LOVAGOL. FOLD. ISMÉTLÉS. A kompakt kerékpárok fejlesztésének művészete az, hogy megtaláljuk a kompromisszumot a helyigény és a menettulajdonságok között. A MACINA FOLD nemcsak helytakarékos és fürge, hanem formatervezési díjnyertes is. A szíjhajtás és a SHIMANO NEXUS agyfogaskerekek kényelmes és karbantartást nem igénylő élményt nyújtanak a FOLD-on. A BOSCH ACTIVE LINE PLUS motorral és a vázba integrált 500 WH BOSCH POWERTUBE akkumulátorral a FOLD ideális városi kirándulásokhoz, ingázáshoz és kisebb tr
AZ ALPOK KOLUMBUSZA. Új stílus, ugyanazok a különleges tulajdonságok. Úgy tűnik, a nagy kalandor ideje már rég elmúlt, de a PROWLER-rel visszatért a túllépés képessége. A PROWLER meglovagolása azt jelenti, hogy személyes expedíciód a hegyekbe most kezdődik, és semmi sincs elérhetetlenül. A PROWLER kiváló kerékpárparki élményt garantál, és segít elkerülni a mindennapi élet rutinját. A PROWLER 160/150 mm-es mozgása a STRAIGHT-LINE-LINK (SLL) technológiával kombinálva tökéletes választ ad a legnagyobb kihív
TÖBB UTAZÁS. TÖBB ÖRÖM. A SCARP EVO II kerete egészen a világbajnokság dobogójáig vitte a KTM-et. Most Önön a sor, hogy megírja saját SCARP sikertörténetét. Soha ne becsülje alá a több utazás hatását egy versenykerékpárra. A 2020-ban bemutatott Scarp MT kibővítette a KTM MTB kínálatát. Az MT, a maraton rövidítése, egyesíti a több utazás előnyeit egy ultrakönnyű versenyvázzal. A KTM-ek STRAIGHT-LINE-LINK (SLL) technológiája 115 mm-es hátsó és 120 mm-es elöl haladással párosul, amely optimális teljesítmé
TÖBB UTAZÁS. TÖBB ÖRÖM. Soha ne becsülje alá a több utazás hatását egy versenykerékpárra. A 2020-ban bemutatott Scarp MT kibővítette a KTM MTB kínálatát. Az MT, a maraton rövidítése, egyesíti a több utazás előnyeit egy ultrakönnyű versenyvázzal. A KTM STRAIGHT-LINE-LINK technológiája a 115 mm-es hátsó és a 120 mm-es elülső ugrással párosítva optimális teljesítményt biztosít hosszú távon még egyenetlen terepen is. A nyomvonal-orientált specifikáció biztosítja az extra hosszú maratoni kaland örömét. A 67,5
TÖBB UTAZÁS. TÖBB ÖRÖM. A SCARP EVO II kerete egészen a világbajnokság dobogójáig vitte a KTM-et. Most Önön a sor, hogy megírja saját SCARP sikertörténetét. Soha ne becsülje alá a több utazás hatását egy versenykerékpárra. A 2020-ban bemutatott Scarp MT kibővítette a KTM MTB kínálatát. Az MT, a maraton rövidítése, egyesíti a több utazás előnyeit egy ultrakönnyű versenyvázzal. A KTM-ek STRAIGHT-LINE-LINK (SLL) technológiája 115 mm-es hátsó és 120 mm-es elöl haladással párosul, amely optimális teljesítmé
VEZETŐKÉSZÍTÉSBEN. A SCARP EVO II kerete egészen a világbajnokság dobogójáig vitte a KTM-et. Most Önön a sor, hogy megírja saját SCARP sikertörténetét. Carbon - átlátszó narancssárga a neve a felső cső színkiemelőjének, amely azonnal felkelti a figyelmet a SCARP EXONIC luxusváltozatán. Ezen a kerékpáron minden egyes tartozék a maximális teljesítményt jelenti. A tiszta karbon berendezés a súlyt a legalacsonyabb határig nyomja. A villa és a lengéscsillapító a FOX-tól (32 FLOAT FACTORY) származik, 100/95
VEZETŐKÉSZÍTÉSBEN. A SCARP EVO II kerete egészen a világbajnokság dobogójáig vitte a KTM-et. Most Önön a sor, hogy megírja saját SCARP sikertörténetét. Carbon - átlátszó narancssárga a neve a felső cső színkiemelőjének, amely azonnal felkelti a figyelmet a SCARP EXONIC luxusváltozatán. Ezen a kerékpáron minden egyes tartozék a maximális teljesítményt jelenti. A tiszta karbon berendezés a súlyt a legalacsonyabb határig nyomja. A villa és a lengéscsillapító a FOX-tól (32 FLOAT FACTORY) származik, 100/95
