Egy teljesen j fut fel leti mint zat, mely t k letes teljes tm nyt ny jt v rosi k r lm nyek k z tt is. A mintacsatorn k egys ges eloszt sa optimaliz lja a fut fel let merevs g t, s stabilit s t, főleg f kez s sor n. A speci lisan elhelyezett, s megn velt mennyis gű mintacsatorna cs kkenti az aquaplaning lehetős g t. Az abroncs szerkezete k nnyű, s rugalmas a kiemelkedő komfort, kezelhetős g, s stabilit s rdek ben. A szilikad s kever k kiv l nedves tapad st, s magas fut steljes tm nyt biztos t.
A Roadsmart 3 k l nleges fut fel leti mint zata gy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapad st ny jtson nedves ton is, ugyanakkor egyenletes kop st biztos tson az abroncs teljes lettartama alatt. Az j nano-technol gi s vegy let k t komponensben t rt nő kioszt sa megn vekedett fut steljes tm nyt s remek v zkiszor t si jellemzőket k n l. A Dunlop belső tesztjei alapj n 10%-os javul st rtek el a tart ss g tekintet ben. A teljes fut fel letet beh l z egyedi mint zat gyorsan, s hat konyan szor tja ki a ned
A Roadsmart 3 k l nleges fut fel leti mint zata gy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapad st ny jtson nedves ton is, ugyanakkor egyenletes kop st biztos tson az abroncs teljes lettartama alatt. Az j nano-technol gi s vegy let k t komponensben t rt nő kioszt sa megn vekedett fut steljes tm nyt s remek v zkiszor t si jellemzőket k n l. A Dunlop belső tesztjei alapj n 10%-os javul st rtek el a tart ss g tekintet ben. A teljes fut fel letet beh l z egyedi mint zat gyorsan, s hat konyan szor tja ki a ned
A fejleszt sek legnagyobb szt nzői a motor gy rt k, hiszen a mai sport-t ra motorok teljes tm nye meghaladja a n h ny vvel ezelőtti sportmotorok tud s t. A Dunlop a n vekvő elv r sok k nyszer ben, kifejlesztette a Roadsmart m sodik sz ri j t, ami imm ron messzemenően megfelel az extr m teljes tm nnyel rendelkező t ramotorok t masztotta ig nyeknek. Versenytapasztalatait felhaszn lva rendk v li sz raz s nedves tapad ssal rendelkező hossz t von is tart s abroncsot fejlesztett. A Roadsmart II optim lis e
Mint minden j fejleszt sű abroncs eset n, ebben az esetben is fontos volt megőrizni azokat a pozit v tulajdons gait amivel az elődmodell is b szk lkedhetett, tov bb fejleszteni azokat ahol fontos volt a teljes tm ny javul s. Ezt szem előtt tartva a h ts profil abroncsokon m r Multi-Tread technol gi val vannak felv rtezve, mely előseg ti a hosszabb lettartamot, tov bb kellő stabilit st ny jt kanyarod s k zben, mivel az abroncs v llr szei egy l gyabb sszetevőt tartalmaznak. Az j mint zat előseg ti a j
Mint minden j fejleszt sű abroncs eset n, ebben az esetben is fontos volt megőrizni azokat a pozit v tulajdons gait amivel az elődmodell is b szk lkedhetett, tov bb fejleszteni azokat ahol fontos volt a teljes tm ny javul s. Ezt szem előtt tartva a h ts profil abroncsokon m r Multi-Tread technol gi val vannak felv rtezve, mely előseg ti a hosszabb lettartamot, tov bb kellő stabilit st ny jt kanyarod s k zben, mivel az abroncs v llr szei egy l gyabb sszetevőt tartalmaznak. Az j mint zat előseg ti a j
Mint minden j fejleszt sű abroncs eset n, ebben az esetben is fontos volt megőrizni azokat a pozit v tulajdons gait amivel az elődmodell is b szk lkedhetett, tov bb fejleszteni azokat ahol fontos volt a teljes tm ny javul s. Ezt szem előtt tartva a h ts profil abroncsokon m r Multi-Tread technol gi val vannak felv rtezve, mely előseg ti a hosszabb lettartamot, tov bb kellő stabilit st ny jt kanyarod s k zben, mivel az abroncs v llr szei egy l gyabb sszetevőt tartalmaznak. Az j mint zat előseg ti a j
