A Pagodák ösvénye egyszemélyes készségfejlesztő játékban a pagodák ősi rejtélyére deríthetsz fényt. A feladatod nem kevés, meg kell találnod a templomok között a szabad közlekedési útvonalat. Ehhez hidakat és ösvényeket kell megfelelő módon elhelyezned, de vigyázz, mert a híd a levegőben, az emeletről is indulhat. Melyik bejáratok köthetők össze, hogy minden templomba el lehessen jutni. Ajánlott:7 éves kortól.
Képes vagy megtalálni a hiányzó kapcsolatot?Az IQ-Link az IQ sorozat legújabb és legtöbb kihívást nyújtó tagja. A feladat egyszerű: találd meg minden darabka helyét a játéktálcában. De figyelem! 36 elhelyezendő darabka van, de csak 24 szabad hely. A nyitott gyűrűk és a másik elemen lévő golyók egy szabad helyen egymásba tudnak kapaszkodni, ha megfelelően illeszkednek. Így az IQ-Link egy csodálatosan összefüggő utazójáték, és a legnagyobb kihívást jelentő IQ játék egyben.Tartalma: 12 színes játékelem, játé
Egyszer volt, hol nem volt... A közkedvelt tündérmese, Csipkerózsika szereplői tornáztatják most meg az agytekervényeidet. A játék elején a herceggel kell eljutni a várba, később Csipkerózsikával a herceghez. Mindeközben azt is meg kell találnod, hogy a sárkány elemet hova tudod beilleszteni a táblán.3 éves kortól már játszható. 60 feladványt tartalmaz.
Meg tudod építeni a kockát a színes játékelemekből? Használd a térbeli látásod és logikád, hogy megépítsd a feladványban szereplő kockákat! A Cube Puzzler GO tartója kettős funkciót is betölt: Nem csak a játékot tudod elpakolni benne, de a feladványok megoldása közben is segít, hogy bármilyen irányból láthasd az épülő kockádat. Nyisd ki a dobozt, és a tároló máris egy feladványos táblává alakul! A készségfejlesztőhöz tartozik egy feladványos füzet 80 igazi 3D-s feladvánnyal és megoldással.
Meg tudod építeni a kockát a színes, golyókból álló játékelemekből? A Cube Puzzler PRO kockája kettős funkciót is betölt: nem csak egy látványos tárolódoboz, de maga a játéktábla is, amiben meg kell oldanod a feladványokat. Nyisd ki a dobozt, és a tároló máris egy feladványos táblává alakul! A készségfejlesztőhöz tartozik egy feladványosfüzet 80 igazi 3D-s feladvánnyal és megoldásal.
Vajon Te, meg tudod találni a feladványban szereplő állatokat Ázsia dzsungeleiben, s elrejteni a többit az elemek segítségével? 80 feladvány egy kétoldalú játéktáblán a Dzsungelrejtő, olyan, mintha kettő az egyben játék lenne. A nappali oldal 4 részre osztott játékterével kicsit könnyebb, mint az éjszakai oldal, nagy egybefüggő táblájával.
Egy föld alatti kaland vár Rád! Mr. Róka, Mr. Borz és a Nyúl család kényelmes új otthonokat keresnek. De a föld alatt élő erdei állatoknak szükségük van a segítségedre, mert nem szeretnének rossz helyen ásni! Győződj meg róla, hogy minden állatnak külön ürege és kijárata van. Látják a fényt az alagút végén? Az Üregező egy szórakoztató mágneses utazójáték 48 feladvánnyal. Tökéletes útitárs minden fantasztikus utazáshoz!
Segíts az állatoknak vacsorát fogni! Helyezd fel a játékelemeket a táblára úgy, hogy a békák és a szalamandrák színei megegyezzenek a feladatban láthatóval. Az állatok színe megváltozik a játéktábla különböző helyein. Néhány feladatban a színes állatokat úgy kell elhelyezni, hogy el tudják kapni a bogarakat. A játéktábla tetővel lezárható, utazáshoz ideális! Fejleszti a következő kognitív képességeket: logika, rugalmas gondolkodás, tervezés, koncentráció, vizuális észlelés
Játszunk bújócskát a víz alatt! A Smart Games úti játéka. Irány a víz alá egy nagyszerű kalandra. Tedd fel a négy mágneses elemet a játéktáblára úgy, hogy csak a feladványban lévő állatok látszódjanak. Ez a bújócska 48 különböző nehézségű feladaton keresztül tart.
Építsd meg álmaid autóját! Meg tudod építeni az autót a tervnek megfelelően? Építsd meg az autót a 4 elemből, és máris indulhatsz egy próbakörre. A SmartCar Mini egy mókás, kisméretű 3D-s készségfejlesztő 24 feladvánnyal.
Mindenkinek legyen saját legelője! Hatalmas keveredés van a farmon! Az állatok nagy rendetlenséget csináltak, szükségessé vált az elkülönítésük... de a farmernek csak 3 darab kerítése van, hogy legelőket alakítson ki. Tudsz segíteni, hogy a lovaknak, teheneknek, bárányoknak, disznóknak legyen saját legelőjük? És abban is segítesz, hogy minden állatnak legyen itatója?
Segíts a tyúkoknak megtalálni a helyüket! A Tojó-toló JR. egy egyedülálló csúsztatós játék, amelyben a tojókat addig kell körbe-körbe csúsztatnunk a játéktáblán, amíg minden tojásra rá nem ülnek. A Junior kiadásban a folyamatos szórakozásról és fejtörésről a 48, egyre nehezedő feladvány és a 3D tyúkok és csirkék fognak gondoskodni. A játék fejleszti a problémamegoldó és tervező készségeket. 4 éves kortól ajánlott.
A játék során segíteni kell Jacknek, hogy feljusson a paszulyon egészen az égig. A 60 különböző kihívást tartalmazó füzetnek megfelelően helyezzük a kétoldalú lapocskákat a függőleges állású játéktérre. Vigyázat, a lapocskák átfordulnak, miközben lefelé haladnak a táblán, ezért gondosan meg kell tervezni, hogyan indítjuk el őket. A játék megdolgoztatja a térlátást, a problémamegoldó és tervező készséget. A gyerekek így játszva fejlődhetnek az ismerős mese szereplőivel. A játékot egyedül, de akár a családd
Átkelni a tavon nem is olyan egyszerű! A játék célja, hogy átjuttasd a békáid a tó túlsó partjára, és közben megakadályozd a játékostársaidat, hogy ugyanezt tegyék. Az nyer, akinek legelőször ér át a 4 tagú békacsaládja a túlpartra. A játékot nehezíti a tó közepén tátogó hal, ami visszariaszthatja a békád a startmezőre. A játék fejleszti a problémamegoldó és tervező készséget, a koncentrációt és a memóriát. A játékot 2-6 fő játszhatja, a játékidő 20 perc. 6 éves kortól ajánlott.
A határ a csillagos ég! Ebben az egyedül játszható logikai játékban hosszú időre el lehet merülni. A cél, hogy megvalósítsd azokat az alakzatokat a játéktáblám, amiket a 80 kihívást tartalmazó játékfüzet mutat. Mindezt a különböző alakzatokat felhasználva teheted meg, de vigyázz, mert az alakzatok forgatásával változik a csillagok színe! Remek játék utazásokra, könnyű és kompakt. A feladatok változatosságáról egy 80 kihívást tartalmazó füzet gondoskodik. A játék fejleszti logikát, a térlátást, a problémam