A Brainbox elektronikai készletek több száz áramkör építését teszik lehetővé teljesen biztonságosan és egyszerűen. A gyerekek így játékosan ismerkedhetnek meg az elektronika alapjaival. A primary plus 2 készlet alapvetően a Primary 2 alapkészletet egészíti ki, de önállóan is használható. Segítségével számtalan elektronikai kísérlet végezhető el. Építhetünk többek között motort, szirénát, rádiót, LED-fényt, ventilátort. A kézikönyv érthetően magyarázza el az egyes kísérleteket. Életkor: 8+
Megtanulhatjuk a digitális multiméter használatát (feszültség és árammérésre). Megismerhetjük a soros és párhuzamos kapcsolásokat. Építhetünk közép hullámú (AM) rádiót. Használhatunk érzékelőket lámpa felkapcsoláshoz, ha besötétedik. Építhetünk eső érzékelőt. Készíthetünk és megvizsgálhatjuk a biztosítékokat. A Bővített készlet 4 villanykörtét tartalmaz, amelyeknek különböző kapcsolásban (soros és párhuzamos) mutatott hatásait láthatjuk. Változtatható ellenállás é
Brainbox, Találmányok fejlesztő játék A híres találmányokhoz kapcsolódó információk már nem csak a tantermekben kerülnek elő: egyre inkább az általános műveltség részeivé vállnak. legyen szó egy baráti beszélgetésről, vagy egy egyre népszerűbb kocsmakvízről. Ezzel a játékkal szülő és gyermeke egyszerre tanulhat számára hasznod dolgokat, miközben még a játékidőből sem vesz el az elfoglaltság. Játsszunk együtt, tanuljunk együtt! A Brainbox-al játék a tanulás! Játékszabályok: A játék célja, hogy tanulmányo
Oktató, kísérletező játék 7-12 éveseknek. A készlet darabjaival áramköröket építhet a gyerkőc. A kísérletezésben segítségére lesz a játékhoz mellékelt kiskönyv, amiben több mint 7 féle áramkör van. A Brainbox elektronikai készletek több száz áramkör építését teszik lehetővé teljesen biztonságosan és egyszerűen. A gyerekek így játékosan ismerkedhetnek meg az elektronika alapjaival. A Making Science fun készlettel rengeteg elektronikai kísérlet végezhető el. Építhetünk többek között érzékel
A számtan rejtelmeibe való elmélyedés abszolút nem könnyű, így minden segítség elkél benne. Erre van többek közt a Matematikai Kicsiknek társasjáték, amely úgy gyakoroltatja a számtani műveleteket és ismereti meg velük a számok világát, hogy közben a kisiskolások egyik kedvenc játéka lehet. Játékszabályok: A játék célja, hogy tanulmányozz egy kártyát 10 másodpercig, majd válaszolj a kártya alapján a kérdésre. Ha a válaszod helyes, akkor a kártyát megtarthatod. Az lesz a nyertes, aki a legtöbb kártyát öss
Ezzel a gyönyörűen illusztrált játékkal gyermekünk megismerheti az őt körülvevő környezetet, illetve annak működését. Dolgok megnevezése, érdekes és hasznos információk átadása, alapvető működési mechanizmusok átlátása és megtanulása egyaránt lehetséges ezzel a remek kis memóriafejlesztő játékkal. Játékszabályok: A játék célja, hogy tanulmányozz egy kártyát 10 másodpercig, majd válaszolj a kártya alapján a kérdésre. Ha a válaszod helyes, akkor a kártyát megtarthatod. Az lesz a nyertes, aki a legtöbb kárt
A világ fővárosait számonkérő röpdogára nem szoktak túl jó eredmények születni, és még sok felnőtt is bajban van Riga térképen szereplő helyével. Ezzel a gyönyörűen illusztrált játékkal könnyedén megtanulhatjuk a világ fontosabb városainak elhelyezkedését - és még pár érdekességet is megtudhatunk róluk! Játékszabályok: A játék célja, hogy tanulmányozz egy kártyát 10 másodpercig, majd válaszolj a kártya alapján a kérdésre. Ha a válaszod helyes, akkor a kártyát megtarthatod. Az lesz a nyertes, aki a legtö
