Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s
Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s
Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s
Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s
Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s
Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s
Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s
Az első s egyben legjelentősebb differencia az elődmodellhez k pest, hogy jelen esetben m r az első abroncs is t bb komponensű, term szetesen a h ts val egyetemben. T bb oka is volt annak, hogy eddig ezt a fel p t si m dot nem alkalmazt k. Meg kellett tal lni azt a megfelelő ar nyt az eloszt sban, ami optim lis tmenetet k pez a k t elt rően viselkedő gumikever k k z tt. A megalkot s szakasz ban szorosan egy ttműk dtek motorgy rt kkal ahol a modern vezet s t mogat rendszerek műk d s vel ( mint pl ABS s
A Sportec M7 RR lehetőv teszi a rendk v l sportos st lus motoroz st, ak r vizes ton, vagy hűv sebb időben is. Az utcai versenyz s sor n szerzett tapasztalatait felhaszn lva a gy rt j profilt, j szerkezeti elemeket, s j komponens technol gi t alkalmaz. Tekintettel arra, hogy a k z ton fellelhető tviszonyok nem mindig ide lisak, az j M7 RR egy 100%-ban szilikad s kever kből ll fut fel lettel rendelkezik 2 komponensű kioszt sban, az Interact vbet t-rendszer mellett. A kor bbi Sportec M5 Interac
A Sportec M7 RR lehetőv teszi a rendk v l sportos st lus motoroz st, ak r vizes ton, vagy hűv sebb időben is. Az utcai versenyz s sor n szerzett tapasztalatait felhaszn lva a gy rt j profilt, j szerkezeti elemeket, s j komponens technol gi t alkalmaz. Tekintettel arra, hogy a k z ton fellelhető tviszonyok nem mindig ide lisak, az j M7 RR egy 100%-ban szilikad s kever kből ll fut fel lettel rendelkezik 2 komponensű kioszt sban, az Interact vbet t-rendszer mellett. A kor bbi Sportec M5 Interac
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup
A Roadtec01 2015-ben deb t lt a piacon, bevezet se ta t retlen sikere van a t rasport szegmensben. Kisz m that s konstans teljes tm ny vel a t ramotorosok egyik kedvenc mint zata. Alapvetően minim lis v ltoztat sokra volt sz ks g az SE modell eset n ahhoz, hogy az eddigin l m g jobb abroncs sz lessen. Az alapmodell eset n a t ra szegmensben kiemelkedően j fut steljes tm ny s nedves tapad s az, amivel kiv vta az igen sűrű mezőnyben a vezető helyek egyik t. Ez az j modell eset ben sem v ltozott, csup