Smart Games

Magnetic Travel - Delfin bukfenc

Magnetic Travel - Delfin bukfenc

Ebben a játékban delfineket leshetünk meg. A feladványoknak megfelelően kell elhelyezni a delfineket a táblán és megfejteni, hogyan lubickolnak a víz alatt. Az egyedül játszható logikai játék fejleszti a koncentrációt, a logikát és a problémamegoldó készséget. A 48 kihívást tartalmazó füzet pedig gondoskodik róla, a játék sokáig lekösse a gyerekeket. A fejtörő utazásokra is kiváló, mert az összecsukható táblára helyezhető mágneses elemek biztosan a helyükön maradnak. 7 éves kor felett ajánlott.

megvesz
IQ Nyilak - Smart Games logikai játék

IQ Nyilak - Smart Games logikai játék

Kövesd a nyilakat és megleled a megoldást! Egyedül játszható logikai játék, melyben a nyílkombinációkat tartalmazó elemeket úgy kell elhelyezni a játéktáblán, hogy azok az adott feladatnak megfelelő irányt mutassák. Vigyázat, az elemek forgatásával a nyilak iránya megváltozik! Remek játék utazásokra, könnyű és kompakt. A feladatok változatosságáról egy 120 kihívást tartalmazó füzet gondoskodik. A játék fejleszti a problémamegoldó és tervező készségeket. 7 éves kortól ajánlott.

megvesz
Kocka párbaj - Smart Games

Kocka párbaj - Smart Games

Logikai játék két játékos számára! A párbajban a piros és a sárga játékos csap össze, és az nyer, akinek a színéből több borítja a kocka felszínét. A 10 perces játékban fontos a taktikai gondolkodás, mivel egyaránt lehet támadó és védekező alakzatokat választani. A játék egyedül is játszható, ilyen esetben párbaj helyett a 3D-s formatervezést lehet gyakorolni a 80 kihívást tartalmazó füzet segítségével. A játék fejleszti a térlátást, a koncentrációt, a tervező és problémamegoldó készségeket. 10 éves kortó

megvesz
Plug  Play Puzzler - Smart Games

Plug Play Puzzler - Smart Games

A fejtörő akkor kezdődik, amikor eltávolítottuk az összes színes elemet és megpróbáljuk visszahelyezni őket a csonka kockába. A kocka számtalan módon összeállítható, de azt az egyet kell megtalálnunk, amit az aktuális kihívás megkövetel. Ehhez segítségünkre lesz egy 48 kihívást tartalmazó füzet. Az egyedül játszható Plug Play Puzzler fejleszti a térlátást, a koncentrációt és a problémamegoldó készséget. 6 éves kortól ajánlott.

megvesz
ZigZag Puzzler - Smart Games logikai játék

ZigZag Puzzler - Smart Games logikai játék

A darabok összeillesztésével 3D alakzatokat lehet építeni. A 2 játékmódban végezhető 80 különböző kihívás hosszú időre garantálja a fejtörést. Remek játék utazásokra, hiszen kis helyen is játszható és a csomagban sem foglal sok helyet. A hordozást megkönnyítő tok egyben játéktáblaként is szolgál. A játék fejleszti a térlátást, a problémamegoldó és tervező készségeket. 12 éves kortól ajánlott.

megvesz
Top Spot kártyajáték

Top Spot kártyajáték

A Top Spotban a kártyalapokon lyukak tátonganak! Ennek oka az, hogy a többjátékos kártyajátékban pöttyökkel és lyukakkal kell dolgoznunk.  A kártyák kombinálásával köröket nyerünk és pontokat szerzünk. A játék végén a legmagasabb pontszámú játékos nyer. A játék fejleszti a tervező készséget és a memóriát.

