Szerezd meg Te a legtöbb cukorkát a Pinata Partyn! Indulhat a Pinata Party! A cukorkák már hullanak is a földre. De sietned kell, nehogy lemaradj! Szedj össze minél több és minél értékesebb finomságot! A cukorkákat úgy kell mozgatni a játék táblán, hogy azonos ízűek legyenek egymás mellett. Ha ez sikerül, akkor felszedheted őket! De ha észreveszik a többiek, hogy gyűjtögetsz, akkor lecsaphatnak rá! Csakis a legszemfülesebb játékos nyerhet - vajon Te leszel az? A moduláris tábláknak, a lépésszabály
Minden év tavaszán Japán egész területén virágba borulnak a cseresznyefák. Ez mára egy ünnepük is a helyieknek, hiszen ekkor a Fudzsi-hegy istennője, Konohana Szakuja Hime, ilyenkor életre kelti a halott virágokat. Ez egy varázslatos ünnep, épp ezért a feladatod pontosan olyan nehéz lesz, mint amilyennek elsőre tűnik ebből: tökéletesítsd a helyzetekhez a stratégiád és lenyűgözd a dicső Istennőt. Készen állsz a feladatra?
A nem olyan távoli jövőben a föld robotok által lesz elfoglalva. Mindenütt robotok dolgoznak: otthonokban, gyárakban, művészeti területeken és még a sportban is. Ezért nem meglepő, hogy a robotverseny győztese lesz a legünnepeltebb sportoló! Te képes vagy erre?
A helyszín az ókori Róma, ahol meg kell küzdenetek egymással a gazdagságért. Sokan versengenek a hatalomért, így mindent be kell vetned, ha te akarsz nyerni! Építs hatalmas épületeket, növeld a vagyonod, háborúzz, szerezz pártfogókat... túl sok tennivaló, és az idő egyre csak fogy!
Laser az aranyos kiscica, aki szeret cikázó fénypöttyök után rohanni, hogy még izgalmasabb legyen a játék. Mutassátok meg neki, hogyan tudja a prizmákkal eltérő frekvenciájú fényeket átszínezni, keverni és új színt alkotni belőlük. A legügyesebb színkeverő lesz a játék győztese.
A Grund egy jó hely. Mindenki önfeledten játszik és megpróbál minél gyorsabban minden játékhoz odaférni. A játékban csapatunkkal igyekszünk minél több játékot birtokolni, a legszebb homokvárat felépíteni, érdekes bogarakról és növényekről fényképeket készíteni és természetesen minél boldogabbnak lenni. A többiek mozgását figyelembe véve kell versengeni egymással, vagy elkerülni a konfliktusokat, hogy a játék végi célkártyákat minél sikeresebben tudjuk teljesíteni.
Az őskorban az emberek sokféle tevékenységet végeztek vándorlás közben, mint például halászat, vadászat és gyűjtögetés. Fontos volt, hogy mindenki csak annyi dolgot vigyen magával, amennyivel még könnyen tud mozogni!
Az újraírt szöveg: Merülj el a reneszánsz kori versenyvilágban és kereskedelemben! A küzdelem hatalmas az elérhető árukért, melyeket kikötőtől kikötőig szállítanod kell. Próbálj meg elsőként érkezni a legrövidebb útvonalon célba, de az út tele van veszéllyel, amellyel szembe kell nézned. Legyél a legügyesebb kapitány, merülj el a hajózás rejtelmeiben, keress tökéletes útvonalakat, és végső soron te legyél a győztes!
A Cse-Lung (vörös sárkány) elleni küzdelemben fogjatok össze és szerezzetek minél több pontot. Nektek vajon hány sárkányt sikerül az oldaltokra állítani? Merüljetek el a kínai mitológia világában a Red Dragon kártyajáték segítségével.
Készítsd el saját vasútvonaladat, versenyezz a családoddal vagy barátaiddal. Hozd létre a leghosszabb útvonalat és szerezd meg a legtöbb pontot a Vasútvonal családi társasjátékban. Legyen a tiéd a legtöbb pont és a legjobb stratégia.
Laser a cuki kölyökmacska, mint minden cica, szereti kergetni a cikázó fénypöttyöket, hogy izgalmasabb legyen számára a játék, mutassátok meg neki, hogyan tudja a prizmák segítségével a különböző frekvenciájú fényeket átszínezni, összekeverni és azokból egy harmadik színt létrehozni. A színeket legügyesebben keverő játékos lesz a játék győztese.
Légy te a legügyesebb aranyásó, és gyűjts össze minél több és értékesebb aranyat. De vigyázz, mert a kiszemelt ércre mások is áhítoznak, így a leggyorsabb és legszemfülesebb szerencsevadász lesz a játék győztese. A játék elemei: 1 db Sheriff lap 1 db Aranyásó figura 24 db Aranyrög lap 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 értékben, mindegyikből 3-3 db 24 db Kavics lap 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10 értékben, mindegyikből 3-3 db 30 db Város lakói kiegészítő lap 9 db Aranyrög korong
A Wombattle-ben a játékosok megpróbálják felülmúlni egymást az izgalmas kihívások közepette. A megpróbáltatások győztesei megszabadulhatnak az akadályokról. Mindegyik kör 4 fázisból áll. Játékelemek: 1 db dobótábla 1 db dobógolyó 16 db kétoldalú kihíváskártya 75 db szavazatkorong (60x1, 15x5) 30 db akadályjelző
Melyikünk fogja megtalálni a leggazdagabb földet, amelyen új otthont építhet, valamint a legerősebb törzset hozhatja létre? A Prehistory-ban a játékosok a késő kőkorszakban élt, őskori törzs tagjai, megpróbálva a lehető legjobban irányítani az élelmiszert és a nyersanyagokat különböző műveletek segítségével. Rengeteg olyan szituációval találkozhatsz, amivel az őskorban élt embereknek tényleg szembe kellett néznie. Gyűjtögetés, halászat, vadászat, még barlangrajzok készítése is, vagy rituálékat végre
A játékosok célja, hogy a kőkori emberek képébe bújva minél hatékonyabban osszák be a megszerzett nyersanyagokat és élelmet, a különböző akciók kijátszása révén, a lehető legnagyobb jutalmat megszerezve. Találkozhatnak mindennel, ami a történelem előtti ember mindennapjaiban helyet kapott. Gyűjtögetés, halászat, vadászat lesz a feladatuk, de nem lehetnek restek a kőoszlopra sem festeni vagy szertartásokat tartani a természeti erők tiszteletére. Mindezt új otthont keresve, új területeket meghódítva. Az les