A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
Egy igazán praktikus váz elkészítése több, mint a sárvédők és a tartó felcsavarozása, bár mi is megtettük ezt. A Nuroad Hybrid C:62 FE elegánsan megformált C:62® váza tele van finom vonásokkal, például akár 50 mm-es gumiabroncsokkal, még a mellékelt sárvédőkkel is. A teljes karbon villa tartóelemekkel rendelkezik, közvetlen szerelésű könnyű láncvezetőt adtunk hozzá, van egy lapos rögzítésű kitámasztó interfész, a hátsó része pedig Boost tengellyel és UDH fogaskerekes akasztóval van felszerelve. Ami a Bosc
Egy igazán praktikus váz elkészítése több, mint a sárvédők és a tartó felcsavarozása, bár mi is megtettük ezt. A Nuroad Hybrid C:62 FE elegánsan megformált C:62® váza tele van finom vonásokkal, például akár 50 mm-es gumiabroncsokkal, még a mellékelt sárvédőkkel is. A teljes karbon villa tartóelemekkel rendelkezik, közvetlen szerelésű könnyű láncvezetőt adtunk hozzá, van egy lapos rögzítésű kitámasztó interfész, a hátsó része pedig Boost tengellyel és UDH fogaskerekes akasztóval van felszerelve. Ami a Bosc
Egy igazán praktikus váz elkészítése több, mint a sárvédők és a tartó felcsavarozása, bár mi is megtettük ezt. A Nuroad Hybrid C:62 FE elegánsan megformált C:62® váza tele van finom vonásokkal, például akár 50 mm-es gumiabroncsokkal, még a mellékelt sárvédőkkel is. A teljes karbon villa tartóelemekkel rendelkezik, közvetlen szerelésű könnyű láncvezetőt adtunk hozzá, van egy lapos rögzítésű kitámasztó interfész, a hátsó része pedig Boost tengellyel és UDH fogaskerekes akasztóval van felszerelve. Ami a Bosc
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
A forma találkozik a funkcióval a Nuroad Hybrid C:62 karbon vázának elegáns formájában. Persze, remekül néz ki, tiszta profillal és organikus ívekkel. De nem feledkeztünk meg a praktikumról sem, például az 50 mm-es gumiabroncsok beépítéséről, még sárvédőkkel is. Vagy tartó rögzítési pontok hátul és a teljes karbon villán a maximális sokoldalúság érdekében. A Bosch hajtásrendszer vezérlőegysége a felső csőbe van beépítve, mini kormánytávirányítóval, a váz pedig PowerMore-kompatibilis a +250 Wh-s akkumuláto
Egy igazán praktikus váz elkészítése több, mint a sárvédők és a tartó felcsavarozása, bár mi is megtettük ezt. A Nuroad Hybrid C:62 FE elegánsan megformált C:62® váza tele van finom vonásokkal, például akár 50 mm-es gumiabroncsokkal, még a mellékelt sárvédőkkel is. A teljes karbon villa tartóelemekkel rendelkezik, közvetlen szerelésű könnyű láncvezetőt adtunk hozzá, van egy lapos rögzítésű kitámasztó interfész, a hátsó része pedig Boost tengellyel és UDH fogaskerekes akasztóval van felszerelve. Ami a Bosc
Egy igazán praktikus váz elkészítése több, mint a sárvédők és a tartó felcsavarozása, bár mi is megtettük ezt. A Nuroad Hybrid C:62 FE elegánsan megformált C:62® váza tele van finom vonásokkal, például akár 50 mm-es gumiabroncsokkal, még a mellékelt sárvédőkkel is. A teljes karbon villa tartóelemekkel rendelkezik, közvetlen szerelésű könnyű láncvezetőt adtunk hozzá, van egy lapos rögzítésű kitámasztó interfész, a hátsó része pedig Boost tengellyel és UDH fogaskerekes akasztóval van felszerelve. Ami a Bosc