A Rendszer jelenti a leggyorsabb módot arra, hogy kiépítsd otthonról irányított üzletedet a Network Marketingben! Ezzel a könyvvel arra szeretnénk megtanítani, hogyan készíts fel másokat otthonról irányított üzletük építésére olyan tréninggel, amelynek időigénye tíz perc, vagy még annál is kevesebb. Új üzleted csak akkor indul el igazán, amikor szponzorálod első munkatársadat. Minél gyorsabban tudod ezt megtenni, annál jobb helyzetben vagy. Ha valaki egyszer a Rendszert megtanulta, nem sok egyebet kell el
Hyrum W. Smith legfőbb szenvedélye, hogy együttműködjön az emberekkel, képezze és motiválja őket a nagyobb személyes eredményesség érdekében. „Meg kell tanulnunk az elsőrendű fontosságú dolgok és irányadó értékeink köré szervezni életünket” - e hitvallását követve évtizedek óta emberek ezreit szembesíti mindazzal, ami igazán fontos számukra, és segíti őket, hogy az értékalapú idő- és életmenedzsment révén erősebb irányításra tegyenek szert szakmai és magánéletük felett. „Hyrum meglátásai és lenyűgöző,
Életünk egyik legnehezebb időszakát éljük üzleti és gazdasági tekintetben. Csak a legtalpraesettebbek képesek a túlélésre. A verseny elkezdődött, és akár szeretnéd, akár nem, te is a részese vagy, és ha nem teszel meg mindent a győzelemért a megváltozott körülmények ellenére, el fognak söpörni és felül fognak kerekedni rajtad azok a vállalatok és egyenék, akik elkötelezettebbek a győzelem iránt, mit te. Egy vállalat vagy üzlet sikere vagy bukása elsősorban a vezetésen múlik. Ez a legfontosabb tényező. Ele
„Nem az a helyes kérdés, hogy mi van a halál után, vagy hogy mikor fogunk meghalni, hiszen ezt nem mi fogjuk eldönteni, hanem az, hogy mit tehetünk addig, amíg élünk? Meggyőződésem, hogy az egyik legnagyobb felfedezés az életünkben az lehet, hogy van élet a halál ELŐTT!Szerző: Szabó Péter Kiadó: Guruló Egyetem Kft.
Az élet bármikor állíthat minket olyan kihívás elé, hogy meg kell osztanunk a gondolatainkat kisebb-nagyobb létszámú közönséggel. Valójában folyamatosan előadunk. Még akkor is, ha erről fogalmunk sincs. Előadunk, prezentálunk minden egyes alkalommal, amikor egész egyszerűen csak beszélgetünk, hiszen akkor is információt adunk át valakinek vagy valakiknek. A négy-hatszemközti beszéd többnyire jól megy mindenkinek, egészen addig, amíg nincs stresszhelyzet. Ám ugyanez kisebb közönség vagy akár a munkatárs
Mi a közös a világ legsikeresebb vállalataiban? Tudják, hogy legértékesebb erőforrásaik az emberek a munkatársaik és a fogyasztóik. Felismerték, hogy az emberek először érzelmi alapon reagálnak, és csak másodsorban racionálisak. Ezért a munkatársakat és a fogyasztókat elsősorban érzelmileg kell elkötelezni ahhoz, hogy a vállalat sikeres legyen. A Gallup-kutatás nem csak ezt fedezte fel, hanem rábukkant annak titkára is, hogyan lehet megteremteni és menedzselni egy "érzelem vezérelte gazdaságot"
„David összeszedte a legfontosabb kellékeit annak, hogyan léphetünk rá a helyes útra, és összefoglalja, mire van szükségünk, hogy a csúcson maradhassunk a munka világában. Kötelezõ olvasmány! – Les Brown „A hatékony és időtlen elvek, melyeket Dave a győzedelmes és sikeres élethez megfogalmaz, kötelező elemmé teszik könyvét mindenki olvasmánylistáján!” – Art Williams, az A.l. Williams, Inc. alapítója „Dave könyve képes »egy bajnok hozzáállását csepegtetni« bárkibe, aki elolvassa!” – Bob Kuechenberg,
Mi a közös Warren Buffettban, Sigmund Freudban és J. R. R. Tolkienben? Hogyan kovácsolnak tőkét a konfliktusokból a legsikeresebbek? Kit akart túlszárnyalni Picasso az Avignoni kisasszonyokkal? Miért alszik ki a tűz egyes párosok között, és miért marad meg másoknál? Joshua Wolf Shenk író-esszéista lebilincselő könyvében lerombolja a magányos zseni mítoszát, és rámutat, hogy az emberi kreativitás legnagyobb eredményei együttműködés gyümölcsei. Legyen szó a „South Parkról”, az amerikai polgárjogi m
