Puzzle-verseny a dzsungel mélyén! - A játékosszám, játékidő és korosztályrészeket hagyja ki.
Utazd keresztül Indiát és építs szobrokat és szentélyeket az Istenek tiszteletére.
A Golem egy engine-building játék Simone Lucianitól, Virginio Giglitől és Flaminia Brasinitől, attól a csapattól, amely a Grand Austria Hotel és a Lorenzo il Magnifico játékokat is készítette. A játék a 16 .századi prágai gólem legendáján alapul, egy antropomorf lényen, akit Loew rabbi egy agyagszoborból formált meg, hogy megvédje népét. A játékban a játékosok rabbik szerepébe bújnak, akik létrehozzák és felnevelik ezeket a hatalmas erejű lényeket, amelyeket a diákok irányításával mozgatnak majd Prága ker
A MEOW Reiner Knizia kártyajátéka, amelyben macskák harcolnak az ételért. A játékosnak bölcsen kell dönteniük a játékban és meg kell próbálniuk összegyűjteni a legjobb tálakat, elkerülve a halszálkákat és vázák összetörését! Minden játék három fordulóra és minden forduló kilenc körre van felosztva. A játékosok a körükben kijátszanak egy-egy macskakártyát, majd a legértékesebb kártyát kijátszó játékos nyer egy jutalomjelzőt. Iyen egyszerű! De a csavar a dologban, hogy nem minden kijátszott lap pozitív,
Ez a hivatalos, gyári, fából készült inzert a Barrage-höz
Játékosszám: 2-4 fő Játékidő: 60-120 perc Kor: 14+ Nyelv: angol Típus: kiegészítő Mechanizmusok: akciódraft, szerződések, játékvégi bónuszok, bevétel, hálózatépítés, változó körsorrend, eltérő karakterképességek, változó előkészületek, munkáslehelyezés Nehézség: nehéz (4/5) BoardGameGeek adatlap
Játékosszám: 1-5 fő Játékidő: 60-120 perc Kor: 14+ Nyelv: angol Típus: kiegészítő, komplex gazdasági Mechanizmusok: akció draftolás, szerződések, játékvégi bónuszok, erőforrás-menedzsment, hálózatépítés, változó karakterképességek, változó előkészületek, munkáslehelyezés Nehézség: nehéz (4/5) BoardGameGeek adatlap
Játékosszám: 1-4 fő Játékidő: 30-45 perc Kor: 14+ Nyelv: angol Típus: gazdasági kártyajáték, reneszánsz témával Mechanizmusok: draftolás, szettgyűjtés, csúsztatás Nehézség: könnyű (2/5) Ha bevédőznéd: 64 db 57,5x89-es védő BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki rajong az erőforrás-menedzselős játékokért, vagy szeretne egy kisebb adagot kapni a Lorenzo élményből. Kinek nem tetszene? Akinek szüksége van a témára ahhoz, hogy benne maradjon a játékélményben. Milyen világban ját
Játékosszám: 1-4 fő Játékidő: 60-120 perc Kor: 13+ Nyelv: angol Típus: minis, mitológiai, civilizációépítős 4X játék Mechanizmusok: kártyás konfliktuskezelés, szerződések, játékvégi bónuszok, mezőmozgás, mozgáspontok, eltérő karakterképességek Nehézség: nehéz (4/5) Ha bevédőznéd: 112 db 57,5x89-es és 14 db 80x120-as védő BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki szeretne egy (újabb?) 4X* játékot a polcára és megfogja az “ősi idegenek” téma. Kinek nem tetszene? Aki nem szereti a n
Játékosszám: 2-4 fő Játékidő: 20 perc Kor: 8+ Nyelv: angol, de a szabályok ismeretében nyelvfüggetlen Típus: rajzolós kockajáték Mechanizmusok: kockadobás, lefoglalás és újradobás, szerencsepróba, szettgyűjtés, papír és ceruza Nehézség: egyszerű (1/5) BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki már kinőtte a Ganz Schön Clever Kids-et, de a rollwrite zsáner nagy kedvence. Kinek nem tetszene? Aki nem szereti, ha egy kocka mondja meg neki, hogy mit csinálhat, vagy hajlamos összekenni ma
Játékosszám: 2-4 fő Játékidő: 30 perc Kor: 8+ Nyelv: angol, de a szabályok ismeretében nyelvfüggetlen Típus: családi, absztrakt, stratégiai Mechanizmusok: játékvégi bónuszok, mintázatépítés, szettgyűjtés Nehézség: egyszerű (1/5) Ha bevédőznéd: 24 db 57,5x89-es védő BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki szereti a nyugodtan pakolgatós családi játékokat és/vagy felülne a Negyedelő nosztalgiavonatára. Kinek nem tetszene? Aki interakciót és komoly stratégiát keres egy játékban.