1-4 fő 60-90 perc 14 éves kortól magyar nyelvű kompetitív, munkáslehelyezős Kinek tetszene? - akik szeretnek békésen fejlődni Milyen világban játszódik? - a druidák misztikus világában Mi a különlegessége? - kétoldalas játéktábla - hangulatos képi világ, érdekes erőforrások és nyersanyagok (pl.: toll, gomba, makk) - a passzív munkásoknak is van haszna - a mezők tulajdonságai változnak az ott lévő munkások és a kártyák hatására is - a druidák fejlesztésénél a figurák is áta
2-4 fő 60-90 perc 10 éves kortól magyar nyelvű kompetitív, gazdaságépítős Kinek tetszene? - akik szeretnek építeni Kinek nem tetszene? - akik arra vágynak, hogy rátámadjanak az ellenfelük birodalmára Milyen világban játszódik? - Olaszországban, ahol egy építész nemesi családot alakítunk Mi a különlegessége? - nagyon letisztult, szép megjelenés - két játékmód: alap és haladó - egy kerék forgatásával változik az alapanyagok ára - nem csak épületeket emelünk, de fel is dí
Ethnos hat királyságában meselények csatáznak okos vezérek zászlaja alatt. Ki tudja legügyesebben kihasználni a 12 törzs különleges erejét? Ebben a családi stratégiai játékban kártyákat (azaz hadseregeket) gyűjtenek a játékosok: vagy ugyanolyan lapokat, vagy egy törzset többféle színű kártyából. Csak utóbbi esetben tudják használni annak különleges képességét, amely sorsfordító lehet. És minél nagyobb a sereg, annál többször léphet újra egy királyságba – annál több pontot ér a forduló végén. Ám okosan kel
Játékosszám: 1-6 Játékidő: 45-90 perc Kor: 13+ Nyelv: magyar Típus: kiegészítő kártyapakli Mechanizmusok: kártya menedzsment, munkás lehelyezés Kinek tetszene? Aki egy különleges, Uwe Rosenberg közreműködésével készült kiegészítővel gazdagítaná az alapjátékot. Kinek nem tetszene? Aki még csak most ismerkedik a Viticulture-rel. Milyen világban játszódik? Ugyanúgy egy borászatban játszódik, mint az alapjáték. Mi a különlegessége? 40 új látogatót tartalmaz, amit a játék bár
A legagyatlanabb Munchkin kiadás első kiegészítője garantálja, hogy még viccesebb, még szórakoztatóbb kalandokban lesz részed! Van itt minden, multizombi, harci légy, és persze egy rakat ennivalóan édes túlélő... Mert ugye tisztességes zombi mindig szem előtt tartja a legfontosabb szabályt. Embert megölni, agyát ellopni, haveroknak nem adni! A Kar-hatalom kiegészítő önmagában nem, csak a Munchkin Zombik alapjátékkal együtt játszható.
