Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j teacute;kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
Nagy javul s tapasztalhat t bb ter leten az j MX53 haszn lat val. Ennek az abroncsnak az a c lja, hogy igen sz les k rben tudj k haszn lni a motorosok s szinte minden talajon megfelelő teljes tm nyt ny jtson att l f ggetlen l, hogy profik vagy amatőr k kezei k z tt kell teljes tenie. A sz les sk la alatt nem csak a motorosok tud sa ami, sz mottevő hanem az abroncs viselked se is k l nb ző terepviszonyok k z tt. A profilok m ret nek minim lis n vel s j t kony hat ssal van a tapad s maximaliz l s ban s
A hossz ra ny lt, t bb mint 2 ves fejlesztőmunka eredm nye egy olyan kiv l abroncs, amely besorol s t tekintve egy 50-50% ar nyban is haszn lhat magas terep teljes tm nyű s orsz g ton is kiv l an motorozhat modell. A mint zat diz jnja az első megtekint s ut n teljesen utcai alap nak tűnik, viszont k zelebbről megvizsg lva teljesen egyedi s kreat v kialak t sokat fedezhet nk fel. Fel p t s t tekintve egy komponenst alkalmaz a gy rt a m rn k k elmond sa szerint a kever kk pz s egy kem nyebb t raabro
A hossz ra ny lt, t bb mint 2 ves fejlesztőmunka eredm nye egy olyan kiv l abroncs, amely besorol s t tekintve egy 50-50% ar nyban is haszn lhat magas terep teljes tm nyű s orsz g ton is kiv l an motorozhat modell. A mint zat diz jnja az első megtekint s ut n teljesen utcai alap nak tűnik, viszont k zelebbről megvizsg lva teljesen egyedi s kreat v kialak t sokat fedezhet nk fel. Fel p t s t tekintve egy komponenst alkalmaz a gy rt a m rn k k elmond sa szerint a kever kk pz s egy kem nyebb t raabro
A hossz ra ny lt, t bb mint 2 ves fejlesztőmunka eredm nye egy olyan kiv l abroncs, amely besorol s t tekintve egy 50-50% ar nyban is haszn lhat magas terep teljes tm nyű s orsz g ton is kiv l an motorozhat modell. A mint zat diz jnja az első megtekint s ut n teljesen utcai alap nak tűnik, viszont k zelebbről megvizsg lva teljesen egyedi s kreat v kialak t sokat fedezhet nk fel. Fel p t s t tekintve egy komponenst alkalmaz a gy rt a m rn k k elmond sa szerint a kever kk pz s egy kem nyebb t raabro