illeszkedik minden gyakori lengéscsillapítóhoz ovális tüskévelkét eltérő csavarkulcs méret: 5x8 mm és 6x9 mmbiztonságosabb és könnyebb a használata mint a kioldó fogóéa csavarkulcs vége enyhén görbített a nagyobb hely érdekébenkróm bevonattalhossza 182 mm
professzionális rugó összenyomó napi műhelyi használatra90-140 mm átmérőjű rugókhozkülönösen alkalmas olyan gépkocsik számáraahol a rugóvezető karon Ø 30 vagy kisebb lyuk vanpl. VW TouranCitroen C3Skoda OctaviaPeugeot 107alkalmas kettős keresztlengőkaros/multi link rugózási rendszerheza különleges csatlakozó megelőzi a rugóösszenyomó túlterhelésétbeleértve: 2 feszítő pofa 90-120 mm2 feszítő pofa 120-140 mmspeciális csavarorsó korlátozott üregekhez Ø 30 mmnyomaték korlátozó bővítő szármaximális terhelés: 2
alkalmas pl. panelokragasztott díszítő csíkok és keréksúlyok eltávolításáralapos és kerek fejű véső127 és 175 mm hosszúa nyél vége kalapács használatához kialakítva
VW és Audi rugóstag anya meglazításáhoza legmegfelelőbb együtt használni 22 mm-es dugókulccsal/csavarkulccsalfekete kivitel
tengely tömítőgyűrű szétszereléséhezgyors és könnyű szétszerelés a 320 mm emelőkarralaz emelőkar 5 pozícióban állítható 45o-igbevonatos nyél
ez a szerszám célszerűen arra készülthogy segítsen a réz tömítőgyűrű kihúzásakorkeskeny konstrukció kúpos csúccsalrecézett fogó és csúsztatható súly
alumínium féknyereg tisztításáhozlágy bronz kivitelű sörték megkönnyítik a károsodás nélküli tisztítástkeskeny forma lehetővé teszi a nehezen megközelíthető területeken végzett munkátműanyag nyéllel függesztő furattal
alumínium féknyereg tisztításáhoza lágy kefesörte megkönnyíti a rongálás nélküli tisztításta vékony kialakítás lehetővé teszi a munkát szűk hozzáférésű helyen2 komponensű műanyag nyél felfüggesztő furattal
alkalmas a fékrendszer leürítő szelephez6 mm-es csőcsatlakozásakasztó horoggal
alkalmas első és hátsó kerék hajtásnál a féktárcsák eltávolítására és felszerelésérekülső menet M24x2,0beleértve a csúszókalapácsbelső menet M24x2,0-től M20x1,5-ighasználható az OEM 204-345B-hez
fékhenger dugattyú hátratolásához pl. első féknyergenalkalmazható a legtöbb gépkocsin és kisteherautónkét vezető nagyon kemény dugattyukhozöntött acélból készülszénacél orsóval
a hidraulikus kuplung és fék rendszer könnyű leürítéshez a kerekek eltávolítása nélküllehetővé teszi a leürítést egy személy számáratartalma 3 csavarkulcs dugókulccsal 8-10-11 mm-es és 1,2 méter szilikon cső ellenőrző szeleppelalkalmas az univerzális leürítő szopókához
a hidraulikus fék rendszer leürítéshez a kerekek eltávolítása nélkülracsnis kulccsal meglazítás és megszorítás minden cső esetébenamelyek fel van szerelve leeresztő csavarral6 különleges dugókulcs: 9x29 mm - 9x75 mm - 10x29 mm - 10x75 mm - 11x29 mm - 11x75 mmbeleértve a leeresztő csövet 4 mm belső átmérővel
az ABS érzékelő szenzor szerelő furatainak tisztításához idős ABS érzékelők hulladék és korróziós nyomokszennyeződés és üledék eltávolítása megelőzi az új érzékelő rongálódását és biztosítja a pontos illeszkedéstbeleértve a következő dörzsárakatamelyek alkalmasak: V.A.Ggazdasági járművek Ø18 x 34 mmV.A.GBMW E36E46Ø18x23 mmBMW E38E39E52E60E61E63E64E65E66E67E70E71Ø14x322 mmSkoda FabiaSeat IbizaInsignia OpelVW Golf IVPolo 9NT5Ø10x29 mm az érzékelő felső részének furatát ki kell fúrni!jobbra forgató racsnis k
a réztömítés megszorulása esetén az eltávolításhoz szükséges