Mennyi az annyi? Ez itt a kérdés!Ebben a játékban az győz, aki kevés pontot gyűjt. Itt nem pontot kell nyerni, hanem el kell kerülni, hogy sokat szerezzen a játékos. A lefordított 4 kártya közül, csak kettő számértékét ismerhetik, a többit ki kell találni, vagy ki kell következtetni, attól függ, mit mondtak az előttük szólóak, emlékezni kell mennyit látott az előző lap kukucskálásnál. A játék szabályában az áll, aki azt gondolja, neki kevesebb, mint 5 pontja van, mondja hogy " Spooky boo", de magyarul ez
Egyszerű játék a színek egyeztetésére és a válaszok jelölésének gyakorlására5 állat színét kell megkeresni az egyes feladatkártyákon és jelölni korongokkal a válaszokat a táblázatban. A kérdések a legkisebbeknek is érthetőek: Milyen színű a macska? Milyen színű a madár? Milyen színű a medve? Milyen színű a pingvin? Milyen színű a róka? A táblázatba foglalt válasz felkészíti a gyermeket a korrekt feladatmegoldásokra is.Tartalma:1 db kirakótábla20 db képes feladat kártya3 db korong a jelöléshezMéretei: 2
Az esernyő mintázatát a víz megváltoztatja!Micsoda csoda.Ha megszárad visszanyeri eredeti mintáját. Ne lepödjünk meg, ha gyermekünk alig várja, hogy essen az eső.Ha a kis esernyő tulajdonosunk túl csöndben van, kérjük keresse a zuhany alatt :).Ajánlott életkor: 4 - 8 éves korigAnyaga: műanyag
Az Összefogó kártyajátékban a játékosok összefogással győzhetnek.A társasjátékokban a játékosok egymás ellen játszanak, a másik, az úgynevezett ellenfél legyőzése a cél. A társasjátékok és a kártyajátékok fontos szerepet játszanak a gyermekek nevelésében. Ezek a játékok adják az együtt játszás örömét, az összetartozás érzését. A társasjátékokból tanulják meg a gyermekek a törvény tiszteletét, ennek a tudásnak az alapozására szolgál az írott, vagy íratlan játékszabályok betartása. Általában küzdeni és győz
Mutasd meg milyen jó nyomozó vagy, Dodót a medvebocsot kell megtalálnod.Találd ki, hogy hol alszik Dodo, a kismedve! Ha sikerül a megfelelő kérdéseket feltenni, és minél több lapot kizárni a játékból, könnyebb megtalálni a macit. Legyél okos kérdezgetés közben, hogy minél hamarabb megtaláld a szundíkáló mackót!A logikus gondolkodás alapjait mutatja meg a kis játékosok számára ez a kártyajáték. Kizárásos alapon megy a helymeghatározás ebben a játékban, valódi sikerélményt nyújtva a logikusan gondolkodó ját
Sorozat gyűjtése okos kérdésekkel.Ha jól figyelsz a kérésedre kapott válaszra, kikövetkeztetheted, hogy kinél van a hiányzó meseországi család keresett tagja!A játék menete egyszerű, a játékos a kezében lévő lapokhoz a következő játékostól kérheti a pontosan megnevezett családtagkártyát. Ha olyat kért, ami van, a következő játékostól is kérhet, ha nincs, akkor a másik játékos folytatja a kérést. Az a győztes, aki a legtöbb család sorozatot hiánytalanul ki tudja rakni. Egy meseországi család 4 tagból áll,
A társasjáték a játékmezőn való bábuval való lépegetésből indul ki, jelentőség teljes játékmezőkre lépve, ahol különböző feladatok adódnak.A játék jelzései alapján a különböző feladatkártyák közül kihúzott feladvány alapján el kell végezni az adott feladatot, mielőtt tovább léphet a játékos a játékmező közepén levő cél felé.A feladatkártyák értelmezése:Narancsszínű kártyák: mi lennék, ha ...Pink kártyák: valódi, személyes történetek... Egy megtörtént esetet kell elmesélni, vagy ki kell fejezni egy érzést,
A gyerekrendezvények megmentője.Könnyen játékba vonhatóak a gyerekek ,ezzel a kihívás társasjátékkal.Kedves és vicces feladatok megoldása leköti a gyerekbulik, zsúrok, szülinapi rendezvények gyerekcsapatát is. A játékban a rulettkerék 8 részre van osztva, 4 lehetőség van arra, hogy valamelyik kihíváskártyacsomag színét jelezve álljon meg a mutató: sport, tornamutatvány, pantomim, valaminek az utánzása és bátorság próba lehet a kipörgetett feladat. Az a gyermek a győztes, aki minden kapott feladatot megold
Az ügyesség, a gyorsaság, a céltudatosság játéka.Egy szál madzagon kell áthúzni a célig a versenyzőnek a versenyautót. 2 vagy akár 8 gyermek is játszhat vele egyszerre. A legügyesebb győzni fog!Tartalma:8 db versenyautó figura8 db vezetőhúrA csomagolás méretei: 31 x 28 cmTervezte: Julie MercierAjánlott életkor: 5 - 12 éves korigAnyaga: papírKiknek: fiúknak, mindkettőnek.
