Ez a játék egy 5x5-ös táblán játszódik. Az egyik játékos 6 fehér és 6 fekete követ helyez el üres cellákon. A másik játékos ezután választhatja: (a) kiválaszthat egy színt, és másodikként léphet, vagy (b) választhatja, hogy ő lép először, és a másik választhat színt. Minden fordulóban mindkét játékosnak ortogonálisan el kell csúsztatnia egy barátságos követ, ami mindet a sorban lévő köveket is tolja, amíg legalább egy ellenséges kő ki nem tolja a tábláról. Amikor az egyik játékos nem tud érvényes lépést
Egy új, izgalmas társasjáték, a Papírhajók a tengeren, ahol taktikázni és stratégiázni kell azért, hogy győztes lehess! A játék során kártyákat kell párosítani és okosan használni a képességeiket, miközben figyelned kell a többi játékos lépéseit is. A játék célja, hogy pontokat gyűjts és ügyesen zárd le a fordulókat. A különleges kártyák és a szabályosak egyaránt beleszámítanak a végső pontba, ezért érdemes mindig figyelni a többiek terveit. A játékban a színtévesztők és színvakok is könnyen játszhatnak,
Utazz vissza a múlt Skandináviájába és lépj be egy viking vezető szerepébe! Fedezz fel új területeket, toborozz legényeket és növeld folyamatosan befolyásodat. Ezek a kihívások várnak rád, ha elindulsz ebbe a különleges kalandba! A játék angol nyelvű. játékosszám: 2-4 fő | játékidő: 30 perc | korosztály: 8+
Játékosszám: 1-4 fő Játékidő: 20-30 perc Kor: 7+ Nyelv: angol Típus: családi kártyajáték Mechanizmusok: kézmenedzsment, takarás, mintázatépítés Nehézség: könnyű (2/5) Ha bevédőznéd: 102 db 43x65-ös védő BoardGameGeek adatlap
A Glow-ban egy kalandort alakítasz aki csapatot toboroz a körei során és a csapattagok képességeinek megfelelő kombinálásával próbálja a legtöbb fénypontot összegyűjteni. A köröd során dobókockákkal fogsz dobni, hogy aktiváld az összeállított csapatod képességeinek előnyeit... vagy akár hátrányait. Küldetésed, hogy minél több fényt (győzelmi pontot) gyűjts össze, mellyel eloszlathatod a sötétséget, így a világ újra színekbe borulhat! A Glow egy kártya draftolós, dobókocka dobások eredményét kombinálós
A Glow-ban egy kalandort alakítasz aki csapatot toboroz a körei során és a csapattagok képességeinek megfelelő kombinálásával próbálja a legtöbb fénypontot összegyűjteni. A köröd során dobókockákkal fogsz dobni, hogy aktiváld az összeállított csapatod képességeinek előnyeit... vagy akár hátrányait. Küldetésed, hogy minél több fényt (győzelmi pontot) gyűjts össze, mellyel eloszlathatod a sötétséget, így a világ újra színekbe borulhat! A Glow egy kártya draftolós, dobókocka dobások eredményét kombinálós
Játékosszám: 2-4 fő Játékidő: 30 perc Kor: 8+ Nyelv: angol Típus: őskori kártyajáték Mechanizmusok: erőforrás-menedzsment, szettgyűjtés Nehézség: egyszerű (1/5) BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki szeretne egy gyors, könnyen tanulható, ám okosan működő fillert. Kinek nem tetszene? Aki az egyszerűségben sosem látja a nagyszerűséget. Milyen világban játszódik? Össze kell szednünk őskori törzset és a fejlesztésekhez szükséges dolgokat, miközben az ellenséges vezérek nyilván
A mélységi hatalom ismét megüresedett, így eljött az idő, hogy megszerezd a trónt és a vele járó kiváltságokat. Használd minden ravaszságodat, hogy szavazatokat nyerj vagy épp vásárolj a Tanácsban. Állítsd magad mellé a legbefolyásosabb lordokat, és élj vissza hatalmukkal, hogy átvedd az irányítást a stratégiailag legfontosabb területek felett. Végül érvényesítsd hatalmadat és mutasd meg, hogy te vagy az egyetlen, aki képes uralkodni a mélységi nép felett! Az Abyss egy fejlesztő, kombináló és gyűjtöget
A Garden Nationben a négy klán várost szeretne építeni a kert hét területén, ám mindegyikük igyekszik fölénybe kerülni. A játékban kávéscsészék vagy madáretetők átrendezésével építhetsz épületeket, hogy projekteket és titkos küldetéseket teljesíts. Minden egyes új emelet egyre több lakót igényel. A cél elérése után a klánod színei ott lebegnek az épületeiden, így teljesítve a közös projekteket. A többi vezető azonban ezt nem biztos, hogy annyiban hagyja, és lerohanja az ellenfelei épületeit, hogy megpróbá
Aleron Nagytanácsa négy évszakos tornát hirdetett meg a birodalom számos házának intézett sürgős meghívással. Aiyana helyi céhei összegyűltek, hogy részt vegyenek az első megmérettetésen, ahogy az ősz lassan a végéhez közelít. Az állati hősök és kegyencek rivális céhei egy olyan versenyben mérkőznek meg egymással, amelyben keveredik a területirányítás, a lapkák lehelyezése, a rejtett információk, a blöffölés. A verseny győztese az a csapat lesz, amelyik a legtöbb makkot gyűjti össze a tél kezdete előtt
Vezess végig egy csapatot a történelem legnagyobb elméi közül, miközben Legendás feltalálókká válnak. Minden játékos a történelem legjobb és legokosabb feltalálók közül toboroz, hogy összeállíthassa a legalkalmasabb és legihletettebb csapatot. Ezek a rivális csapatok azért versenyeznek, hogy elsőként szabadalmaztassák új találmányaik és fejleszthessék szakértelmük újabb találmányokhoz. Ha együtt működsz ellenfeleiddel, új találmányok láthatnak napvilágot, de emlékezz, csak egyetlen csapat kerülhet be a tö