumok n lk li motoroz st, legyen sz aszfaltozott fel letről vagy k nnyebb terepről. Alapvetően gy alak tott k ki a mintabl
Haszn lat val megelőzhető az zemanyagb l kiv l adal kanyagok okozta zemanyag rendszer k rosod s. Alkalmaz sa előny s lehet t lies t s sor n a benzinhez megfelelő ar nyban adagolva, ami ezt k vetően konzerv lja azt. A teljes zemanyagrendszerben megakad lyozza az oxid ci t, gy egy hosszabb ind t s n lk li időszakot k vetően is k nnyed n fog jra letre kelni a motorker kp runk. Az zemanyaggal t rt nő vegy t s ut n rdemes a motorunkat n h ny percig j ratni vagy haszn lni annak rdek ben, hogy a teljes