Kedves tanoncok, Elérkezett az elixírtan-záróvizsga ideje! Mint mindig, a szabály most is ugyanaz: vegyél el egy összetevőt az adagolóból, és figyeld a leguruló golyókat. Ha azonos színű golyók találkoznak, felrobbannak… és azokat is megkapod! A begyűjtött golyókkal készítsd el az elixírjeidet, és hörpintsd fel őket, hogy szabadjára engedd mágikus hatásukat. Ne feledd, hogy az Év Diákja díj elnyeréséhez a gyorsaság nem elég: neked kell elkészíteni a legértékesebb elixíreket! Sok szerencsét!
Az istenek dicsőségére az aztékok új templomot emelnek a város szívében. A falakat tollaskígyók festményeivel díszítik, hogy ekképpen róják le tiszteletüket az istenek előtt. Versenyt hirdetnek, hogy megleljék azt a festőt, aki méltó a templom falainak megfestésére.
Játékalkatrészek: Karton: 1 játéktábla 1 harcostároló-doboz 2 akciógyűrű 12 pontozójelző 90 agyagjelölő 90 érmejelölő 16 fegyverjelölő ...és egyebek! Fa: 20 iparos 20 kézműves 2 felügyelő 8 játékoskorong Figurák: 13 tiszt 13 számszeríjász 13 őr 13 katona 4 ló 4 zenész 4 szolga 4 térdelő számszeríjász 60 színes talapzat
Két udvar, a Chaufortok és a Cunningfieldek, büszke királyságaik egyformán pompásak. Csak az a fránya ősi harag ne volna… KATAPULTOKAT FELKÉSZÍTENI, CÉLZÁS… TŰZ! Építsd meg a váradat, helyezd le az egységeidet, töltsd meg a katapultodat, aztán ravasz taktikával döngöld a földbe az ellenséget! Üsd ki az ellenfeled összes egységét a győzelemhez! 1. Építsd meg a váradat! 2. Célozz a katapultoddal! 3. Üsd ki az ellenfeledet!
A Jekyll vs. Hyde egy ütésszerzős játék 2 játékos számára, mely Louis Stevenson híres novellája, a Dr. Jekyll és Mr. Hyde különös esete alapján készült. Dr. Jekyllként folyamatosan védekezned kell Mr. Hyde ádáz támadásaival szemben, hogy megóvd az elmédet, és megőrizd a benned lakozó kettős természeted titkát. Mr. Hyde-ként a célod, hogy Dr. Jekyll személyiségének legyőzésével megszerezd az uralmat felette.
A MATCH 5 játékban 2 fogalom között kell találnotok kapcsolatot. 3 perc áll a rendelkezésetekre, hogy a képzelőerőtökre támaszkodva kitaláljatok egy kapcsolatot mind a 10 kockakombinációhoz.
Zombik vagytok, ajtókat rúgtok be és agyakat esztek. A "szörnyek” hétköznapi emberek, némelyik tehetetlen, némelyik veszedelmes, és van még néhány elszabadult zombi is mellettük. Minden páncél, amibe agyakat keresve belebotlottál. Menj hát előre bátran lábadon egérfogókkal, szegény rothadó fejedet védelmező bowling kupával… hogy szintet lépj, vagy meghalj. Újra…
A célunk: a lehető legkevesebb pontot kell begyűjteni. Minden körben 2 lapot kell kijátszanunk: egyet a Yang, egyet a Yin oldalra. Ha ügyesek vagyunk, akkor a Yang oldalon nagyobb vagy ugyanakkora szám van, mint a Yin oldalon. A játéknak akkor van vége, ha minden játékosnak csak 2 lap maradt a kezében - ám közben pénzt is kell gyűjtenünk, hiszen ez szolgál a cseresznyefák alatt várakozók (gésák,szamurájok,daimjók) igényeinek kielégítésére, amit nem szabad lebecsülnünk!
Játékosszám: 1-5 fő Játékidő: 45-60 perc Kor: 14+ Nyelv: magyar Típus: tematikus, versenyzős Mechanizmusok: kockadobás, mezőmozgás, hexagonális-moduláris tábla, szerencsepróba, verseny, szimuláció, szóló mód, változó előkészületek, dobok-lépek Nehézség: könnyű (2/5) Ha bevédőznéd: 24 db 70x120-as védő BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki szereti az autóversenyzős játékokat annyira, hogy elengedi a Heat/Downforce számolhatóbb, pakliépítős-kézmenedzsmentes mechanikáját. Kinek ne
# Játékos szám: 1-4 fő Játékidő: 120-150 perc Kor: 16+ Nyelv: magyar Típus: kiegészítő, komplex, gazdasági városépítés Mechanizmusok: események, kooperatív, moduláris tábla, kampány, szóló mód, munkáslehelyezés Nehézség: nehéz (4/5) Ha bevédőznéd: 8 db 63,5x,88-as és 40 db 70x120-as védő BoardGameGeek adatlap Ez a kiegészítő három dologgal bővíti az alapjátékot: Új kártyákkal bővíthetjük a már meglévő paklikat. Kapunk egy extrán nehéz nehézségi szintet. Egy jó nagy adag fa
A Sárkány palota játékot egy ősi kínai játék, a Mahjong ihlette. Vegyél el lapkákat az omladozó Sárkány palotáról és építsd be őket a saját palotádba. Gyűjts azonos típusú lapkákat és építs szentélyt rájuk a pontszerzéshez. Kérj segítséget a szellemektől, engedd szabadon a képességeiket. De vigyázz! A Bölcs Sárkány kéréseit is be kell tartani a győzelemhez!
Mit talál Angliában a király, amikor visszatér a keresztes hadjáratból: barátságos követőket vagy ellenséges trónfosztókat? A játékosok dönthetnek, melyik csapathoz állnak: Nottingham bírája mellett gyengítik Richárd király befolyását vagy Robin Hood oldalán döntik romba Földnélküli János terveit? Mindegyik játékosnak a XII. századi Anglia útjait kell rónia presztízspontokat gyűjtve, s közben döntenie kell, melyik csapathoz csatlakozik, amikor az Oroszlánszívű hazatér. Bár a csapattal közösen egy malomra
A Recharge Packkel egy újabb örökség-kampányjátékba kezdhettek Zöldszurdok királyságában, az alapjáték elemeit is használva. Önállóan nem játszható.
Kinek tetszene? - akik szeretik a hidden identity játékokat - akik szeretnek nagy asztaltársasággal játszani Kinek nem tetszene? - akik egy hosszú, stratégiai társasra vágynak - akiknek nincs pókerarcuk Milyen világban játszódik? - egy középkori városban Mire hasonlít milyen különbséggel? - Nottingham bírája - kereskedelem + építkezés és különleges képességek Mi a különlegessége? - minél többen játszunk vele, annál jobb lesz - körönként draftolunk kártyákat - minden körben más-más szerep
Ez a társasjáték egy sivatagba vezet minket, mely szövevényes, rejtélyes és kegyetlen. A társasjáték szerzője azonban gazdag életet és elmondhatatlan szépséget ígér mindazok számára, akik vállalják a nap égette homok veszélyeit. Az ÁT A SIVATAGON játék során, a játékosok az egymással versengő nomád törzseket irányítják, akik a sivatag irányításáért és a zöldellő oázisokért harcolnak. A karavánutak kiépítéséért és az értékes vízforrások megszerzése érdekében a játékosoknak növelniük kell a befolyásukat az