Mint minden j fejleszt sű abroncs eset n, ebben az esetben is fontos volt megőrizni azokat a pozit v tulajdons gait amivel az elődmodell is b szk lkedhetett, tov bb fejleszteni azokat ahol fontos volt a teljes tm ny javul s. Ezt szem előtt tartva a h ts profil abroncsokon m r Multi-Tread technol gi val vannak felv rtezve, mely előseg ti a hosszabb lettartamot, tov bb kellő stabilit st ny jt kanyarod s k zben, mivel az abroncs v llr szei egy l gyabb sszetevőt tartalmaznak. Az j mint zat előseg ti a j
Mint minden j fejleszt sű abroncs eset n, ebben az esetben is fontos volt megőrizni azokat a pozit v tulajdons gait amivel az elődmodell is b szk lkedhetett, tov bb fejleszteni azokat ahol fontos volt a teljes tm ny javul s. Ezt szem előtt tartva a h ts profil abroncsokon m r Multi-Tread technol gi val vannak felv rtezve, mely előseg ti a hosszabb lettartamot, tov bb kellő stabilit st ny jt kanyarod s k zben, mivel az abroncs v llr szei egy l gyabb sszetevőt tartalmaznak. Az j mint zat előseg ti a j
A RoadSmart III Scooter eset ben a fejlesztők ugyan azt a fut fel leti mint zatot alkalmazt k mint a RoadSmart III sport/t ra kateg ri s abroncs eset n. Ez nem v letlen hiszen ennek v zkiszor t sa, ez ltal nedves tapad sa a kateg ria legjobb abroncs v emeli azt. Modern abroncs mivolt t al t masztva a fut fel let k t elt rő kever kből ll, megn velve ez ltal annak lettartam t, tov bb seg tve a sportos k zleked st s a biztons gos f kerő illetve von erő k zvet t s t. A j anyagok haszn lat nak k sz nhe
A RoadSmart III Scooter eset ben a fejlesztők ugyan azt a fut fel leti mint zatot alkalmazt k mint a RoadSmart III sport/t ra kateg ri s abroncs eset n. Ez nem v letlen hiszen ennek v zkiszor t sa, ez ltal nedves tapad sa a kateg ria legjobb abroncs v emeli azt. Modern abroncs mivolt t al t masztva a fut fel let k t elt rő kever kből ll, megn velve ez ltal annak lettartam t, tov bb seg tve a sportos k zleked st s a biztons gos f kerő illetve von erő k zvet t s t. A j anyagok haszn lat nak k sz nhe
A RoadSmart III Scooter eset ben a fejlesztők ugyan azt a fut fel leti mint zatot alkalmazt k mint a RoadSmart III sport/t ra kateg ri s abroncs eset n. Ez nem v letlen hiszen ennek v zkiszor t sa, ez ltal nedves tapad sa a kateg ria legjobb abroncs v emeli azt. Modern abroncs mivolt t al t masztva a fut fel let k t elt rő kever kből ll, megn velve ez ltal annak lettartam t, tov bb seg tve a sportos k zleked st s a biztons gos f kerő illetve von erő k zvet t s t. A j anyagok haszn lat nak k sz nhe
A RoadSmart III Scooter eset ben a fejlesztők ugyan azt a fut fel leti mint zatot alkalmazt k mint a RoadSmart III sport/t ra kateg ri s abroncs eset n. Ez nem v letlen hiszen ennek v zkiszor t sa, ez ltal nedves tapad sa a kateg ria legjobb abroncs v emeli azt. Modern abroncs mivolt t al t masztva a fut fel let k t elt rő kever kből ll, megn velve ez ltal annak lettartam t, tov bb seg tve a sportos k zleked st s a biztons gos f kerő illetve von erő k zvet t s t. A j anyagok haszn lat nak k sz nhe
A sportmax hypersport abroncsok gy rt sa sor n szerzett tapasztalatokat ltett k t ebbe a modellbe a Dunlop m rn kei. A JLB mono-spir l vszerkezet fokozza a stabilit st nagysebess gn l, s n veli a komfort rzetet. A minta rok kialak t s n l fontos szempont volt a hat kony v zkiszor t s, ez rt kiemelkedően viselkedik esős k r lm nyek k z tt.
A Roadsmart 3 k l nleges fut fel leti mint zata gy lett tervezve, hogy kiemelkedő tapad st ny jtson nedves ton is, ugyanakkor egyenletes kop st biztos tson az abroncs teljes lettartama alatt. Az j nano-technol gi s vegy let k t komponensben t rt nő kioszt sa megn vekedett fut steljes tm nyt s remek v zkiszor t si jellemzőket k n l. A Dunlop belső tesztjei alapj n 10%-os javul st rtek el a tart ss g tekintet ben. A teljes fut fel letet beh l z egyedi mint zat gyorsan, s hat konyan szor tja ki a ned