A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehatoacute; m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
A felhaszn l k tapasztalatait figyelembe v ve mind az első, mind a h ts abroncson igen m lyrehat m dos t sokat v geztek annak rdek ben, hogy az pp rv nyben l vő modellj kn l is egy jobb abroncsot alkossanak. Az Exedra Max mint zat t s profilj t jragondolva, egy modernebb mintacsatorn kkal s az ir nyv lt sokat előseg tő profillal rendelkező gumit kapunk. A Bridgestone j, U-EYE ( melyet elősz r az S21 eset n alkalmaztak ) technol gi j nak k sz nhetően, a H50 minden eddigin l nagyobb rintkez si fel
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elv r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi megalko
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elv r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi megalko
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elv r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi megalko
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elv r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi megalko
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elv r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi megalko
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elv r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi megalko
Ezt a modellt a Bridgestone szorosan egy tt tervezte s fejlesztette a T31-es mint zattal, hisz egyre nagyobb teret h d tanak az adventure vagyis t raend r motorker kp rok. gy az elv r s a gumi gy rt kt l is egyre nagyobb, hisz ezeket a n vekvő ig nyeket ki kell szolg lni, amik alap esetben szint n szorosan sszef ggenek. Az elvaacute;r sok nem m sok, mint egy hossz t von kiegyens lyozott teljes tm nyt ny jt abroncs, amely sz raz ton vagy egy eső ztatta t ra k zben is meg llja a hely t. Az j gumi m