A játék menete: A Kincses sziget célja a titkos templom helyének felderítése a feladványban megadott tippek segítségével. A játék 4 puzzle-darabot tartalmaz, egyedi váltószerkezettel és 1 rögzített darabot (a templommal). 1. Válassz egy feladványt. Minden feladvány egy térképet mutat a szigetről hatszögekre felosztva. Egy hatszög a négy terep egyike lehet: víz (kék), dombok (világos zöld), hegyek (szürke) vagy erdők (sötétzöld). A kincsestérkép gyakran hiányos (fehér hatszögek). A nehezebb feladványok
A játék menete: 1. Válassz egy feladványt. Állítsd fel a játéktáblát, tedd a lovast a kezdőponthoz, a kijárati kaput a célba. (Betűkkel van jelölve a kezdőpont és a cél, a betűket a játéktábla szélén találod.) Vedd figyelembe, hogy néha a kiindulási pont és a cél ugyanaz. Válaszd ki a feladványban jelzett puzzle-darabokat: minden puzzle-darabnak van egy adott színű akadálya (A-tól J-ig). Csak a feladványban lévő akadályokkal rendelkező puzzle-darabokra van szükséged. 2. Alkoss akadálypályát a startt
A játék menete: 1. Válassz egy feladványt. Helyezd a pálcákat a játéktáblára úgy, ahogy az a feladványban látható: • Amikor a pálcákat függőlegesen helyezed el, a pálcákon lévő kivágások láthatóak maradnak (ezt a pálcákon lévő sötétebb négyzetek jelzik). Egyes FÜGGŐLEGES pálcák helyes tájolását egy SZÁM jelzi a felső oldalon. • Ha vízszintesen helyezed el a pálcákat, a kivágások lefelé nézzenek, és ne legyenek láthatóak. De továbbra is láthatod a kivágások helyzetét, mivel azokat kisebb négyzetek
A játék menete: 1. Válassz egy feladványt! A feladványban látható játékelemeket tedd a játéktáblára, az ábra szerint! 2. A játék célja, hogy a nyulakat ugrásokkal eljuttassuk a nyúlüregekbe, miközben a többi nyúl is ugrál, és a róka is a közelben settenkedik. 3. A feladványhoz tartozó megoldást megtalálod a feladványfüzet végén.
Játék menete: 1. Távolítsd el a játéktábláról a 6 játékelemet. A blokkolók rögzítve vannak a táblához. 2. Hozz létre feladványt a blokkolók elcsúsztatásával. A blokkolókat alulról nyomd meg felfelé, majd told őket a kívánt helyre, és újra nyomd le. Mindegyik blokkoló beállítás új feladványt fog eredményezni. 3. Töltsd fel a játéktáblát, az összes játékelemet rakd a táblára. Mindig van legalább egy megoldás.
A játék menete: JÁTÉKSZABÁLY 2D FELADVÁNYOKHOZ (FELSŐ ÉS ALSÓ JÁTÉKTÁBLA) 1. Válassz egy feladványt, és válaszd ki az annak megfelelő játéktáblát. Helyezd a játékelemeket a táblára a feladványnak megfelelően. 2. Töltsd fel az összes üres helyet a megmaradt elemekkel. 3. Minden feladványnak egy megoldása van, melyet megtalálsz a füzet végén. JÁTÉKSZABÁLY 3D FELADVÁNYOKHOZ A felső játéktáblán egy háromszög található. Ez a játéktábla a 3D feladványok részére. 1. Válassz egy feladványt. Minde
Okosabb vagy, mint egy cica? A cicák szeretnének elbújni a dobozokban! Mozgasd a kirakódarabokat – egyiket a másik után – amíg az összes cica el nem bújt a dobozokban. Tudsz nekik segíteni, hogy megtalálják a legjobb rejtekhelyet? Ez a kicsiknek és nagyoknak szóló kirakójáték tetővel lezárható, utazáshoz ideális!
Fel tudod építeni a Király kastélyát? A Bástya Rakás csodás kastélyépítésre hívja a játékosokat, 9 toronyelemből kell felépíteni a várat. Oldd meg a 80 feladványt, az alapoktól kezdve, a tervezésen át, az építkezésig. A kisebb-nagyobb kihívásokkal teli feladatok szórakoztató fejtörő királyoknak és királylányoknak, kicsiknek és nagyoknak.
