Az j szezon kezdet vel j abroncs is rkezik a megsz llott t ramotorosoknak. A kateg ria sz mos fontos jellemzővel b r, ami m r manaps g elv r snak is minős l. A verseny ebben a szegmensben igen ki lezett, gy nem csak megfelelve a piaci ig nyeknek, de a saj t magukkal szemben t masztott k vetel seknek is eleget kellett tennie a gy rt nak. Ennek f ny ben fejlesztett k az aktu lis modellt. M dos tott mintacsatorn kat kapott, melyeknek elhelyez se is v ltozott, legfők pp az első abroncs l jelentős a m dos
A ballonos kivitel kiv teles terepj r k pess get tesz lehetőv , a komfort fokoz sa mellett. Az agressz v mint zat k l nleges megjelen st biztos t a tereprobog nk sz m ra.
Retro megjelen se ellen re modern gy rt stechnol gi val k sz l, ez rt megfelel a mai elv r soknak, mint p ld ul a kiv telesen j nedves tapad s, vagy a magas kop s ll s g. A Vespa PX modellek gy ri szerel se.
Kisteljes tm nyű robog k gumija, sportos mint val, kiv l vizes tulajdons gokkal.
Kisteljes tm nyű robog k gumija, sportos mint val, kiv l vizes tulajdons gokkal.
Kisteljes tm nyű robog k gumija, sportos mint val, kiv l vizes tulajdons gokkal.
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
K z ti haszn latra is homologiz lt, de nem aj nlott a tart s haszn lata aszfalt ton. K nnyű s ly nak k sz nhetően előseg ti az oldalmanőverez seket. Sz szerint k r l leli az akad lyokat.
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
B r nem a leg jabb fejleszt s, a mai napig az egyik leg k zkedveltebb, kiemelkedően j r- rt k ar nnyal rendelkező szupersport abroncs. Az elsők k z tt alkalmaztak enn l az abroncsn l egy igaz n hegyes profilkont rt, mely a k z ti abroncsok k z tt egyed l ll 51.2 -os dől ssz get tett lehetőv . A t volr l is felismerhető extravag ns mint zat, igaz n k l nleges megjelen st k lcs n z motorunknak. A 2CT technol gia a kateg ri ban egyed l ll fut steljes tm nyt biztos t, a kanyarokban pedig kompromisszumo
Az 1800-as Intruder tulajdonosok j l ismerik, s m sodszerel sk nt is előszeretettel v lasztj k a Dunlop D221-es mint zatot. Nagy terhelhetős g, s magas fut steljes tm ny jellemzi, a motorteljes tm ny kihaszn l s t lehetőv tevő optim lis tapad ssal.
Az 1800-as Intruder tulajdonosok j l ismerik, s m sodszerel sk nt is előszeretettel v lasztj k a Dunlop D221-es mint zatot. Nagy terhelhetős g, s magas fut steljes tm ny jellemzi, a motorteljes tm ny kihaszn laacute;s t lehetőv tevő optim lis tapad ssal.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
A nagy motorker kp r gy rt k is előszeretettel alkalmazz k első szerel sk nt. A modern mint zatnak k sz nhetően, magabiztosabb tapad st ny jt sz raz aszfalton, an lk l hogy cs kkent volna a teljes tm nye nedves tburkolaton. Massz v szerkezeti fel p t s, s magas kop s ll s g jellemzik a K555- s mint zatot. Az j profilkialak t snak k sz nhetően pontos s k nnyű kezelhetős get biztos t, stabil egyenes fut s mellett.