vinido.hu webáruház - online vásárlás gyorsan és könnyedén
Mit eszik, miért eszi?Ma pikniknap van. A nyulak és a rókák összefognak, hogy minél több gyümölcsöt és zöldséget találjanak, hogy útközben ne tévedjenek el, úgy döntenek, hogy összeköttetésben maradnak. Itt egy csapatot alkot a nyúl és a róka. Melyik csapat hozza vissza a legtöbb sárgarépát, görögdinnyét, almát és ananászt?Tartalma:1 db játékmező4 pár nyuszi-róka figura fából16 db úticél korong27 db élelmiszer figuraDoboz méretei: 21,5 x 21,5 x 5 cmTervezte: Sigrid MartinezAjánlott életkor: 4 - 10 éves ko
Szenzációs feladványok a Djeco-tólA mini játékok sorozatban válogatott fejtörőket találsz, amik igen csak megdolgoztatják az elmédet. Mindegyik csomag 30 db kártyát tartalmaz, különböző feladványokkal. Ideális útitárs, mert csak egy pakli kártya helyét foglalja el. Vidd magaddal nyaraláskor is és biztos nem lesznek unalmas óráid! Ezek a fantasztikus utazójátékok garantált kikapcsolódást és szórakozást nyújtanak.Tartalom:30 feladványkártya1 ceruzaA doboz mérete: 11 x 15,5 x 1,3 cmAjánlott életkor: 6 - 10 é
Szenzációs feladványok a Djeco-tólA mini játékok sorozatban válogatott fejtörőket találsz, amik igen csak megdolgoztatják az elmédet. Mindegyik csomag 30 db kártyát tartalmaz, különböző feladványokkal. Ideális útitárs, mert csak egy pakli kártya helyét foglalja el. Vidd magaddal nyaraláskor is és biztos nem lesznek unalmas óráid! Ezek a fantasztikus utazójátékok garantált kikapcsolódást és szórakozást nyújtanak.Tartalom:30 db feladványkártya1 db ceruzaA doboz mérete: 11 x 15,5 x 1,3 cmAjánlott életkor: 6
Hazudj, ha tudsz a kérdés után: szőrös vagy teljesen csupasz...Rezzenéstelen tekintettel hidegvérűen blöffölj, mert ebben a játékban csak így nyerhetsz!Itt nem kell gyűjtögetni, itt fordított a játékmenet, meg kell szabadulnod az összes laptól. Meglátod, miután néhány lapról már hamisat állítottál, ha igazat mondasz sem hiszi el a többi játékos! Mondj igazat, vagy hazudj, ha tudsz, a lényeg, hogy a másik ne tudja kiszámítani, hogy milyen lapot rejtegetsz szőrös állatfigurásat, vagy csupaszat. Ha téved vi
Mennyi az annyi? Ez itt a kérdés!Ebben a játékban az győz, aki kevés pontot gyűjt. Itt nem pontot kell nyerni, hanem el kell kerülni, hogy sokat szerezzen a játékos. A lefordított 4 kártya közül, csak kettő számértékét ismerhetik, a többit ki kell találni, vagy ki kell következtetni, attól függ, mit mondtak az előttük szólóak, emlékezni kell mennyit látott az előző lap kukucskálásnál. A játék szabályában az áll, aki azt gondolja, neki kevesebb, mint 5 pontja van, mondja hogy " Spooky boo", de magyarul ez
ALAPVETŐ TULAJDONSÁGOKÉgési idő55-65 óraNettó tömeg275 gSzínkrémszínűTerméktípusIllatgyertyaÖSSZETEVŐKIllat jellege"Édes és fűszeres"MÉRETEKSzélesség9,9 cmMélység0 cmMagasság11,4 cmElegáns formájú, tipikus, fából készült fedéllel ellátott nagy gyertya illatozza be otthonát, és ropogó kanóc halk hangjával tölti meg, amely az otthoni kuckó és a kényelem légkörét alakítja. Mert otthon az a hely, ahol a tűz is van. A kanóc természetes fából készült.TIPP: Mindig hagyja feloldani a gyertyát a széléig, hagyja ak
Egyszerű játék a színek egyeztetésére és a válaszok jelölésének gyakorlására5 állat színét kell megkeresni az egyes feladatkártyákon és jelölni korongokkal a válaszokat a táblázatban. A kérdések a legkisebbeknek is érthetőek: Milyen színű a macska? Milyen színű a madár? Milyen színű a medve? Milyen színű a pingvin? Milyen színű a róka? A táblázatba foglalt válasz felkészíti a gyermeket a korrekt feladatmegoldásokra is.Tartalma:1 db kirakótábla20 db képes feladat kártya3 db korong a jelöléshezMéretei: 2
Az esernyő mintázatát a víz megváltoztatja!Micsoda csoda.Ha megszárad visszanyeri eredeti mintáját. Ne lepödjünk meg, ha gyermekünk alig várja, hogy essen az eső.Ha a kis esernyő tulajdonosunk túl csöndben van, kérjük keresse a zuhany alatt :).Ajánlott életkor: 4 - 8 éves korigAnyaga: műanyag
"Az Érzel-mese játékot azért alkottuk meg, hogy legyen egy olyan eszköz a szülők, vagy a gyermekekkel dolgozó szakemberek kezében, ami lehetőséget biztosít az érzelmekről szóló beszélgetésekre. Ezzel a csomaggal számos játék játszható, mely az érzelmi intelligencia több részterületére hat. Segít felismerni a látott érzelmeket, megfogalmazni adott szituációban átélteket, a körülöttünk élők "bőrébe bújva" átgondolhatjuk, hogy vajon a másik mit érez."
