Egy igaz n tart s, minős gi, diagon l sport-t ra abroncs, egyenesen Jap nb l. A sz les m retv laszt k, s a rengeteg gy ri szerel s is bizony tja a BT45 sokoldal s g t. A straight and cornering (SACT) egy Bridgestone ltal jegyzett gy rt stechnol gia, amely kimagasl stabilit st ny jt a kanyarokban, s optim lis rintkez si fel letet az egyenes fut s sor n. Ide lis v laszt s lehet t ra, t ra-sport, t ra-endur , vagy classic g pek eset n.
Egy igaz n tart s, minős gi, diagon l sport-t ra abroncs, egyenesen Jap nb l. A sz les m retv laszt k, s a rengeteg gy ri szerel s is bizonyiacute;tja a BT45 sokoldal s g t. A straight and cornering (SACT) egy Bridgestone ltal jegyzett gy rt stechnol gia, amely kimagasl stabilit st ny jt a kanyarokban, s optim lis rintkez si fel letet az egyenes fut s sor n. Ide lis v laszt s lehet t ra, t ra-sport, t ra-endur , vagy classic g pek eset n.
Egy igaz n tart s, minős gi, diagon l sport-t ra abroncs, egyenesen Jap nb l. A sz les m retv laszt k, s a rengeteg gy ri szerel s is bizony tja a BT45 sokoldal s g t. A straight and cornering (SACT) egy Bridgestone ltal jegyzett gy rt stechnol gia, amely kimagasl stabilit st ny jt a kanyarokban, s optim lis rintkez si fel letet az egyenes fut s sor n. Ide lis v laszt s lehet t ra, t ra-sport, t ra-endur , vagy classic g pek eset n.
Csendes, komfortos g rd l s, s kifejezetten magas fut steljes tm ny jellemzik a 700-as sorozat tagjait. A 701, s 703 első profil, m g a 702 a h ts . A sz les minta rkok, hat konyan szor tj k ki a vizet, az első abroncs k z p n fut minta rok pedig n veli a stabilit st egyenes fut skor.
Csendes, komfortos g rd l s, s kifejezetten magas fut steljes tm ny jellemzik a 700-as sorozat tagjait. A 701, s 703 első profil, m g a 702 a h ts . A sz les minta rkok, hat konyan szor tj k ki a vizet, az első abroncs k z p n fut minta rok pedig n veli a stabilit st egyenes fut skor.
Csendes, komfortos g rd l s, s kifejezetten magas fut steljes tm ny jellemzik a 700-as sorozat tagjait. A 701, s 703 első profil, m g a 702 a h ts . A sz les minta rkok, hat konyan szor tj k ki a vizet, az első abroncs k z p n fut minta rok pedig n veli a stabilit st egyenes fut skor.
Mivel kifejezetten a Gold Wing-re fejlesztett k ez rt a lehető legjobb alternat va, m sodszerel s eset n is. Felhaszn l i visszajelz sek alapj n a leg tart sabb megold s, erre az extr m s ly motorra. A mint zat kialak t sa ellen ll a rendellenes kop snak, s hat konyan ker li el a v zen t rt nő fel sz st.
Mivel kifejezetten a Gold Wing-re fejlesztett k ez rt a lehető legjobb alternat va, m sodszerel s eset n is. Felhaszn l i visszajelz sek alapj n a leg tart sabb megold s, erre az extr m s ly motorra. A mint zat kialak t sa ellen ll a rendellenes kop snak, s hat konyan ker li el a v zen t rt nő fel sz st.
Sz mos Jap n modell első gy ri szerel se. Megb zhat teljes tm ny, magas gy rt si minős g, nagyfok kop s ll s g jellemzi. A mint zat speci lis kialak t s nak k sz nhetően minim lis menetzajt kelt, gy fokozza az utaz s komfortj t. A szilika adal k magabiztos tapad st ny jt hűv sebb időben, s nedves tburkolaton egyar nt.
Elsősorban laza, k nnyű terepre. Homokos, saras p ly kon kifejezetten j l teljes t. Az egyir ny blokk mint knak k sz nhetően rendk v l magas von erőt k pes kifejteni, s prec z korm nyozhat s got biztos t.
Elsősorban laza, k nnyű terepre. Homokos, saras p ly kon kifejezetten j l teljes t. Az egyir ny blokk mint knak k sz nhetően rendk v l magas von erőt k pes kifejteni, s prec z korm nyozhat s got biztos t.
Az elődnek sz m t Bt021-hez m rten 30%-al jobban teljes t, k sz nhetően a h ts abroncs eset ben alkalmazott h romz n s fel p t snek. K nnyed n teljes ti a t ra abroncsokt l elv rt nagyfok nedves tapad st, a sz raztapad s tekintet ben viszont az elv rtn l is kiemelkedőbb. Mindez k sz nhető a szilika tartalom, s a mint zotts g megfelelő ar ny nak. Komfortos, s csendes g rd l s mellett ny jt megb zhat tapad st, a mindennapokban, vagy ak r a leghosszabb motoros t r k eset n is.
A Conti csoport bel pő szintű t ra-sport abroncsa, radi l szerkezettel, s egy komponensű fut fel lettel. A modern mint zat biztons gos, s stabil jellemzőket mutat abban az esetben is, ha nem optim lisak az időj r si k r lm nyek. A gumikever k eset ben alkalmazott j polimer formul k jav tj k a kop s ll s got. A 0 -os ac l v szerkezet pedig jav tja a stabilit st, s a komfortot.
A Diablo Strada ut dj nak tekinthető t ra-sport kateg ri s abroncs, melyn l m r sokkal modernebb gondolatmenet alapj n kifejlesztett fut fel let v r benn nket. Az jonnan kialak tott mint zat sokkal kisebb g rd l si ellen ll st biztos t, ez ltal a motoroz s is komfortosabb v lik. Teljes tm ny t magas szilika tartalm nak is k sz nheti, mely kiv l tapad st biztos t nedves k r lm nyek k z tt, vagy hűv sebb időben is az abroncs teljes lettartama alatt. Egy komponensű abroncs ellen re igen j fut steljes tm
Az elődnek sz m t Bt021-hez m rten 30%-al jobban teljes t, k sz nhetően a h ts abroncs eset ben alkalmazott h romz n s fel p t snek. K nnyed n teljes ti a t ra abroncsokt l elv rt nagyfok nedves tapad st, a sz raztapad s tekintet ben viszont az elv rtn l is kiemelkedőbb. Mindez k sz nhető a szilika tartalom, s a mint zotts g megfelelő ar ny nak. Komfortos, s csendes g rd l s mellett ny jt megb zhat tapad st, a mindennapokban, vagy ak r a leghosszabb motoros t r k eset n is.