Amikor az általános iskolás gyermekek egy része azt válaszolja a "mi borítja a csirkét" kérdésre, hogy "celofán", akkor valószínűleg a társadalom kevés energiát fordít a vidéki életkörülmények megismertetésére. Ez a gyönyörűen illusztrált, aranyos kis társasjáték pont ebben segít: bemutatja egy farm működését és az ott élő állatokat, miközben még a játékidőből sem vesz el! Játsszunk együtt, tanuljunk együtt! Te vajon mennyi információt tudsz megjegyezni 10 másodperc alatt? Tedd próbára memóriád a Brainbo
Ezzel a remek, gyönyörűen ábrázolt játékkal nem csak a memóriádat fejlesztheted, hanem különböző érdekes és hasznos tényeket is megtudhatsz az állatvilágból. Tágítja a gyermekek álatokkal kapcsolatos ismereteit, miközben a tanulást játéknak fogja fel. Az Állatok logikai játékban 71 gyönyörűen ábrázolt kártya mutat neked érdekes tényeket a világ minden tájáról beleértve az élőhelyüket, táplálékukat, hogy veszélyeztetettek-e, milyen nagyra nőnek vagy hogy mennyi ideig élnek. Játékszabályok: A játék célj
Ez a roppant népszerű játék segít a legkisebbeknek, hogy szavakat társítsanak az általuk megismert világhoz, és egyre jobban azt a nyelvet kommunikálják, amit a felnőttek is beszélnek. A játékban 55 játék kártya található, mind gyönyörűen kidolgozva. Ezek által a játék a korai tanulók számára tökéletes oktató játékot jelent. Játékszabályok: A játék célja, hogy tanulmányozz egy kártyát 10 másodpercig, majd válaszolj a kártya alapján a kérdésre. Ha a válaszod helyes, akkor a kártyát megtarthatod. Az lesz a
A történelem folyama nem mindenkit érdekel egyformán - sokak kifejezetten az évszámokkal és nevekkel állnak hadilábon. Azonban nem ismeretük nem csak a történelemórákon, hanem a szociális életben is hátrányt jelenthet. A Világtörténelemmel a gyermek játékos módon tanulhatja meg a fontosabb eseményeket és évszámokat, miközben a szülő is felfrissítheti ez irányú tudását. Játsszunk együtt, tanuljunk együtt. A Brainbox-al játék a tanulás! Játékszabályok: A játék célja, hogy tanulmányozz egy kártyát 10 máso
Ezzel az ötletes és egyszerű játékkal gyerekjáték a tanulás - ebben az esetben a világ országainak, és nevezetességeinek megismerése. Tudod, hogy hol található a Machu Pichu, vagy hogy melyik madarat nevezték el az új-zélandiak? A Világ országai logikai játék 71 gyönyörűen ábrázolt kártyát tartalmaz, amelyek a világ legszebb és legérdekesebb helyeit mutatják meg! Játékszabályok: A játék célja, hogy tanulmányozz egy kártyát 10 másodpercig, majd válaszolj a kártya alapján a kérdésre. Ha a válaszod helyes,
A Brainbox elektronikai készletek több száz áramkör építését teszik lehetővé teljesen biztonságosan és egyszerűen. A gyerekek így játékosan ismerkedhetnek meg az elektronika alapjaival. Az Explorer 2 készlettel közel 1000 elektronikai kísérlet végezhető el. Megtudhatjuk, mi fán terem a tranzisztor, az elllenállás, a kondenzátor. A kézikönyv érthetően magyarázza el az egyes kísérleteket. Életkor: 11+
A Brainbox elektronikai készletek több száz áramkör építését teszik lehetővé teljesen biztonságosan és egyszerűen. A gyerekek így játékosan ismerkedhetnek meg az elektronika alapjaival. Az Autók és hajók készlet segítségével 50 elektronikai kísérlet végezhető el. Építhetünk többek között többféle elektromos motort, légcsavar vagy elektromos motor által hajtott autót vagy hajót. A kézikönyv érthetően magyarázza el az egyes kísérleteket. Életkor: 7+
Mit kell tudni a játékról? Ismerd meg a környezeted, használd tudásodat és memóriádat!... 10 másodpercig figyelj meg alaposan egy kártyát, rajta lévő minden részletet és információt! Ezután próbáld megválaszolni a dobókocka segítségével kidobott kérdést. Ha általános műveltséged nem segít, hátha a memóriád fog! Emlékszel a kártyán lévő ábrákra és információkra? A Brainbox játékok népszerűek úgy a gyerekek körében, mint a családok és tanárok között is, mert nemcsak remek szórakozás, hanem tanulá