V rbeli supermoto versenygumi, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s
Nagyobb ivvel ell tott abroncs, gy precizebb a kanyartart sa s j l kezelhetős get ad a motornak. Magas fut steljes tmnnyel s profilj b l eredően j vizkiszor t ssal bir, nagyon j tapad ssal rendelkezik sz raz s nedves utviszonyokn l egyar nt.
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Az elődmodell Me880 apr bb gyenges geit egy teljesen j modellel k sz b lt k ki, gy kaptunk egy m g t k letesebb s haszn lhat bb abroncsot. Jobb kop sk p az lettartam teljes eg sze alatt, ami legfők pp az extr m terhel s miatt fordulhatott elő. E miatt hosszabb t von komfortosabb a motor haszn lata. Az j anyag sszet telnek k sz nhetően rezhetően magasabb tapad s az egyik ism rve. A leggyakoribb m retekben teljes eg sz ben lev ltotta az előző sz ri t. T bb verzi l tezik az abroncsokb l, szerkezet t
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkottaacute;k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat .
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
V rbeli supermoto versenygumi esőre, csak s kiz r lag p lya haszn latra. Ritkas g sz mba menő manaps g a 16,5 első m ret, de a Metzeler elk telezettnek rzi mag t ennek gy rt s ban is, gy ez az abroncs 17 mellett az előbb eml tett tm rőben is rendelkez sre ll a felhaszn l knak. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyo
V rbeli supermoto versenygumi esőre, csak s kiz r lag p lya haszn latra. 0 -os ac l v szerkezet teszi m g jobb a haszn latot, a v ltoz előfesz t sű ac lsz lak lehetőv teszik azt, hogy minden dől ssz g eset n a legpontosabb visszajelz st adja az abroncs, egy becs sztatott f kt v, vagy erős kigyors t s eset n is elegendő rintkez si fel lettel rendelkezzen, gy biztos tva a lehető legnagyobb tapad st. Az első m ret 2 kever kben rhető el, m g a h ts n l 3 vari ns k z l v laszthatunk a hőm rs klet s a p
Speci lis ig nyekre alapul hossz fejlesztő munka sor n sz letett abroncs ami Eduro 3 Sahara n vre hallgat. Ez egy igazi sokoldal term k, javar szt kisebb l kett rfogat k nnyebb motorker kp rok gumija, amivel maximaliz lhatjuk a tapad st neh z k r lm nyek k z tt is. Enyh bb terepre, homokra s aszfaltra is ide lis, amennyiben a k r lm nyek ezt k v nj k. Stabil korm nyozhat s g, fel p t s hez m rten kiemelkedően j fut steljes tm ny jellemzi. Nagy ntisztul k pess g nek k sz nhetően s ros k r lm nyek k
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala
Hossz tesztel si folyamat sor n, s a k l nb ző terepversenyeken gyűjt tt tapasztalatokra t maszkodva alkott k meg az j mint zattal rendelkező abroncsot. A szerkezeti talak t soknak k sz nhetően az előd modellekn l k nnyebb, mely a rug zatlan t megre j t kony hat ssal van. A felhaszn lt anyagoknak s az erős tett b ty kprofiloknak k sz nhetően igen hossz lettartammal rendelkezik, tov bb a von erő k zvet t se is tlagon fel li. A mint zatnak nincs k t tt forg sir nya, ez rt szabadon forgathat . Tala