A közfelfogás szerint vannak ösztönösen kreatívak, míg mások kevesebb eredeti gondolattal rendelkeznek. Pedig a kreativitás – egy újszerű és hasznos koncepció létrehozása – csak az első lépés az eredetiséghez: meg kell tanulnunk leküzdeni a félelmeinket, bátran megosztani az ötleteinket és meggyőzni másokat. Adam M. Grant szervezeti pszichológus kutatásaira és interjúira alapozva gyakorlatias útmutatót ad arra, miként valósítsuk meg a vízióinkat és hogyan legyünk eredetik. Könyve nemcsak a szemléletmódun
Miért alszunk el a vonaton és a repülon egy pillanat alatt? Miért viselnek a kamaszok folyamatosan fülhallgatót? Valóban okosabbak lesznek azok a kisbabák, akik Mozartot hallgatnak? Seth S. Horowitz idegtudós lenyugözo humorral mutatja be a hangok és az elme kölcsönhatását. Elkalauzol a tudományos laboratóriumok és kutatók világába, szinte észrevétlenül avat be a neurológia, az agykutatás és a hangokkal foglalkozó tudományágak legújabb eredményeibe.Szerző: Seth S. Horowitz Kiadó: HVG Kiadó
Hogyan fokozhatjuk a céljaink iránti lelkesedést munkatársainkban? Mit tanulhatunk James Bondtól a stílusos megjelenésről? Milyen módszerekkel növelhetjük vezetői befolyásunkat? Az igazán sikeres vezető karizmatikus személyiség. Jó benyomást kelt, fel tudja villanyozni csapatának tagjait, lelkes támogatókat gyűjt maga köré és cselekvésre ösztönöz. Simon Tyler üzleti tanácsadó, coach és mentor praktikus kötete 50 hatékony gyakorlatot tartalmaz a vezetői hatásgyakorlás növeléséhez. Az egyszerű módszere
Akár az az álmod, hogy megszabadulsz a taposómalomból, akár az, hogy fullextrás utazásokat teszel világszerte, havi hétszámjegyű jövedelmet vágsz zsebre minimális menedzsmenttel, vagy egyszerűen többet élsz és kevesebbet dolgozol, ez a könyv kidolgozott programmal szolgál számodra. A fényűző életstílus megtervezésének haladó útmutatója megtanít az alábbiakra: Hogyan jutott el a szerző évi 40.000 dollártól és heti 80 óra munkától HAVI 40.000 dollárig és heti 4 óra munkáig? Hogyan sze
Egy nap 86 400 másodpercből áll. Ebből mindössze 3 másodperced van arra, hogy megszerezz egy vevőt, azaz: Ellenállhatatlan Ajánlatot tegyél neki. Az emberek türelmetlenek. Nap mint nap marketingüzenetek ezreivel bombázzák őket. Ha minden üzenetre reagálnának, cselekvésképtelenné válna mindenki. Mindezt figyelembe véve a vevőjelöltektől kapott 3 másodperc valójában nem is olyan kevés. Mondhatni egészen gáláns felajánlás. Ennyi idő alatt köttetnek az üzletek, és épülnek a birodalmak.
„Többségünk számára a munka keveset ad – nagyon keveset. A kérdés, hogy vajon miért.” Miért dolgozunk? Egyszerű kérdés, a válasz azonban meglepő és összetett. Társadalmunk meggyőződése szerint a fizetésért. De akkor vajon miért elégedetlenek a munkájukkal olyan sokan a tisztes javadalmazás ellenére is? És miért tölt el másokat hihetetlen elégedettséggel rosszul fizető munkájuk? Barry Schwartz pszichológus az ipar és az üzleti élet történetét áttekintve feltárja a háttérben álló trendeket és mintá
Vezető vagy már, vagy azzá szeretnél válni? Tudnod kell rövid idő alatt jól dönteni! E kötet szerzői a FranklinCovey szakértői, akik egy gyakorlatias megközelítésen, az 5 döntés módszerén át vezetnek el a kivételes teljesítményhez. „Az 5 döntés című könyv által csökken a stressz az életedben. A napi huszonnégy órás elérhetőség világában képes leszel eldönteni, hogy mik azok a dolgok, amikkel érdemes foglalkoznod, ahelyett hogy megpróbálnál mindent megcsinálni. Ezek a módszerek hozzásegítenek, hogy na