A különböző értékű és színű harcosok elrendezése után már kezdődhet is a harc! A játékosok felváltva dobnak a három kockával, majd ezek alapján három lépést hajthatnak végre harcosaikkal. Ha egy harcosod lapját egy másik tetejére helyezed mozgatás közben, onnantól kezdve együtt mozognak majd. Amennyiben két harcos (vagy harcosokból álló sor) szembe kerül egymással, össze kell mérni az erejüket. Az összetűzés kimenetele egy részt egy kő-papír-olló mechanizmus alapján dől el, más részt a harcosok erőssége i
Van elég bátorságod leereszkedni a mélybe? A játékosok a híres Tacora barlangba merészkednek be vagy éppen az azt körülvevő dzsungelt derítik fel - hogyan? Hát kártyák felfordításával! Zsákmányolj gyémántokat! Hiszen ezért vállalod a veszélyt! Mindig adott az a lehetőség, hogy az eddig megszerzett gyémántjaiddal elhagyd a barlangot, mielőtt a következő kártyát felfordítanátok. Milyen veszélyek leselkednek rád? Természetesen nem csapdák nélküli a küldetésed. Skorpiók, kígyók, mérges gázok,
Melyik dinasztia lesz a legdicsőbb? Imádkozz az istenekhez, emelj épületeket a tiszteletükre, biztosítsd dinasztiád fennmaradását. Nekropoliszod piramisokból, obeliszkekből és sírhelyekből fog felépülni, de van egy-két dolog amire figyelned kell! A legszebb piramis és obeliszk felépítéséhez a kőbányából minél jobb kombinációban kell kiválasztanod a köveket, és ügyelned kell elhelyezésükre is - csak így biztosíthatod dinasztiád nevének fennmaradását. A játék tartalma: 105 építés kártya 5
A malacok élete nem csak játék és mese Etetni, hizlalni, nevelgetni és értékesíteni a malacaidat könnyű feladatnak tűnhet. De számoltál már a különböző akadályozó tényezőkkel is? Mint például az évszakok változása, különböző betegségek, amik ellen be kell oltanod a jószágokat. Ezen kívül a játékon belüli eseménykártyák is áthúzhatják terveidet. Versenyezz a többi játékossal és legyen a tiéd a legtöbb egészséges malac! A játékot gazdagítják az akciókártyák (etetés, szaporítás, vásárlás, eladás) és
1931-et írunk. Az expedíció során felfedeztek egy teljesen új, és rendkívül érdekes hegyláncot az Antarktiszon. Csapatod túlélése azonban rajtad áll ezek között a kihívást jelentő körülmények között. Muszáj kommunikálnotok egymással, hogy minden elétek kerülő akadályt le tudjatok győzni. De ami a csúcs felé haladva vár titeket, arra nem voltatok felkészülve… Félő, hogy elvesztitek a józan eszeteket. Vajon képes leszel megérteni magadat annak ellenére, hogy az őrület befészkeli magát az elmédbe?
Szeretnél te lenni a bajnok, akit megjutalmaznak az istenek? Az istenek felfigyeltek képességeidre, és kiválasztottak: próbára tesznek a legjobb harcosok ellen az Arénában! Bújj a különböző mitológiai hősök bőrébe, és győzd le ellenfeleid! Ha valaki leteszi a fegyverét (nincs több életpontja), a játék véget ér. Ha elég látványosan szerepelsz (neked van a legtöbb életpontod), akkor viszont elnyerheted a jutalmat: az istenek bajnoka címet! Szerezz minél jobb felszerelést, helyezd hősödet az Arénába, m
Egy középkori monostor vezetőjeként nincs más vágyad, mint hogy tiéd legyen a leghíresebb könyvtár. Ehhez azonban a legjobb minőségű festékeket kell beszerezned és a legjobb írnokokat kell felbérelned… … de ehhez csak korlátozott mennyiségű pénz áll rendelkezésedre. A győzelem titka a jó időzítésben rejlik: hogyan vásárolj jó időben olcsón, miközben szemmel tartod a püspököt is, aki egy szempillantás alatt keresztül húzhatja számításaid? A Bibliosban a győzelmi pontok 5 kategóriában szerezhetők meg,
Fejleszd a tengeralattjáródat, gyűjts minél több pontot - de közben tartsd szemmel a többieket is! Ebben a játékban tényleg minden döntésünknek következménye van. A tengeralattjáró 5 különböző részének fejlesztése más-más előnyhöz juttat minket, a három kör végén pedig az állatokért és korallokért járó plusz pontok mellett mínusz pontokat kaphatunk, ha túl sok Kraken szem figyel minket a lerakott kártyáinkról. A játék érdekességét a mechanikája adja: nem a saját paklinkból dolgozunk, hanem mindig a töb
Ahhoz hogy nyerj, el kell érned cukorkáddal a legmagasabb árat. De ha a többieknek sikerül kitalálniuk, melyik a te cukorkád, kiestél! 2-4 játékos számára. A játék tartalma: 5 karakter kártya 20 gyanúsító kártya 5 cukorka 1 kocka 1 játéktábla 1 szabályfüzet
Bújj Piroska, a nagymama, a kismalacok vagy akár a farkas bőrébe, és zsebelj be minél több győzelmi pontot. A farkason kívül mindenki választ egy lapot a kezében lévők közül, mellyel eldönti, mit fog csinálni az adott körben: pihen, és reméli hogy a farkas nem őt fogja megtámadni, vagy csapdát állít. Ez utána a farkas kiválaszt egy játékost: ha ő a pihenést választotta, a farkasnak sikerül meglepnie álmában - így a farkas szerez pontot. Ha azonban csapdát állított, sikerült elkapnia a farkast, és ő szere
Új városba költöztetni egy komplett cirkuszt nem kis feladat! Ha jó állatkártyákat választasz te lehetsz az első aki elég vagont kapcsol a vonatához a győzelemhez! A játékosok a körükben két akciót hajthatnak végre, ez lehet akár ugyan az az akció is kétszer. Húzz egy állat kártyát a húzópakliból, vagy felvehetsz egyet a már eldobott lapok közül is. A vagonoknak megfelelő színű és mennyiségű állat kártyák eldobásával vehetsz egy vagonkártyát, amit utána a mozdonyodhoz kell kapcsolnod...De csak az elő
A játékosok különleges kártyákat és válogatott fogásokat "szolgálnak fel" a többieknek. Amikor valaki nem tud (vagy nem akar) lapot rakni, meg kell "ennie" a teljes menüt - annyi kártyát kell húznia, amennyi a felszolgált kártyák száma. Ha egy vagy több gyomorrontás kártyát húz, azt jelenti túlette magát, és kap egy gyomorrontás-tokent. Ha valaki összegyűjt három tokent, kiesik. 3-7 játékos számára. A játék tartalma: 72 fogás kártya 17 akciókártya 6 gyomorrontás kártya 15 gyomorrontás token 1 ját