Az előző teh t a harmadik gener ci hoz viszony tva t bb ter leten is fejlesztett k ezt az abroncsot. Ezeknek a m dos t soknak k sz nhetően j m rc t ll tottak fel a t rasport abroncsok piac n. Ebben a szegmensben eddig nem haszn lt anyagokat s technol gi kat alkalmaztak annak rdek ben, hogy egyed l ll teljes tm nyt ny jtson a maga kateg ri j ban. H rom fő ter leten dolgozt k t annak rdek ben, hogy az abroncs kezelhetős ge, lettartama s tapad sa fel lm lja az elődmodell t. A javul lettartam s a
A Dunlop a kedvezőbb rfekv sű csoportba sorolja be a RoadSport2 abroncsot, mely kiv l teljes tm ny vel s modern fel p t s vel az egyik legjobb r/ rt k ar ny abroncs a maga kateg ri j ban. Az im nt eml tett modern fel p t st mi sem t masztja al jobban, hogy a n h ny ve megjelent GPR300 teljes tm ny t minden tekintetben fel lm lja. Sz les hőm rs kleti tartom nyt g rnek, ami a k nnyű felhaszn lhat s got seg ti elő. Az abroncs profilja igazodik a k z pkateg ri s motorok ig nyeihez, gy kiv l alterna
Az 1800-as Intruder tulajdonosok j l ismerik, s m sodszerel sk nt is előszeretettel v lasztj k a Dunlop D221-es mint zatot. Nagy terhelhetős g, s magas fut steljes tm ny jellemzi, a motorteljes tm ny kihaszn l s t lehetőv tevő optim lis tapad ssal.
Az 1800-as Intruder tulajdonosok j l ismerik, s m sodszerel sk nt is előszeretettel v lasztj k a Dunlop D221-es mint zatot. Nagy terhelhetős g, s magas fut steljes tm ny jellemzi, a motorteljes tm ny kihaszn laacute;s t lehetőv tevő optim lis tapad ssal.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
A nagy motorker kp r gy rt k is előszeretettel alkalmazz k első szerel sk nt. A modern mint zatnak k sz nhetően, magabiztosabb tapad st ny jt sz raz aszfalton, an lk l hogy cs kkent volna a teljes tm nye nedves tburkolaton. Massz v szerkezeti fel p t s, s magas kop s ll s g jellemzik a K555- s mint zatot. Az j profilkialak t snak k sz nhetően pontos s k nnyű kezelhetős get biztos t, stabil egyenes fut s mellett.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
A magas fut steljes tm ny, a komfortos g rd l s, s az tlagon fel li nedves tapad s a Dunlop 404-es mint zat ban egyes l, kompromisszumokt l mentesen. Kiv teles terhelhetős ge miatt k l n sen alkalmas nagy s ly cruiserek, nagy s ly menetfelszerel ssel t rt nő hossz t v utaz saihoz. A Bias szerkezetnek k sz nhetően biztos tott a stabil fut s, s magas komfort rzet.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
A Harley Davidson Street Rod gy ri szerel sű abroncsa.
Mivel kifejezetten Harley specifikus mint zat, gy minden param tere a k l nleges ig nyekhez lett igaz tva. A profilkialak t s a fut műalkatr szek ltal meghat rozott helyig nynek megfelelő. Az extr m magas ns ly modellek eset n is magabiztos stabilit st ny jt. A hossz t v t r k sor n a statikus terhel s okozta hő terhel s ellen kimondottan kop s ll fut fel lettel rendelkezik.
Az első l p s a tervez s sor n meg rteni annak a fontoss g t, hogy egy k l nleges motor, igaz n k l nleges mint zat abronccsal teljes lhet ki igaz n. A 427 megjelen se igazi retro k lsőt k lcs n z a Fat Bob sz m ra. Az abroncsgy rt sban szerzett tud s s tapasztalat alkalmaz sa viszont egyar nt fontos szempont volt a tervez s s a gy rt s sor n.
Az első l p s a tervez s sor n meg rteni annak a fontoss g t, hogy egy k l nleges motor, igaz n k l nleges mint zat abronccsal teljes lhet ki igaz n. A 427 megjelen se igazi retro k lsőt k lcs n z a Fat Bob sz m ra. Az abroncsgy rt sban szerzett tud s s tapasztalat alkalmaz sa viszont egyar nt fontos szempont volt a tervez s s a gy rt s sor n.
Azoknak a sportmotorosoknak, akik kompromisszumok n lk l v rj k el a maxim lis tapad st az időj r si k r lm nyektől f ggetlen l. A tud s term szetesen a versenyp ly r l rkezik, a D211 Gp gy rt sa, s tapasztalatai alapj n. A k t komponens technol gia gyorsabb bemeleged st, m g t bb tapad st, s hosszabb lettartamot biztos t. A speci lis Carcass Tension Control System (CTCS) az abroncs v z, k l nb ző ter letein elt rő feszess gű vbet teket jelent. gy fokozhat p ld ul a nagysebess gű kanyarokban a stab