Bajban vannak a kutyasétáltatók a parkban! A játék során segíteni kell nekik, hogy rövid pórázon foghassák kutyusaikat és ne gabalyodjanak össze a többiekkel. A 80 különböző kihívást tartalmazó füzet sokáig garantálja a fejtörést. A pályán olyan nehezítő elemek is elhelyezhetők, mint egy fa vagy egy macska. Mindenképpen szükség lesz logikai és problémamegoldó készségekre! 7 éves kortól ajánlott.
Mit kell tudni a játékról? Castle Logix- Smart Games Izgalmas várépítés 3 éves kortól! A CASTLE LOGIX játék csomagolása 2016 decemberben megváltozott, azóta új megjelenésű dobozban kapható!!! Képes vagy-e megfelelőképpen kombinálni a tornyokat a várfallal, megtalálni az egyetlen megoldást, ami a képen látható várat eredményezi? Azonban vigyázz - nem minden torony illik minden falba, és még az egyensúlyra is figyelned kell! Elképesztően furfangos, felnőttként is élvezettel játszható várépítő ját
Mit kell tudni a játékról? Szín-kép egy elmés játék a színekkel. Szintenként törd fel a színes kódot! A Colour Code, vagy Szín-kép játék a Smart Gamestől egy elmés játék a színekkel, formákkal. Találd meg a megfelelő lapkákat (szín és ábra alapján), majd helyezd megfelelő sorrendben a tartóba, hogy a könyvben látható képet megkapd. Nem mindegy a sorrend, trükkösen takard el a formákat, hogy egészen más ábrát kapj, ami a feladatlapon szerepel. Hány lapka kell hozzá? 2 vagy három, vagy esetleg n
Mit kell tudni a játékról? Piroska és a farkas Smart Games egyszemélyes készségfejlesztő, logikai játék Találd meg az utat a nagymamához. Egyszer volt, hol nem volt.... Fedezd fel a népszerű mese varázslatát ebben az óvodásoknak készült gyönyörű fejtörő játékban. Segítesz Piroskának megtalálni a helyes utat a nagymamához. Helyezd fel Piroskát, a házat és a fákat a játéktáblára, a többi elem használatával építsd meg az utat. A farkassal is tudsz játszani! De figyelj rá, hogy ki lesz a g
Mit kell tudni a játékról? Pingvin fürdő Smart games logikai játék Zárd körbe a pingvineket. Eljött az úszás ideje! A pingvinek partija folytatódik ebben a háromdimenziós játékban. Törd a fejed a 60 feladványon keresztül! A feladat: körbezárni a pingvineket a medencében a játéktáblán. A Smart Pingvinek kalandjait kipróbálhatod különböző készségfejlesztőkben, a pingvincsúszdában és a pingvinparádéban, amelyek külön kaphatóak! Játék menete: Válassz egy feladványt. Forgasd be
Mit kell tudni a játékról? Dinoszauruszok Varázslatos szigetek- Smart Games játék 6 éves kortól a dinók kedvelőinek. Ez az őskort idéző dinós játék egy érdekes formafelismerő és építő játék, melyben a következő feladatot kapod: Válassz egy feladványt Helyezd fel az összes játékelemet a pályára úgy, hogy az összes sziget formája megegyezzen a feladványon láthatóval: *A vörös- ragadozó dinók nem lehetnek azonos szigeten a zöld-növényevő dinókkal *A megoldásban előfordulhat üres sziget, és o
Mit kell tudni a játékról? Nyúlugró egyszemélyes készségfejlesztő játék a Smart Gamestől Limitált kiadás kapható itt, kattints ide: Nyúlugró limitált kiadás Ugrás a biztonságos nyúlüregbe! Segíts a nyulakat biztonságba helyezni! Ugrálj át a többi nyúlon, gombán és akár a mozgékony rókán, hogy elugrálj a saját üregedbe. Egy igazán nagyszerű utazójáték, amely 60 feladványával sokáig leköt majd. Célszerű a feladványokkal növekvő sorrendben haladni, hisz a nehézségi szintek is így növ