Az Alhambra társasjáték a 2003-as Év játéka! E társasjáték egy varázslatos stratégiai játék, melynek célja Alhambra megépítése. A játékos minden fordulóban dönthet: hogy pénzt vesz fel, vagy vásárol egyet a piacon kínált épületekből. A játékosok pontokat kapnak az Alhambrájukba beépített épületekért és városfalakért! Ki építi a legnagyobb, legértékesebb, vagy a legbiztonságosabb Alhambrát? Aki a legtöbb pontot gyűjti, megnyeri ezt a mesteri taktikai társasjátékot.
A játék a Kingdom Builder alapjátékkal együtt játszható. Ha Big boxként rendeled meg, további kiegészítőkkel bővítheted az élményt!
A játék a Kingdom Builder alapjátékkal együtt játszható. Ha Big boxként rendeled meg, további kiegészítőkkel bővítheted az élményt!
A játék az Escape alapjátékkal együtt játszható. Ha Big boxként rendeled meg, további kiegészítőkkel bővítheted az élményt!
Játékos szám: 2-4 fő Játékidő: 45-60 perc játékidő Kor: 14+ Nyelv: angol Nehézség: közepes nehézségű játék (3/5) Ha bevédőznéd: 97 db 59x92-es BoardGameGeek adatlap
A játék során mindenki kap egy maroknyi dobókockát. A játékosok egyszerre dobnak az összes kockájukkal, majd a dobás után a dobott számokat megpróbálják úgy összerendezni, hogy azok szettként vagy sorként a legmagasabb kombinációt eredményezzék. A kombinációk minél bonyolultabbak, annál több pontot érnek. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes!
Vegyél részt egy izgalmas expedíción egy ismeretlen országban. A játékosok felbecsülhetetlen kincseket, és régi műkincseket próbálnak szerezni egy ismeretlen országból. Minden játékosnak három felfedezője van a játékban. A játék során meg kell próbálnod a megfelelő kombinációt dobni a kockával, hogy elérhesd a felfedezetlen területeket, és megszerezd az értékes ereklyéket. A kockázat a játékban az, hogy előre meg kell határoznod, mely kártyákat nyered meg a kalandjaid során, még az előtt, mielőtt eldobod
Közeleg a forradalom, már csak idő kérdése…. Párizsban vagyunk, néhány héttel a hatalmas esemény előtt, amikor a különböző forradalmi frakciók felkészülnek az elkerülhetetlenre. A város egész területén meg kell erősíteniük a befolyásukat, követőket kell szerezniük és fegyvereket kell gyűjteniük. Erre 8 fordulón keresztül lesz lehetőségük a játékosoknak, közben különböző képességekkel, fegyverekkel és felszerelésekkel bíró embereket szerezniük, valamint küldetéskártyákat teljesíteniük. A 8. forduló végén
Alhambra társasjáték - új kiadás Az Alhambra társasjáték a Granadától nem messze fekvő Alhambra palota-erődbe repíti a játékosokat, akik építési lapkák lehelyezésével saját Alhambráikat építik. Az építési lapkákat a piactéren lehet megvenni, ahol sokféle pénzzel lehet fizetni. A játékos minden fordulóban dönthet: hogy pénzt vesz fel, vagy vásárol egyet a piacon kínált épületekből. A játékosok pontokat kapnak az Alhambrájukba beépített épületekért és városfalakért. Ki építi a legnagyobb, legértékes
Játékosszám: 2-4 fő Játékidő: 60 perc Kor: 10+ Nyelv: angol Típus: középkori, stratégiai Mechanizmusok: pontról-pontra mozgás, rondella, szettgyűjtés, munkáslehelyezés, forrásmenedzsment Nehézség: közepesen nehéz (3/5) BoardGameGeek adatlap Kinek tetszene? Aki szereti a Queen Games forrásmenedzsmentes játékait (Merlin, Marrakesh), de azoknál némiképp könnyedebb élményre vágyik és AP-re hajlamos emberrel játszana. Kinek nem tetszene? Akinek fontos, hogy egy játék kinézete látványos
Játékosszám: 2-4 fő Játékidő: 120 perc Kor: 14+ Nyelv: angol, Essential Edition Típus: komplex, stratégiai, város építős Mechanizmusok: kocka torony, játék végi bónuszok, nyílt draft, szimultán akció választás Nehézség: 3/5 BoardGameGeek adatlap
Mit kell tudni a játékról? Old London bridge társasjáték 1136-ban járunk, Londonban, a Temzén átívelő, hatalmas fahidat tűz emésztette el. Hamarosan Peter de Colechurch új, megerősített kőhíd építését tervezi, amelyre az évek során különféle épületek épülhetnek majd. A tervezett rekonstrukcióban a játékosok építészekként az új "Old London Bridge" egy-egy szakaszáért felelősek. A játékosok megfelelő sorrendben építenek kápolnákat, hídkapukat, céhházakat és parkokat, és akciókat hajthatna
A játék során mindenki kap egy maroknyi dobókockát. A játékosok egyszerre dobnak az összes kockájukkal, majd a dobás után a dobott számokat megpróbálják úgy összerendezni, hogy azok szettként vagy sorként a legmagasabb kombinációt eredményezzék. A kombinációk minél bonyolultabbak, annál több pontot érnek. A legtöbb pontot szerző játékos lesz a győztes!
A bazárban már kora reggel kezdődik a sürgés-forgás. Szőnyegek, értékes olajok és különleges fűszerek várnak a vevőkre. Kereskedőként bővítheted a helyedet, növelheted a piacot, hogy egyre több árut adhass el. Néha egy erőszakosabb eladóra van sz
Vegyél részt egy izgalmas expedíción egy ismeretlen országban. A játékosok felbecsülhetetlen kincseket, és régi műkincseket próbálnak szerezni egy ismeretlen országból. Minden játékosnak három felfedezője van a játékban. A játék során meg kell próbálnod a megfelelő kombinációt dobni a kockával, hogy elérhesd a felfedezetlen területeket, és megszerezd az értékes ereklyéket. A kockázat a játékban az, hogy előre meg kell határoznod, mely kártyákat nyered meg a kalandjaid során, még az előtt, mielőtt eldobod