Can you get the bunny trio to the Golden Ei inn before the fox catches up to them? In Golden Ei, you win or lose together. To set up, shuffle the 28 double-sided trail cards, flipping half the deck repeatedly to randomize which sides are face up, then lay out the cards in a trail with the Golden Ei inn card at one end and the Fox at the other. Place the bunnies 8-10 spaces away from the fox depending on how difficult you want the game to be, with each bunny on their own card. To start, roll the die, then
Far to the south of The Last Ruin lies a cliffside village called The Monument. For generations, it protected an ancient shrine until the day a crystal meteorite descended. The meteor's denizens slowly crept out into the world—bizarre monstrosities from nightmare, attacking all in their path. As they spread across the land, there was no intelligent malice nor grand invasion strategy; the creatures acted like a fungus—spreading into new territory sporadically. After many fruitless attempts to expel the mon
Izgalmas és kreatív játék, amelyben te lehetsz az erdő hűbérurainak vezetője és barátságokat köthetsz. A Dereserdő dicsősége egy különleges egyszemélyes kártyajáték, amelyben a játékos célja Dereserdő királyságának egyesítése a kártyák ügyes felhasználásának segítségével. Látogasd meg a hűbérurakat, és állítsd őket az oldalara. Veled lesz teljesen kerek a berek! Különleges párbeszédek és stratégiák Egyszerű és könnyen tanulható játékmenet Kihívásokkal teli forgatókönyvek a haladó játékos
Az ország virágzásnak indult, de máris fenyegetéssel kell szembenéznie: betolakodók fosztogatják a vidéket! Szaracének leselkednek a határokon, miközben vikingek portyáznak a városokban, és még a keleti bizánciak is kimutatták a foguk fehérjét. Nemesként kötelességed a birodalom védelmére kelni! A Nyugati Királyság Lovagjaiban az lesz a győztes, aki a legtöbb győzelmi ponttal (GyP) rendelkezik a játék végén. Pontokat előőrsök és erődítmények építésével, szerzetesek beiktatásával és a betolakodókkal való
Rá tudnál vezetni másokat úgy a megoldásra, hogy nem mutogathatsz és hangot sem adhatsz ki? Igazán formabontó játék, melyben fő a kreativitás! Használd a fantáziádat és készíts elképesztő alakzatokat, hogy rávezesd játékostársaidat a megoldásra!
Hódítsd meg a felhőket, és szelídítsd meg a perzselő felszínt! A Mars Terraformálása társasjáték második kiegészítője a Következő állomás: Vénusz, melyben egy új cél és egy új erőforrás (Lebegők), valamint sok új kártya bővíti ki a terraformálás lehetőségeit.
Nincs két egyforma lap, nincs két egyforma parti, van viszont végtelen kombináció, így a lapok megtanulhatatlanok, ráadásul az egyszerű és kifejező, piktogramszerű képeknek köszönhetően már az ovisok is remekül elboldogulnak vele! Kalandra fel hát, légy te a leggyorsabb, és gyűjtsd össze te a legtöbb kártyát! Vagy éppen szabadulj meg elsőként a tieidtől, attól függ, éppen hogy játszotok... A Dobble az egyik legnépszerűbb partijáték a gyerekek és felnőttek körében egyaránt. Egyszerű, de változatos szabály
Licitált, blöffölj és így szerezd meg a leértékesebb ingatlanokat a lehető legkevesebb pénzért, majd "átülve" a másik oldalra, add el azokat a legtöbbért. Legyél te a leggazdagabb ingatlan mogul és nyerd meg a játékot! Az EladLak (eredeti címén: For Sale) egy gyors, party játék, mely ingatlanok eladásáról és vételéről szól.
Zombik vagytok, ajtókat rúgtok be és agyakat esztek. A "szörnyek” hétköznapi emberek, némelyik tehetetlen, némelyik veszedelmes, és van még néhány elszabadult zombi is mellettük. Minden páncél, amibe agyakat keresve belebotlottál. Menj hát előre bátran lábadon egérfogókkal, szegény rothadó fejedet védelmező bowling kupával… hogy szintet lépj, vagy meghalj. Újra…
A célunk: a lehető legkevesebb pontot kell begyűjteni. Minden körben 2 lapot kell kijátszanunk: egyet a Yang, egyet a Yin oldalra. Ha ügyesek vagyunk, akkor a Yang oldalon nagyobb vagy ugyanakkora szám van, mint a Yin oldalon. A játéknak akkor van vége, ha minden játékosnak csak 2 lap maradt a kezében - ám közben pénzt is kell gyűjtenünk, hiszen ez szolgál a cseresznyefák alatt várakozók (gésák,szamurájok,daimjók) igényeinek kielégítésére, amit nem szabad lebecsülnünk!
Először is, szerezd be az épületekhez szükséges nyersanyagokat! Ezt akár a feketepiacról is megteheted, de sajnos jó megítélésed meg fogja sínyleni, ha így teszel! Ahogy egyre több munkást küldesz ugyan arra a helyszínre, egyre több nyersanyaghoz juthatsz - de ne ess túlzásba, mert azzal mások figyelmét is magadra vonod! Bérelj fel segédeket, és láss neki a munkának! Ha begyűjtötted a nyersanyagokat, nekiláthatsz a kezedben lévő épületeknek, persze csak ha van olyan segéded, amelyik az adott épület kív
Nagy hősöknek nagyszerű hátasokra van szükségük, hogy azokon vonulhassanak csatába. A nagy munchkinoknak pedig minden szabálytól elrugaszkodott módon nagy erejű hátasok kellenek! Ügess hát be az útvesztőbe a tigris, a sárkány, az óriás mutáns versenyegér (a Narbonic rajzolója, Shaenon K. Garrity vendégművész munkája), a sas… vagy éppen a csirke hátán… Mindegyiknek természetesen bír a Munchkintól már megszokott, teljesen eszement különleges képességgel is.
Tűzijátékot csinálni nem egyszerű – pláne nem néhány kártyából! Márpedig a játékosoknak éppen ez a feladatuk. Növekvő sorrendben kell színsorokat kialakítaniuk a lapjaikból úgy, hogy kifelé tartják őket, vagyis csak a többiekét látják, a sajátjukat nem. Teljesen egymásra vannak tehát utalva, egymásnak kell jókor jó információt adniuk, hogy kinek épp milyen színű vagy számú lap van a kezében. Nincsenek csapatok, nincsenek titkos érdekek, csak egymás segítése és rengeteg kikövetkeztethető információ,