,,A ,Nagy Lemondás' korszakát éljük... Lim megmutatja, hogyan segíthetnek a vállalatok az egyéneknek, különösen a vezetőknek összehangolni a céljukat a cég küldetésével. Minden eddiginél fontosabb, hogy a vezetők hitelesek legyenek, és mind az emberekre, mind a profitra összpontosítsanak." Forbes ,,Az utóbbi hét évemet a szerethető munkahelyek, a munkahelyi boldogság felkutatása és megmutatása töltötte ki. Jenn Lim könyve nemcsak azt mutatja meg, hogy egy bol-dog csapat sikeresebb is, így a tulajdonoso
A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása. - Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek. - Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül. - Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen. - A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit. - Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd. - Igyekezz
A VEZETŐI KÉZIKÖNYV, AMELYRE FÉLELEMALAPÚ VILÁGUNKNAK MOST ÉGETŐ SZÜKSÉGE VAN. "A cím két szava elemi erővel feszül egymásnak. Szabadság? Cégkultúrában? Fura szójá-téknak tűnhet. De ugyanilyen elemi erővel ütközik az egyén és a cégvezető nap mint nap, érdekek, félelmek és döntések mentén. A könyv ígérete, hogy van másik út, működő modell arra, hogy emberibb, mégis sikeresebb céget építsünk. Science fiction? Karrierem alatt ezeknek a tanulságoknak és mintáknak a jó részét saját bőrön (és csapaton) kísér
"Mi az a(z üzleti) reziliencia? Az a képesség, hogy bármilyen nehézség esetén rugalmasak tudjunk maradni. Ahogy a fának sem mindegy, hogy viharban hajlik vagy törik, úgy neked és a vállalkozásodnak sem lesz mindegy, hogy padlóra kerülsz, vagy megerősödve jössz ki egy válságból. Néha túl nagy hangsúlyt fektetünk a külső tényezőkre, és túl kicsit önmagunkra - holott vezetőként, vállalkozóként a kulcs a mi kezünkben van. Csakis rajtad múlik, hogy felvértezed-e magad a nehézségek ellen. A visszapatt