VEZETŐKÉSZÍTÉSBEN. Itt a főidő! A SCARP EVO II kerete egészen a világbajnokság dobogójáig vitte a KTM-et. Kiterjedt teszteléseken esett át világszerte, még a legkeményebb versenypályákon is. A SCARP PRIME nevű vadállat elegáns ruha alatt szunnyad: Carbon/ Blue - Grey - Black a festés neve. Ez a kerékpár semmiben sem rosszabb, mint a csúcsmodell. A villa és a lengéscsillapító a ROCK SHOX-tól (SID SL ULTIMATE) származik 100/95 mm-es mozgással, és a STRAIGHT-LINE-LINK (SLL) koncepcióval együtt garantálja
VEZETŐKÉSZÍTÉSBEN. A SCARP EVO II kerete egészen a világbajnokság dobogójáig vitte a KTM-et. Kiterjedt teszteléseken esett át világszerte, még a legkeményebb versenypályákon is. A karbon váz alumínium hátsó háromszöggel és AXS hajtáslánccal teszi a SCARP ELITE AXS-t verhetetlenné ár-teljesítmény tekintetében. A villa és a lengéscsillapító a FOX-tól (32 FLOAT) származik, 100/95 mm-es mozgást kínál, és a STRAIGHT-LINE-LINK (SLL) koncepcióval együtt garantálja az optimális kezelhetőséget. Tiszteld meg a k
VEZETŐKÉSZÍTÉSBEN. A SCARP EVO II kerete egészen a világbajnokság dobogójáig vitte a KTM-et. Kiterjedt teszteléseken esett át világszerte, még a legkeményebb versenypályákon is. A karbon váz alumínium hátsó háromszöggel és AXS hajtáslánccal teszi a SCARP ELITE AXS-t verhetetlenné ár-teljesítmény tekintetében. A villa és a lengéscsillapító a FOX-tól (32 FLOAT) származik, 100/95 mm-es mozgást kínál, és a STRAIGHT-LINE-LINK (SLL) koncepcióval együtt garantálja az optimális kezelhetőséget. Tiszteld meg a k
VEZETŐKÉSZÍTÉSBEN. Kértél egy elérhetőbb Scarp modellt, és mi hallgattunk. Az ELITE és 294 változattal olyan belépő szintű modelleket kínálunk, amelyek még alacsonyabb költségek mellett is a győzelmi sávba vezetik. Az ELITE EVO II karbon vázat használ alumínium hátsó háromszöggel. A SCARP 294 alumínium teljesen ideális kerékpár induláshoz a teljes felfüggesztésű tartományban. A SCARP név a versenymotor-szektorban szerzett több éves tapasztalatot jelenti, és még a belépő szintű modelleknél sem fog csaló
VEZETŐKÉSZÍTÉSBEN. Kértél egy elérhetőbb Scarp modellt, és mi hallgattunk. Az ELITE és 294 változattal olyan belépő szintű modelleket kínálunk, amelyek még alacsonyabb költségek mellett is a győzelmi sávba vezetik. Az ELITE EVO II karbon vázat használ alumínium hátsó háromszöggel. A SCARP 294 alumínium teljesen ideális kerékpár induláshoz a teljes felfüggesztésű tartományban. A SCARP név a versenymotor-szektorban szerzett több éves tapasztalatot jelenti, és még a belépő szintű modelleknél sem fog csaló
RIDE AZ ÚJ MYROON GENERÁCIÓBAN. 2009-ben a MYROON név díszelgett a csúcskategóriás karbon keményfarú keretünkön először. Egy legenda született. Mindig azzal a céllal, hogy a világ legjobb hardtailje legyen, a MYROON számtalan műszaki változáson és innováción ment keresztül az elmúlt tizenkét évben. Büszkék vagyunk rá, hogy ismét történelmet írunk, és a 2022-es modellévre egy teljesen új MYROON vázat mutatunk be. Már első pillantásra is agresszívnek tűnik. Ezért a megalkuvást nem ismerő versenygeometria
RIDE AZ ÚJ MYROON GENERÁCIÓBAN. 2009-ben a MYROON név díszelgett a csúcskategóriás karbon keményfarú keretünkön először. Egy legenda született. Mindig azzal a céllal, hogy a világ legjobb hardtailje legyen, a MYROON számtalan műszaki változáson és innováción ment keresztül az elmúlt tizenkét évben. Büszkék vagyunk rá, hogy ismét történelmet írunk, és a 2022-es modellévre egy teljesen új MYROON vázat mutatunk be. Már első pillantásra is agresszívnek tűnik. Ezért a megalkuvást nem ismerő versenygeometria
RIDE AZ ÚJ MYROON GENERÁCIÓBAN. 2009-ben a MYROON név díszelgett a csúcskategóriás karbon keményfarú keretünkön először. Egy legenda született. Mindig azzal a céllal, hogy a világ legjobb hardtailje legyen, a MYROON számtalan műszaki változáson és innováción ment keresztül az elmúlt tizenkét évben. Büszkék vagyunk rá, hogy ismét történelmet írunk, és a 2022-es modellévre egy teljesen új MYROON vázat mutatunk be. Már első pillantásra is agresszívnek tűnik. Ezért a megalkuvást nem ismerő versenygeometria