A MONOPOLIS különleges városépítő játékban mindenki egyetlen, közös várost épít, de egyénileg gazdálkodik a lehetőségekkel, folyamatos versengésben a többiekkel. Könnyen tanulható szabályai, családok illetve kezdő játékosok számára is élvezhetővé teszik, ám változatos, okos tervezést és bölcs döntéseket igénylő játékmódja miatt a gyakorlottabbak kedvencévé is válhat. Légy MONOPOLIS legsikeresebb építésze.
A javasasszonyok, a Kuruzslók Quedlinburgban társasjáték kiegészítője, melynek köszönhetően a bájitalfőzést ezentúl már öten is űzhetitek a játéktábla körül. A társasjáték kiegészítő egy új gyógynövényt, új receptkönyveket és javasasszonyokat tartalmaz, akik ajánlataikkal megfűszerezik a játékot. A játékot 2-5 fő játszhatja, a játékidő átlagosan 45 perc. 10 éves kortól ajánlott. A termék kiegészítő, az alapjátékkal együtt játszható!
A Mágikus tekercsek egy valós idejű kockajáték, ahol minden játékos egy varázsló bőrébe bújik. A játék során varázsigéket kell kijátszani, hogy megszerezzük a rejtett tekercsek nyújtotta titkos tudást. A körökben a játékosok kockával dobnak addig, amíg ki nem dobják az aktuális tekercs, vagy a saját varázsigéjük motívumait. Amikor ez sikerült, a kockákat a lapra helyezik és újabbakat húznak helyettük. A kör akkor ér véget, ha nincs több kocka, vagy valaki kidobta a tekercs motívumait. Ekkor végrehajthatók
Az Armonia játékban kockáitokkal segítsetek a természet gyermekeinek a vadon legszebb hangjainak felkutatásában, amelyeket a templomokban a hangkorongjaitokba kell összekovácsolni. Gondoljátok át alaposan, hogy melyik kockákat akarjátok használni, és melyikeket dobjátok újra, hogy a körötök végén a lehető legtöbb feladatot teljesítsétek. Ne habozz túl sokáig, mert csak egy hangmester lehet!
Az állatok minden évben tutajtúrára indulnak a vad folyón. De vajon jut-e elég hely mindenkinek? A játékosok egyszerre tippelnek, hogy a tíz állat mindegyike felfér-e a tutajra. Ha mindenki szerint igen, akkor újabb állat jelentkezik beszállásra. Ha már nem értenek egyet a játékosok, akkor akik szerint az állatok még felférnek, megpróbálják bebizonyítani az igazukat. Ha sikerül, ők kapnak pontokat, míg ha nem, akkor azok, akik úgy érezték, hogy ennyi állat már nem passzírozható be egy ilyen kicsi tutajra.
"Hozod vissza a csirkémet!" kiabálja a kakas a róka után, félelmet keltően tárogatva hatalmas szárnyait. Ám a bátor csirketolvaj nem ijed meg és kacagva fut a rókaodú felé. Vajon melyik róka volt a tolvaj? Segíts a kakasnak előcsalogatni minél több gyanús rókát a kulcs segítségével. Keresgélés közben más, barátságos állatokkal is találkozhatsz, akik tanúi voltak az esetnek és szívesen megosztják a látottakat veled. A játék végéig 4 baráttal futhatsz össze, akik mind segítségedre lesznek egy-egy fontos rés
Itt a lehetőség kifejezni a szereteted kisebb (vagy nagyobb) ajándékokkal. Talán egy gyertyafényes vacsora, egy virágcsokor, vagy - mint ebben a játékban is- egy doboz csokoládé? A Szerelmes Patchwork a népszerű, klasszikus Patchwork játék mechanikáját használja. Benne vagy ebben a "cuki" kihívásban, hogy a kedvesednek a legcsodálatosabb csokidobozt rakd össze? Tartalma: 1 központi időtábla, 2 doboztábla, 2 szívjelző, 1 semleges jelző, 33 csokielem, 5 aprósütemény, 1 különleges lapka, 50 csokigolyó
MONOPOLIS a mi városunk. Mindannyiunké. Mi építjük, mi fejlesztjük, mi lakunk benne. Mindannyian jót akarunk-de magunknak kicsit még jobbat. Építsük tehát az igényeknek és a lehetőségeknek megfelelően ezt a páratlan várost úgy, hogy a legtöbb hasznot-azaz győzelmi pontot- mi magunk szerezzük. A MONOPOLIS különleges városépítő játékban mindenki egyetlen, közös várost épít, de egyénileg gazdálkodik a lehetőségekkel, folyamatos versengésben a többiekkel. Könnyen tanulható szabályai, családok illetve kezdő j
Ha szeretted az ‚Egy okos húzás!‘-t akkor szeretni fogod a Duplán okos húzás!-t is. A sikerhez pedig duplán jól kell húznod! Válassz kétszer olyan körültekintően kockát. Jelölj meg egy, a kockának megfelelő színű helyet a pontozólapodon, figyelj a láncpontozási lehetőségekre és gyűjtsd a pontokat! Azokat a kockákat, amiket nem használsz fel, a többi játékos fogja felhasználni! A ‚Duplán okos húzás!‘-ban öt új kockakategória és új akciók várnak rád!