Bekötött szemmel illeszd a szamár farkát a képre!Persze ez nem is olyan egyszerű miután a társaid jól megforgattak. Vajon eltalálod a szamár fenekét?
A járást gyakorló gyerekek nagyon élvezik, ha madzagon húzhatnak maguk után valamit. Ez a kedves koala színes kerekeken gördül kis gazdája után. A játék a gyerekek számára biztonságos, mert minőségi fából és festékkel készült, a kerekek nem leszedhetőek és gumival vannak borítva. Életkor: 1,5+ mérete: 17 x 24 x 7,5 cm Pár szó a Djeco-ról, a termék gyártójáról: A Djeco az egyik legismertebb európai játékmárka. A minőség nem játék, mondja a Djeco, ezért játékaik alapanyagát gondosan válogatják és a ter
Mozgásos, hangutánzásos, dramatizációs játék ovisoknak és oviskorúaknak.Mint minden más kártyajátékot, ezt is különböző szabályok szerint lehet játszani, a gyermek és a szülő elgondolásai, fantáziája szerint. Egyik ajánlott szabály, a dramatizációs játék. Elveszett kölyök állat hazatalálása: Az asztal közepére kirakott 4 kártyalap közül, a játékos titokban, gondolatban kiválaszt egy kölyökállatos képet. A játékosnak meg kell mutatnia, milyen a mozgása, milyen a teste, milyen hangot ad ki az az állat, amir
A sok rakoncátlan kártyalap helyett a kártyatartót kell csak tartani.A kicsi kezek még nem tudják úgy tartani a kártyalapokat, hogy mindet lássák is. Ebben az aranyos kártyatartóban úgy állnak a lapok, mint a nagyok kezében! Így lehet a játékra és a feladatra koncentrálni.Méret: 9 x 9 x 4 cm
Hány egység a hossza a rúdnak? Vajon megfelelő a hossza a képrészlet letakarásához?A kirakó játék célja, hogy egyszerű és szórakoztató módon ismertesse meg a gyerekekkel a hosszúságokat és az arányokat. A játékban a kirakótábla képét a megadott számú és hosszúságú elemekkel kell letakarni. Ezeknek a feladatoknak a megoldásához figyelem és megfigyelés szükséges. Sokat segít az arányok és mennyiségek beazonosításához, hogy a rudak egységekre vannak osztva.Tartalom:24 db feladattábla (20 x 20 cm)12 db nagy
Ki tudod rakni a képen szereplő állatfigurát?Rakd ki a 20 feladatkártya szerinti képet a 24 szín és mintázat motívumos műanyag lap egymás alá-fölé helyezésével! Nagyon sok tapasztalatot gyűjthet a gyermek a kitakarásokról amíg kisérletezik.Tartalom:1 db fa kirakótábla (13 x 13 cm)24 db műanyag kártya20 db feladatkártyaA doboz mérete: 21,5 x 21,5 x 3,5 cmAjánlott életkor: 3 - 6 éves korig