Az öltöztető játék kiválóan alkalmasak a ruhadarabok és a testrészek megismertetésére. A játékban a gyerekek kreativitásuknak megfelelően öltöztethetik a vidám vagy szomorú macikákat. Fejleszti a szem- és kézkoordinációt, valamint a kreativitást. Tartalma: -4 x 6 db macifej (különböző arckifejezésekkel: vidám, szomorú stb.) -4 x 6 db felsőrész (különböző mintákkal) -4 x 6 db alsórész (különböző mintákkal)
Az öltöztetős játékok kiválóan alkalmasak a ruhadarabok és a testrészek megismertetésére. A játékban a gyerekek kreativitásuknak megfelelően öltöztethetik a vidám vagy szomorú macikákat. Fejleszti a szem- és kézkoordinációt, valamint a kreativitást. Tartalma: -3 x 6 db macifej (különböző arckifejezésekkel: vidám, szomorú stb.) -3 x 6 db felsőrész (különböző mintákkal) -3 x 6 db alsórész (különböző mintákkal)
A társas játék kiválóan alkalmas tárgyak, formák és képek felismerésére, a koncentráció és a logikus gondolkodás fejlesztésére. Segít a siker- és kudarctűrő képesség fejlesztésében. A játék menete: Ezt a könnyen elsajátítható játékot tetszőleges számú játékos játszhatja. Kiváló próbája a memóriának és a megfigyelésnek. A lapokat képpel lefelé szétterítjük az asztalon. Az első játékos felfordít két lapot. Ha a két lapon azonos kép van, felveszi azokat és felfordíthat még két lapot. Ezt addig folytat
A társas játék kiválóan alkalmas tárgyak, formák és képek felismerésére, a koncentráció és a logikus gondolkodás fejlesztésére. Segít a siker- és kudarctűrő képesség fejlesztésében. A játék menete: Ezt a könnyen elsajátítható játékot tetszőleges számú játékos játszhatja. Kiváló próbája a memóriának és a megfigyelésnek. A lapokat képpel lefelé szétterítjük az asztalon. Az első játékos felfordít két lapot. Ha a két lapon azonos kép van, felveszi azokat és felfordíthat még két lapot. Ezt addig folytat
A játék kiválóan alkalmas tárgyak, formák és képek felismerésére, a koncentráció és a logikus gondolkodás fejlesztésére. Segít a siker és kudarctűrő képesség fejlesztésében. A játék menete: Ezt a könnyen elsajátítható játékot tetszőleges számú játékos játszhatja. Kiváló próbája a memóriának és a megfigyelésnek. A lapokat képpel lefelé szétterítjük az asztalon. Az első játékos felfordít két lapot. Ha a két lapon azonos kép van, felveszi azokat és felfordíthat még két lapot. Ezt addig
Minőségi oktatási eszköz, mellyel lehetőség adódik az évszakok, hónapok, napok, napszakok, időjárás és az óra szemléletes tanulására illetve oktatására. Csoportos oktatásra(óvoda, iskola) kitűnően hasznosítható, de alkalmas otthoni egyéni fejlesztésre is. Egy évet 12 hónapra bont a naptár, utána megtanítja a négy évszakot, a hét napjait sorrendbe helyezi ( Hétfőtől-Vasárnapig). Bemutatja a fontosabb napszakokat szemléltetve a főbb tevékenységekkel. Lehetséges időjárás változásokra megtanítja a gyermeket.
A játék kiválóan alkalmas tárgyak, formák és képek felismerésére, a koncentráció és a logikus gondolkodás fejlesztésére. Segít a siker és kudarctűrő képesség fejlesztésében. A játék menete: A lapocskákat összekeverjük és egyformán szétosztjuk. Két játékos esetén mindkettő tíz-tíz lapot kap, három játékos esetén mindegyik hetet, négynél öt jár mindenkinek, öt játékos esetén pedig mindenki négy lapocskát kap. A játékot mindig a legfiatalabb résztvevő kezdi, majd a többiek az óramutató járásával megegyező s
A puzzle, élménye mellett hozzájárul a gyermekek szín- és formafelismerő, valamint kombinációs készségének fejlesztéséhez. Kirakáshoz célszerű előbb a kép keretét kirakni, és így haladni egyre beljebb. Fantasztikus élmény, ahogy a kis kockák egy gyönyörű
Az útvesztő nagy feladat elé állítja a gyerekeket: meg kell találniuk minden állat megfelelő fejecskéjét, hogy újra eredeti formájukban élhessenek az udvaron. Keressétek meg együtt a lovacska fejét, de a kacsa is szeretne a tóban úszkálni! A cikkcakkos vonalakon vezesd keresztül az állatok mosolygós részeit, vigyázz, az útvesztőben el ne tévedj! A játék szórakoztató módon fejleszti a finommotorikát és a koncentrációt, segítségével a gyermekek megtanulhatják a háziállatok neveit és kinézetét is. A játék mi
Mágnes botocska segítségével a színes golyókat a tábla közepére vezetni egyszerű feladatnak tűnik. Ám egy hirtelen mozdulat és újra elszabadulnak a golyók a körvonalas utakon! A tábla kék színű, festett barátságos bagoly. A játék plexi üveggel zárt, az apró részek nem tudnak elszóródni. A golyóvezető a finommotorikát és a szem-kéz koordinációt fejlesztő ügyességi játék.
Az öltöztető játék kiválóan alkalmasak a ruhadarabok és a testrészek megismertetésére. A játékban a gyerekek kreativitásuknak megfelelően öltöztethetik a vidám vagy szomorú macikákat. Fejleszti a szem- és kézkoordinációt, valamint a kreativitást. Tartalma: -4 x 6 db macifej (különböző arckifejezésekkel: vidám, szomorú stb.) -4 x 6 db felsőrész (különböző mintákkal) -4 x 6 db alsórész (különböző mintákkal)
Induljon a családi móka! Ez az ügyességi játék nemcsak a gyerekek számára jelent kihívást, de bizony a nagyobbakat sőt a felnőtteket is komoly kihívás elé állítja. Aki viszont egyszer ráérez többé abba sem akarja hagyni.
Induljon a családi móka! Ez az ügyességi játék nemcsak a gyerekek számára jelent kihívást, de bizony a nagyobbakat sőt a felnőtteket is komoly kihívás elé állítja. Aki viszont egyszer ráérez többé abba sem akarja hagyni.
Az öltöztetős játékok kiválóan alkalmasak a ruhadarabok és a testrészek megismertetésére. A játékban a gyerekek kreativitásuknak megfelelően öltöztethetik a vidám vagy szomorú macikákat. Fejleszti a szem- és kézkoordinációt, valamint a kreativitást. Tartalma: -3 x 6 db macifej (különböző arckifejezésekkel: vidám, szomorú stb.) -3 x 6 db felsőrész (különböző mintákkal) -3 x 6 db alsórész (különböző mintákkal)
1. Jenga Építsen tornyot a következő szerint. Helyezzen 3 téglalapot minden sorba úgy, hogy az egymást követő sorok 90 fokkal el legyenek forgatva (keresztbe). A játékosok felváltva húzzanak ki egy téglalapot és helyezzék a torony tetejére. Az első játékos, akinél a torony leborul, veszített. (kiesik) Az összes többi játékos újraépítheti a tornyot. Az a győztes „túlélő", aki utoljára marad. Egyéb opciók: Azért, hogy nehezebbé tegye a játékot, használja a következő nehezítéseket: 1. Csak