Az Összefogó kártyajátékban a játékosok összefogással győzhetnek.A társasjátékokban a játékosok egymás ellen játszanak, a másik, az úgynevezett ellenfél legyőzése a cél. A társasjátékok és a kártyajátékok fontos szerepet játszanak a gyermekek nevelésében. Ezek a játékok adják az együtt játszás örömét, az összetartozás érzését. A társasjátékokból tanulják meg a gyermekek a törvény tiszteletét, ennek a tudásnak az alapozására szolgál az írott, vagy íratlan játékszabályok betartása. Általában küzdeni és győz
Mutasd meg milyen jó nyomozó vagy, Dodót a medvebocsot kell megtalálnod.Találd ki, hogy hol alszik Dodo, a kismedve! Ha sikerül a megfelelő kérdéseket feltenni, és minél több lapot kizárni a játékból, könnyebb megtalálni a macit. Legyél okos kérdezgetés közben, hogy minél hamarabb megtaláld a szundíkáló mackót!A logikus gondolkodás alapjait mutatja meg a kis játékosok számára ez a kártyajáték. Kizárásos alapon megy a helymeghatározás ebben a játékban, valódi sikerélményt nyújtva a logikusan gondolkodó ját
Sorozat gyűjtése okos kérdésekkel.Ha jól figyelsz a kérésedre kapott válaszra, kikövetkeztetheted, hogy kinél van a hiányzó meseországi család keresett tagja!A játék menete egyszerű, a játékos a kezében lévő lapokhoz a következő játékostól kérheti a pontosan megnevezett családtagkártyát. Ha olyat kért, ami van, a következő játékostól is kérhet, ha nincs, akkor a másik játékos folytatja a kérést. Az a győztes, aki a legtöbb család sorozatot hiánytalanul ki tudja rakni. Egy meseországi család 4 tagból áll,
A társasjáték a játékmezőn való bábuval való lépegetésből indul ki, jelentőség teljes játékmezőkre lépve, ahol különböző feladatok adódnak.A játék jelzései alapján a különböző feladatkártyák közül kihúzott feladvány alapján el kell végezni az adott feladatot, mielőtt tovább léphet a játékos a játékmező közepén levő cél felé.A feladatkártyák értelmezése:Narancsszínű kártyák: mi lennék, ha ...Pink kártyák: valódi, személyes történetek... Egy megtörtént esetet kell elmesélni, vagy ki kell fejezni egy érzést,
A gyerekrendezvények megmentője.Könnyen játékba vonhatóak a gyerekek ,ezzel a kihívás társasjátékkal.Kedves és vicces feladatok megoldása leköti a gyerekbulik, zsúrok, szülinapi rendezvények gyerekcsapatát is. A játékban a rulettkerék 8 részre van osztva, 4 lehetőség van arra, hogy valamelyik kihíváskártyacsomag színét jelezve álljon meg a mutató: sport, tornamutatvány, pantomim, valaminek az utánzása és bátorság próba lehet a kipörgetett feladat. Az a gyermek a győztes, aki minden kapott feladatot megold
Az ügyesség, a gyorsaság, a céltudatosság játéka.Egy szál madzagon kell áthúzni a célig a versenyzőnek a versenyautót. 2 vagy akár 8 gyermek is játszhat vele egyszerre. A legügyesebb győzni fog!Tartalma:8 db versenyautó figura8 db vezetőhúrA csomagolás méretei: 31 x 28 cmTervezte: Julie MercierAjánlott életkor: 5 - 12 éves korigAnyaga: papírKiknek: fiúknak, mindkettőnek.