A TTX22M egyszerűen azt képviseli, amit az ÖHLINS a legjobban tud a DH lengéscsillapítók terén. Alacsony sebességű lengéscsillapító beállításokkal, magas és alacsony sebességű kompresszióval, valamint könnyű acél tekercsrugóval rendelkezik, hogy a súlyt alacsonyan tartsa.Ennek a lengéscsillapítónak a célja egyértelmű a köridők csökkentése. A kivételes megbízhatóság mellett pedig az egyik legjobb lengéscsillapítót kapod a piacon. Műszaki specifikációk- Hossz és löket 230x65mm- Hüvelyek 20x8 / 30x10- Belső
Az ÖHLINS Twin Tube technológia kivételes teljesítményt nyújt a legdurvább utakon is, miközben a gördülékenyebb szakaszokon is fenntartja a hidraulikus alátámasztást és a pedálozás hatékonyságát. - Szemtáv 210x55mm- Nagy sebességű kompresszió beállítása és alacsony sebességű kompresszió- Rebound beállítások- Mászás üzemmód- Súly 400g
A TTX22M egyszerűen az, amit az ÖHLINS a legjobban tud. Alacsony sebességű visszaútcsillapítás, magas és alacsony sebességű kompressziós beállításokkal, valamint könnyű acél tekercsrugóval rendelkezik a súlycsökkentés érdekében. A pályán ez olyan kivételes talajérintést jelent amit semmi sem tud megzavarni. Szorosan együttműködtünk az ÖHLINS-szel, hogy elérjük a tökéletes kompressziós és visszaút beállításokat a vázainkhoz. Ennek a lengéscsillapítónak a célja egyértelmű; a köridők lerövidítése. Ha ehhez h
Öhlins ultrakönnyű rugó. Méretek 76mm 343lbs, 388lbs, 434lbs, 480lbs 67mm 343lbs, 388lbs, 434lbs, 480lbs 57mm 343lbs, 388lbs, 434lbs, 480lbs
Az RXF36-ot olyan versenyzők számára tervezték, akik az időt hajszolják, és az EWS-versenyeken szerzett tapasztalatokból profitál, az új M.2-es verzióban pedig simább működéssel és több beállítási lehetőséggel rendelkezik.- 15x110 Boost- Tapered villanyak 1 1/8 \'\' - 1.5 \'\'- TTX 18 technológia- Rugóút 180mm- Befogó átmérő 36mm- Offset 44mm- Max 27,5x2.8- Súrlódáscsökkentő fejlesztések- Beállítások Alacsony sebességű kompresszió és visszaútcsillapítás. Nagy sebességű kompresszió és lock-out.
A versenyzőknek szánt RXF36 az EWS-en szerzett tapasztalatokból profitál, így az új M.2 változatban simább vezetést és több beállítást tesz lehetővé.- 15x110 Boost- 1 1/8\'\' - 1.5\'\' tapered villanyak- TTX 18\'\' technológia- Rugóút 150 mm- Becsúszóátmérő 36 mm- Offset 44 mm- Maximális gumiabroncsméretek 29 x 2,8- Általános súrlódáscsökkentő fejlesztések- Beállítások Alacsony sebességű kompresszió és visszaút csillapítás. Nagy sebességű kompresszió és lock-out.
Az RXF38-at az időt hajszoló versenyzőknek tervezték, és az EWS versenyeken szerzett korábbi tapasztalatokból profitál, az új M.2 verzióban pedig simább működéssel és több beállítási lehetőséggel rendelkezik.- 15x110 Boost- Tapered villanyak 1 1/8 \'\' - 1.5 \'\'- TTX 18 technológia- Rugóút 170mm- Becsúszó átmérő 38mm- Offset 44mm- Max 29x2.8- Súrlódáscsökkentő fejlesztések- Beállítások Alacsony sebességű kompresszió és alacsony sebességű visszaút csillapítás. Nagy sebességű kompresszió és lock.
Az ÖHLINS néhány év alatt az egyik legjobb MTB-versenyzői felfüggesztés márkává nőtte ki magát. A DH38 m.1 a legnyilvánvalóbb példa erre, hiszen egy nagyon kiegyensúlyozott futóművet kínál a precizitás és a kényelem között. A légrugó görbéjének véghossza a felfutókamrának köszönhetően nagyon pontosan beállítható, a hidraulikus beállítások pedig könnyen kezelhetőek (nagy és kis sebességű kompresszió, kis sebességű visszaútcsillapítás). A legendás svéd márkával együttműködve sok időt töltöttünk az ideális é
A TTX22M egyszerűen azt képviseli, amit az ÖHLINS a legjobban tud a DH lengéscsillapítók terén. Alacsony sebességű lengéscsillapító beállításokkal, magas és alacsony sebességű kompresszióval, valamint könnyű acél tekercsrugóval rendelkezik, hogy a súlyt alacsonyan tartsa.Ennek a lengéscsillapítónak a célja egyértelmű a köridők csökkentése. A kivételes megbízhatóság mellett pedig az egyik legjobb lengéscsillapítót kapod a piacon. - Belső beállítások R20 / C40 kompresszió- Nagy sebességű kompresszió beállít