Houdini Under Lock and Key Professor Puzzle ördöglakat Trükkös lakat, melyet speciális módon lehet csak kinyitni. Jó logikára, térlátásra és kombinációs készségre lesz szükséged a megoldáshoz. Izgalmas játszma egy szép dísztárgyba öltöztetve, amely nagyszerű ajándék a nem hétköznapi dolgok szerelmeseinek. Évszázadok óta használnak trükkös lakatokat, melyek számos betörést megakadályoztak, titkokat őriztek meg és segítettek a szabadulóművészeknek lenyűgözni a közönséget. Az elmúlt évek legnépszerűbb é
Professor Puzzle The Hide bambusz ördöglakat Már minden korábbi, és könnyebb Professor Puzzle változat rejtélyét megfejtetted? A The Hide a bambusz ördöglakat sorozat legnehezebb modellje, ami még az ördöglakatok mesterét is próbára teszi. Ha igazán komoly kihívásra vágysz, ne keress tovább! A Te feladatod, hogy szétválaszd az elemeket, majd pedig próbáld meg újra összerakni azokat. Neked vajon mekkora kihívást jelent? Bambusz érdekességek: 1500-féle bambusz fajta létezik, melyek minden kontinensen
Professor Puzzle Ball mini bambusz ördöglakat Professor Puzzle Ball mini bambusz ördöglakat. Különleges és összetett logikai fejtörő, melynél a kulcs a megfelelő kezdő elem megtalálása. A Professor Puzzle mini ördöglakatok egyszerűen nagyszerű szórakozást nyújtanak! Bárhol előkaphatod, ha éppen akad egy kis szabadidőd. Neked vajon mekkora kihívást jelent? Haladó játékosok figyelmébe ajánljuk. Bambusz érdekességek: 1500-féle bambusz fajta létezik, melyek minden kontinensen megtalálhatóak, kivéve E
Professor Puzzle Panda Carrier bambusz ördöglakat Professor Puzzle Panda Carrier bambusz ördöglakat. Összetett logikai kirakó. A Panda Carrier a Professor Puzzle ördöglakatok egyik nehezebbik modellje. Ha nagyobb kihívásra vágysz, akkor ezzel elkezdheted felkészíteni magad a legnehezebb változatokra. Neked vajon mekkora kihívást jelent? Bambusz érdekességek: 1500-féle bambusz fajta létezik, melyek minden kontinensen megtalálhatóak, kivéve Európát. A bambusz a leggyorsabban fejlődő növény a világon,
Az utazó megérkezésével ez a kiegészítő segít új változásokat bevezetni az Altiplano társasjátékban.
A Joan of Arc - Orléans Draw Write játékban 1-5 játékos követőket draftol, akik segítenek nekik Franciaországban mozogni, árut gyűjteni, épületeket építeni, kereskedelmi állomásokat létesíteni, pénzt keresni és jótékony cselekedetekhez hozzájárulni. Az a játékos, aki a legjobban ki tudja használni az általa kiválasztott követőket, a legtöbb pontot szerzi és nyer. Kicsit részletesebben: minden fordulóban egy zsákból húznunk kell egy bizonyos számú követőlapkát. A játékosok felváltva húzzák a követőket,
Az egyház hatalmának csúcsa idején, a korai középkorban öt kolostor épült egy gyönyörű völgyben, hogy Isten igéjét terjesszék.
Az Orléans tetszett? Akkor ezt imádni fogod! Ez az első nagy kiegészítő a díjnyertes Orléans játékhoz, ami bemutat új épületeket, eseményeket, és ami a legfontosabb: hat új játékmódot, köztük három egyszemélyes játékot is. Ha szereted a kalandokat, a kereskedést, a párbajt és az izgalmat, ez a kiegészítő lesz a kedvenced!
Játékos szám: 1-4 fő Játékidő: 80-160 perc játékidő Kor: 14+ Nyelv: angol, de nyelvfüggetlen. Magyar szabály letölthető IDE KATTINTVA! Nehézség: nehéz (4/5) Típus: kompetitív, birodalomépítős Ha bevédőznéd: 165 db 59x92-es BoardGameGeek adatlap
A korai középkorban, az egyházi hatalom csúcsán, nem kevesebb, mint öt kolostort alapítottak egy gyönyörű völgyben Isten Igéjének terjesztése céljából. Egy székesegyházi iskola dékánjaként igyekszik elhelyezni a rád bízott újoncokat a kolostorokban, ezzel összetéveszthetetlen hírnevet építve. Tehetségének megfelelően újoncokat küld a kolostor épületeibe, a kápolnába vagy a kolostorba. Nem szabad alábecsülni a befolyásos személyiségek vagy más szerzetesek közbenjárását. Eleget tehet a kolostorok különleges
A kanadai Manitoba tartomány vad, lenyűgöző és szinte határtalan hiszen itt fekszik számtalan fenséges tó és hegy, hatalmas tundra északon és végtelen préri délen. Manitoba – egy ország, amelynek neve közvetlenül Manitou-tól, az amerikai bennszülöttek teremtő szellemétől ered. Manitobában a játékosok a Cree törzs klánvezetőivé válnak, és megpróbálnak mindannyiuk vezérévé válni, de ez nem könnyű, mivel meg kell birkózni a természet szeszélyével, és anyagi és szellemi gazdagságot kell biztosítaniuk klánju
A játék során mindenki saját zsákját "fejleszti" annak érdekében, hogy minél hasznosabb, és céljainak leginkább megfelelő erőforrásokat és jelölőket tudja belőle kihúzni a körök elején. A kihúzott jelölőket lehet felhasználni a számos akció végrehajtásához, valamint újabb jelölők megszerzéséhez. Kezdetben minden játékos más cikkekhez fér hozzá, és a különböző áruk (például a hal, a kakaó vagy a kukorica) más-más tulajdonságokkal bírnak. A különböző helyszínek közötti mozgás megtervezése kulcsfontosságú,
A korai középkorban, az egyházi hatalom csúcsán nem kevesebb, mint öt kolostort alapítottak egy gyönyörű völgyben azzal a céllal, hogy terjesszék Isten igéjét. Egy székesegyházi iskola dékánjaként igyekszel elhelyezni a rád bízott novíciusokat a kolostorokban, és ezzel hírnevet szerezni. Tehetségednek megfelelően küldöd a novíciusokat a kolostorépületekbe, a kápolnába vagy a kolostorba. Nem szabad alábecsülni a befolyásos személyiségek vagy más szerzetesek közbenjárását. A kolostorok különleges küldeté
Az Inner Compass-ben négy karakter szerepel, (amiből eggyel játszol), akik mindennapi életük értelmét keresik. (Ismerősen hangzik?) A legfelvilágosultabb játékos nyer! Az Inner Compass egy merész kísérlet a személyes belső iránytű meghatározására. Hogyan fogsz cselekedni? Az érzelmek felépítésére fogsz koncentrálni, hogy amikor szükséges elengedd azokat? Ez néha egészséges és produktív lehet, de máskor -a játékban és az életben is egyaránt- lehet megsemmisítő és ne, helyénvaló. Ahogy haladsz a játékba