Az Angel Scooter kifejezetten a napi felhaszn l s k r lm nyeire tervezett robog abroncs. Elődj hez k pest j v z szerkezet, j fut fel leti kever ket, s modernebb mint zatot kapott. Az j fel p t snek k sz nhetően nagyobb komfortot ny jt a motorosnak. A Pirelli Angel GT-től sz rmaz mint zat, kieg sz tve tov bbi mintacsatorn kkal seg t a kiv l v zelvezet sben, tov bb a vibr ci elnyel s ben s a f kez skor sz ks ges nagyobb sz m minta lt is kiv l an biztos tja. Az j megn velt szilika tartalm fut fe
Az Angel Scooter kifejezetten a napi felhaszn l s k r lm nyeire tervezett robog abroncs. Elődj hez k pest j v z szerkezet, j fut fel leti kever ket, s modernebb mint zatot kapott. Az j fel p t snek k sz nhetően nagyobb komfortot ny jt a motorosnak. A Pirelli Angel GT-től sz rmaz mint zat, kieg sz tve tov bbi mintacsatorn kkal seg t a kiv l v zelvezet sben, tov bb a vibr ci elnyel s ben s a f kez skor sz ks ges nagyobb sz m minta lt is kiv l an biztos tja. Az j megn velt szilika tartalm fut fe
Az Angel Scooter kifejezetten a napi felhaszn l s k r lm nyeire tervezett robog abroncs. Elődj hez k pest j v z szerkezet, j fut fel leti kever ket, s modernebb mint zatot kapott. Az j fel p t snek k sz nhetően nagyobb komfortot ny jt a motorosnak. A Pirelli Angel GT-től sz rmaz mint zat, kieg sz tve tov bbi mintacsatorn kkal seg t a kiv l v zelvezet sben, tov bb a vibr ci elnyel s ben s a f kez skor sz ks ges nagyobb sz m minta lt is kiv l an biztos tja. Az j megn velt szilika tartalm fut fe
Az Angel Scooter kifejezetten a napi felhaszn l s k r lm nyeire tervezett robog abroncs. Elődj hez k pest j v z szerkezet, j fut fel leti kever ket, s modernebb mint zatot kapott. Az j fel p t snek k sz nhetően nagyobb komfortot ny jt a motorosnak. A Pirelli Angel GT-től sz rmaz mint zat, kieg sz tve tov bbi mintacsatorn kkal seg t a kiv l v zelvezet sben, tov bb a vibr ci elnyel s ben s a f kez skor sz ks ges nagyobb sz m minta lt is kiv l an biztos tja. Az j megn velt szilika tartalm fut fe
V rbeli supermoto versenygumi, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s
V rbeli supermoto versenygumi, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s
V rbeli supermoto versenygumi, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s
V rbeli supermoto versenygumi, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s
Nagyobb ivvel ell tott abroncs, gy precizebb a kanyartart sa s j l kezelhetős get ad a motornak. Magas fut steljes tmnnyel s profilj b l eredően j vizkiszor t ssal bir, nagyon j tapad ssal rendelkezik sz raz s nedves utviszonyokn l egyar nt.
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkottaacute;k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat .