Ahhoz, hogy a kuflik ne maradjanak éhen össze kell fogniuk, melyben segítségre lesz szükségük. Meg kell előzni Brumit, mielőtt mindent megenne és a kuflik pórul járnának. A Jó étvágyat, kuflik! egy kooperatív társasjáték, 3 eltérő játékmóddal, különböző képességeket fejlesztve. Terítékre kerül a memória-, a térérzékelés fejlesztése, illetve a számok világával való ismerkedés is. A játékot Dániel András grafikusművész illusztrációi gazdagítják, igazi mesebéli hangulatvilágot teremtve. Kalandra fel, i
Gyermeked rajong az állatokért? Netán a lovak a kedvencei? Ebben a vidám kis kártyajátékban lehetősége lesz róluk gondoskodnia. A játék egyszerű és izgalmas kombinációkon alapul. Gyermeked feladata egy lovarda összeállítása lesz. A cél, hogy összegyűjtse a megfelelő számú lovat, hozzájuk pedig lovasokat és eszközöket is társítson. A játék győztese a legtöbb pontot érő lovarda felépítője lesz. De ez még nem minden! A játék kialakítása egy másik játékverziót is lehetővé tesz! Itt egy pörgős szerencsej
A kuflik egy elhagyott rét közepén élik boldog, békés életüket...egészen addig, amíg nem történik valami furcsaság! Most például valaki elcsente a holmijaikat, és a Ti feladatotok kézre keríteni a tettest! Működjetek együtt, hogy minden kufli megnyugodhasson! A társasjáték versengően is játszható: legyél Te a legügyesebb, találd meg a tettes összes tulajdonságkártyáját! A játékhoz 14 mini kuflimese is jár! 1-4 játékos számára
Az elhagyatott réten mindig történik valami! Hol elárasztja a puffpuding, hol nagyítóval kell keresni a csőkukacokat, hol meg belepi a hó az egész kuflikupacot. Ráadásul annyian laknak ezen a nem is annyira elhagyatott réten, hogy nehéz megfigyelni, éppen ki ugrál el a szemünk előtt… Figyeljetek nagyon, hogy ki van a ti táblátokon, és ki azon a lapkán, amit épp felfordítotok! Gyűjtsétek össze azokat a szereplőket, akik a képen díszelegnek. A dobozban 2 játékváltozat, egy memória és egy gyorsasági találh
Játékosszám: 3-25 fő Játékidő: 60 perc Kor: 9+ Nyelv: magyar Típus: vicces, beszélgetős
Játékosszám: 2-5 fő Játékidő: 15 perc Kor: 7+ Nyelv: magyar Típus: kompetitív memóriajáték
Játékosszám: 2-5 fő Játékidő: 15 perc Kor: 3+ Nyelv: magyar Típus: gyorsasági, kreatív
Hány fő: 2-4 Hány perc: 30 Hány éves kortól: 7-12 Milyen nyelvű: magyar Típus: térbeli tájékozódást és absztrakt gondolkodást fejlesztő, izgalmas, logikai, színes, gyűjtögetős A tökmagok a korallzátonyon búvárkodva próbálják a lehető legtöbb kincset összegyűjteni. Hullámlapkák fogják a kincseket odébb sodorni, mi pedig a lépeseink ügyes megtervezésével szedjünk fel őket. A haladó változatban az sem mindegy milyen kincseket gyűjtünk össze. Játszhatjuk kezdőkkel és vegyes korú társasággal
Hány fő: 2-4 Hány perc: 45 Hány éves kortól: 8 Milyen nyelvű: magyar Típus: kalandjáték, kell hozzá: megfigyelőkészség, logika, memória, szerencse Ebben a játékban Ruminit kell kiszabadítani. Lépkednetek kell a táblán, boltokban üzletelve szerezhettek varázstárgyakat, amik segítségetekre lesznek, vagy vehettek információt. Rumini helyét egy kódkártya határozza meg, amire ráilleszthetitek a lyukas infó kártyákat, hogy megtudjátok igaz volt-e az információ, amit kaptatok. Ha egy boltban állva, eg
Hány fő: 2-8 játékos Hány perc: 30 perc Hány éves kortól: 4-99 Milyen nyelvű: magyar Típus: interaktív mesélés, némi bábozás Ebben a játékban a doboz minden eleme, még a teteje is, részt vesz a kalandban. A kis figurák segítségével magatok játszhattok el 7 kuflimesét, amit a mellékelt könyvben találtok. Szabadon variálhattok a történeten, csak a fantáziátok szab határt.
Hány fő: 2-4 Hány perc: 30 Hány éves kortól: 8 (Haladó mód: 10) Milyen nyelvű: magyar Típus: lapkalehelyezős, draftolós, kompetitív Ebben a varázslényekkel teli játékban mindig változó helyzetű fenyőkkel tarkított táblára fogtok lapkákat lerakni. Egy húzózsákból titkosan kihúztok 6-6 lapkát, majd kettőt kiválasztotok magatoknak, a maradékot pedig tovább adjátok. Ezt a két lapkát lehelyezitek és a kapottakból választotok újra és ez így megy addig amíg el nem fogynak a lapkák. Ekkor újra húztok,
Hány fő: 2-4 Hány perc: 20 Hány éves kortól: 3-10 Milyen nyelvű: magyar Típus: dobj és színezz, kompetitív Minden játékban szín-kockákkal dobunk, amiknek a színeit felhasználva oldhatjuk meg a különböző nehézségű feladatokat. Három különböző kiszínezhető tömböt tartalmaz, amik 3 különböző korosztály számára nyújthatnak szórakozást. 3 éves kor körüli gyerekek űrállatokat színezhetnek ki, 5 éves kor körül megkereshetik a Kutyuri bolygó kincseit és a kb. 8 éves gyermekek pedig űrkukacokat a
Hány fő: 3-6 Hány perc: 30 Hány éves kortól: 8 Milyen nyelvű: magyar Típus: verseny, nyomozós, trükkös akciók, magas újrajátszhatóság, asszimetrikus Hetedikesekként futhattok versenyt a titokzatos körző birtoklásáért, nehogy megkaparintsák azt a gonoszok. 1 vagy 2 ember irányítja a gonoszokat, a többiek pedig a hetedikesek csapatát. Az lesz a célotok, hogy úgy adjátok át egymásnak vagy rejtsétek el helyszínek alá a körzőt, hogy a gonoszok ne bukkanjanak rá. Ha elfogy a pakli és a körző rejtve m
Hány fő: 2-4 játékos Hány perc: 10 perc Hány éves kortól: 3-6 Milyen nyelvű: magyar Típus: bújócska (konfrontatív) és fogócska (kooperatív) Annipannival és Boribonnal A dobozban két játékváltozat van. A kooperatív fogócskában a játékosok Boribonnal, Szuszival és Hapcival közösen próbálják elérni, hogy Annipanni (a játék) elkapja őket. Ha Boribont nem sikerül a játék végéig elkapni, a játékosok győztek. A bújócskában két játékos vehet részt, egyikük Annipannit, másikuk Boribonékat irányítja
Hány fő: 2-4 játékos Hány perc: 15 perc Hány éves kortól: 4+ Milyen nyelvű: magyar Típus: kockadobós, gyűjtögetős logikai játék A játékban színes építőkockákkal kell várat építeni Boribonnak. Hogy ez sikerüljön dobókockákkal kell dobnunk és azokból közös tornyot építenünk. A kidobott számok meghatározzák, hogy meddig építhetjük a tornyot, így a gyerekeket döntés elé állítja a játék: elvigyenek-e egy (biztos) építőelemet vagy kockáztassanak, hogy két építőelem üsse a markukat. A kreatív építé