Két ellenfél találkozik egy „csatavonalon”, és megpróbálja megnyerni a csatát a 9 zászlóból 5 vagy 3 szomszédos zászló elvételével. A zászlókról úgy döntenek, hogy a kártyákat 3 kártyás póker típusú leosztásba helyezik a zászló mindkét oldalán (hasonló a színsorhoz, 3 egyfajta, sor, flöss stb.). A legmagasabb kártyákkal rendelkező oldal nyeri a zászlót. A termék angol nyelvű! Angol nyelvű leírás: Two opponents face off across a 'battle line' and attempt to win the battle by taking 5
A feladat elsőre egyszerűnek tűnik ugyan, ám minden körben csupán egyetlen lap fordítható fel. Ezeknek a lapoknak kapcsolódniuk kell az előzőhöz, ez pedig sokkal érdekesebbé, és ezáltal nehezebbé is teszi ezt a remek kis játékot. A szabálykönyv tartalmaz több szabályvariációt is, így a kisebbektől kezdve az idősebb korosztályig mindenki számára tartogat izgalmat, és biztosítja a fejlődési lehetőséget a taktikázásban. Bízz a memóriádban, és némi kalózszerencsébe, hogy megmenekülj a szigetről, mielőtt vé
A népszerű Uno kártyát most már a legkisebbek is élvezhetik. A színek és számok mellett mókás állatfigurák segítik a megfelelő kártyalap kijátszását. Az elefánt, krokodil vagy éppen a víziló figurák nyújtanak segítségek a legkisebbeknek is, hogy beazonosítsák számjegyeket, ezáltal készségeiket is fejlesztik.
Az Almamércében a játékosok kártyák segítségével az állatokból tornyokat készítenek a legtöbb begyűjtendő alma reményében. A játék elején a játékosok a 6 különböző famérce közül kiválasztanak egyet, ezen fogják látni, hogy a fának melyik pontjáig érdemes elérnie a tornyoknak a játék végéig. A tornyokat csak a játék végi pontozáskor tudják a famércéhez illeszteni, egészen addig a szemmértékükben kell bízzanak! Érdemes arra is figyelni, hogy a torony tetejére milyen állatot szánnak a játékosok, mivel a nyus
A Qwirkle egy izgalmas játék, ahol különböző elemekből kell valamilyen közös tulajdonság alapján minél hosszabb sorozatot építenünk. Az elemek két tulajdonsággal rendelkeznek, formával és színnel, mindkettőnek 6-6 értéke lehet. Akkor sikerült létrehoznunk egy pluszpontot érő Qwirkle-t, ha hat azonos színű, de különböző alakú, vagy hat azonos alakú, de különböző színű elemet tudunk egymás mellé tenni.
2-4 fő 30-45 perc 8 éves kortól magyar nyelvű kompetitív, családi-lapkalehelyezős Egy mondatban: - Családi (medve)park-építős társas, ahol a játékosok lapkák segítségével próbálnak meg minél több pontot összegyűjteni. Mi a különlegessége? - egyszerű szabályok, könnyed, de agyalós játékmenet - kellően bonyolult egy családi társasozáshoz - végig izgalmas, főleg a jutalmazó lapkákat használva