megvesz
Alma csavar

Alma csavar

Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Térbeli tájékozódás 5/5 Logika 5/5 Probléma megoldás 5/4 Tervezés 5/4 Vizuális észlelés

megvesz
Gyémánt rejtekhely

Gyémánt rejtekhely

Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Logika 5/5 Vizuális észlelés 5/4 Tervezés 5/4 Problémamegoldás 5/3 Koncentráció

megvesz
IQ Digits

IQ Digits

Keverd össze a számokat, és tedd őket sorba! Ha valódi kihívásra vágysz, az IQ-Digits a megfelelő választás! Helyezd az összes kirakódarabot a játéktáblára, és ellenőrizd, hogy a számok összege megfelelő-e? Az IQ Digits egyedi utazójáték 120 feladvánnyal, az egyszerűtől az igazán összetettig. Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Koncentráció 5/5 Problémamegoldás 5/4 Logika

megvesz
Kalóz viszály

Kalóz viszály

Vitorlát bonts, ágyút tölts! Célozz! Tűz! Navigáld a hajóidat, vedd célba az ellenséget, hogy tűzvonalba kerüljenek. Vagy békét szeretnél? Esetleg totális háborút? Ágyút tölts! A Kalóz viszály 4 játékmódot kínál. A játék 80 feladatot tartalmaz (20 feladat játékmódonként). Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Tervezés 5/5 Térbeli tájékozódás 5/5 Problémamegoldás 5/5 Koncentráció 5/4 Rugalmas gondolkodás

megvesz
Nyúlpiknik

Nyúlpiknik

Gyűjts zöldségeket a nyuladnak! Éhes nyulak ugrálnak a veteményeskert körül és különböző zöldségeket találnak, amikor a levelek alá néznek. Emlékszel, melyik zöldséget hova ültettétek? Ha nem, akkor a föld alatt élő állatok visszaviszik a zöldségeket a kertbe! Legyél az első, aki összegyűjti mind a 4 különböző zöldséget! Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Memória 5/5 Koncentráció 5/4 Rugalmas gondolkodás 5/3 Tervezés 5/3 Problémamegoldás

megvesz
Robot toló

Robot toló

Robot toló a Smart Games kínálatában. Rakd össze a robotokat! Hozd létre a legmenőbb robotokat, fejleszd vele a képességeidet. Minden robotnak legyen teste, rajta egy feje és legyen kereke vagy lába. A kirakódarabokat ne emeld fel, ne rakd át máshová, csak tologatással mozgasd. Megtaláltad a megoldást, ha minden robot össze van szerelve. A Robot Toló egy szórakoztató kirakós játék minden korosztály számára, 48 kihívással. Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Térbeli tájékozódás

megvesz
Sárkányok pokla

Sárkányok pokla

Urald a királyságot... vagy borítsd lángba! A Sárkányok pokla igazi kihívást jelent a játékosok számára. Stratégiailag átgondolva építik fel a saját királyságukat a Sárkányok völgyében. Vigyázz! A tűzokádó sárkányok hamuvá változtathatják a királyságokat... de ha okos vagy, felhasználhatod őket az ellenfeled ellen.Kié lesz a legnagyobb királyság? Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Rugalmas gondolkodás 5/5 Térbeli tájékozódás 5/5 Tervezés 5/4 Problémamegoldás 5/4 Koncentráció

megvesz
Szörnyrejtő

Szörnyrejtő

Lapulnak szörnyecskék az ágyad alatt?Helyezd el a 4 játékelemet a játéktáblán, hogy eltakard az összes szörnyecskét - kivéve azokat, amiket a feladatban látsz. 60 szörnyecskés feladvány utazásbarát dobozban.  Az alábbi kognitív képességeket fejleszti: 5/5 Tervezés 5/4 Térbeli tájékozódás 5/4 Problémamegoldás 5/4 Koncentráció 5/3 Logika

megvesz
Tekergő Medvék

Tekergő Medvék

A játék menete: 1. ELŐKÉSZÜLETEK: Válassz egy feladványt. A 9 forgatható, fás elemet helyezd a játéktáblára, ahogy az a feladványban látható. Fontos az elemek helye és iránya is! A bábukat tedd a feladványban megjelölt helyekre, a fás elemek közé. Amelyik bábut nem látod a feladványban, azt tedd félre, ezekre nem lesz szükség. 2. A JÁTÉK: A Tekergő Medvék célja, hogy minden bábu kerüljön a számára kijelölt erdőszélhez. A fák forgatásával tudod mozgatni a bábukat. A) A játéktábla bal és jobb szélén közv

megvesz