Deluxe változat egyedi jelzőkkel, különleges inzerttel és nagyobb dobozzal. 1-4 fő 90 perc 12 éves kortól magyar nyelvű Kinek tetszene? - akik szeretik a munkáslehelyezős játékokat - akik szeretnek felfedezni, vadászni, kereskedni Kinek nem tetszene? - akik egy könnyed és gyors társasra vágynak Milyen világban játszódik? - cári Oroszország, Szibéria, XVI. század Mire hasonlít milyen különbséggel? - a PARKS előre haladok-területen akciózok mechanizmusa, de összetettebb M
1-4 fő 90 perc 12 éves kortól magyar nyelvű Kinek tetszene? - akik szeretik a munkáslehelyezős játékokat - akik szeretnek felfedezni, vadászni, kereskedni Kinek nem tetszene? - akik egy könnyed és gyors társasra vágynak Milyen világban játszódik? - cári Oroszország, Szibéria, XVI. század Mire hasonlít milyen különbséggel? - a PARKS előre haladok-területen akciózok mechanizmusa, de összetettebb Mi a különlegessége? - nagyon érdekes a hangulata: szép kivitelezés, minden kép/ábra egyből
Mit kell tudni a játékról? Match5 társasjáték Asszociációs társasjáték, melyben a kockadobások által megadott képek között kell összefüggést keresniük a játékosoknak. A játék menete: Mindenki magához vesz egy lapot a jegyzettömbből, valamint egy ceruzát, amely nem tartozék. Válasszatok 1 kockát mindegyik színből. Helyezzétek le az asztal közepére a választott kockákhoz tartozó 5 szólapkát. Egy kocka és a hozzá tartozó szólapka mindig ugyanolyan szín . Tegyétek a homokórát a sz
Berúgod a borzadalmas kripta ajtaját! Goomi A végzet borzadalmas kriptája (Unspeakable Vault [of Doom]) című képregényében évek óta boldogít mindenkit azzal, hogyan képzeli ő a Cthulhu-mítoszt! A Mérhetetlen Vének egyedi értelmezése most, ebben az 56 lapos kiegészítőben a MUNCHKIN részévé válik Etesd meg a barátaidat Kutyulóval, növessz csáplábat és használd a nem emberi jajongást az incifinci nyígó legyőzésére. Még több téboly! Még több szörny! Még több izé, ami fájhat a szörnyeknek! Ez a munchkin Cthulh
A Munchkin-széria megállíthatatlan - ahogy megállíthatatlan a rettenetes Cthulmú is, tehéntestével és polipszájával! Feltéve, ha éppen nincs a bátor munchkinnál a kikalapált trágyalapát... Az 56 vadiúj lap csak fokozza a Munchkin őrületet, méghozzá szó szerint - a Téboly-lapok átkoknak is beillenének, ha nem lennének történetesen előnyeik is. De sebaj, az ember sosem lehet túl őrült egy újabb Munchkin partyhoz! A Cthulmú hívása kiegészítő önmagában nem, csak a Munchkin Cthulhu alapjátékkal együtt játszhat
A KAZAMATA ZAMATA elképesztő csavart hoz a MUNCHKIN-játékba. Mostantól részt vehettek a Kalandban, amiben elférnek még elfek, vagy egy kapun át eljuthattok a Mangás huzakodásos kalandba. Vagy akár egyszerre mind a kettőbe! A 20 óriási méretű lap mindegyike az egész csapatra, sőt még talán a szörnyekre is ható különleges szabályt visz a játékba. A 16 kapukártya segítségével egyik kalandtól a másikig ugrálhattok az arany és a dicsőség nyomában.
Az ajtórugdaló szörnyvadász banda visszatér a negyedik kiegészítővel, mely ismét 112 lappal bővíti már amúgy is méretes paklinkat. A választható kasztokat a vadak vadító védelmezőjével, a Vadőrzővel bővíti, aki bármely szörnyet hátasává tehet. Többet nem is szükséges mondani, hiszen minden vérbeli szerepjátékos munchkinista dédelgetett álma válhat valóra, mikor élőhalott bohócok hátán a kalandmester félelmetes ex-barátnője ellen vonul.
A Coatl egy könnyed társasjáték, melyben színes tollaskígyó szobrokat faraghatunk a próféciakártyák nyomán annak érdekében, hogy elnyerjük a főpap címet az azték birodalomban.
Játékosszám: 2 Játékidő: 30 Kor: 14+ Tematika: Sci-fi, Űr Mechanizmusok: Változó karakterképességek, Blöffölés, Szimultán akcióválasztás
2 fő 30 perc 8 éves kortól magyar nyelvű kompetitív, kártyás-ütésvivős Egy mondatban: - Ütésvivős párbaj kártyajáték, ahol a játékosok más-más győzelmi feltételek szerint játszanak. Mi a különlegessége? - nem csak a számok, de a színek is számítanak az ütéseknél - a színek erőssége a forduló közben alakul ki - a forduló elején átadunk lapokat a másiknak - más-más győzelmi kondíció a két játékosnak