Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
Új nap, új kaland! Csak nem hitted, hogy a MUNCHKIN 6: A KAZAMATA ZAMATA a kalandok végét jelentette? Visszatértünk a gyökereinkhez még húsz bejárható kalanddal és még 16 új kapuval, amin át eljuthattok a kalandokhoz! A MUNCHKIN 6,5: A KRIPTA TITKA használható magában, vagy A KAZAMATA ZAMATÁ-val (illetve bármelyik kalandokat tartalmazó kiegészítővel) együtt! Katie Cook szupercuki szőrtön lapja is itt van! A kripta titka a Munchkin kiegészítője, nem önálló játék!
A MUNCHKIN az ajtók berúgásáról, a szörnyek legyilkolásáról és a kincs elrablásáról szól. De hol van ebben a kaland? A KAZAMATA ZAMATA elképesztő csavart hoz a MUNCHKIN-játékba. Mostantól részt vehettek a Kalandban, amiben elférnek még elfek, vagy egy kapun át eljuthattok a Mangás huzakodásos kalandba. Vagy akár egyszerre mind a kettőbe! A 20 óriási méretű lap mindegyike az egész csapatra, sőt még talán a szörnyekre is ható különleges szabályt visz a játékba. A 16 kapukártya segítségével egyik k
Az Aranyláz kiegészítő két nagy újdonságot hoz be a klasszikus BANG! játékmenetbe. Az egyik a felszerelések, amiket aranyért lehet vásárolni. Ezek között vannak egyszer használatosak, mint a rum vagy a palack - gondolom érthető, utóbbi miért egyszer használatos -, vagy akár maga az aranyláz, de vannak tartósak, mint az aranymosó serpenyő, a fegyveröv vagy a békepipa. A másik nagy újdonság az árnylövészek megjelenése. Arról van szó, hogy ha valaki golyó általi játékból való kiszuperálásban részesül, immár
A CLAIM egy gyors, kétszemélyes, mindössze 25 perc hosszú, taktikus és szórakoztató kártyajáték, melyben meg kell győznünk a frakciókat, hogy bennünket támogassanak, vagyis mi legyünk az új király: Goblinok, Lovagok, Élőhalottak, Törpök, Alakváltók, Gnómok és megannyi bájos fantasy lény… és mindez kedves, humoros grafikával, melyet az ismert sztárgrafikus Mico készített! Ebben az egyszerű ütős-vivős kártyajátékban 2 fordulóban mérkőzünk meg egymással. Az első fordulóban csatlósok felfogadásáért verseng
A Dr.Gomb egy roppant egyszerűnek tűnő, szórakoztató, vidám és egyben elgondolkodtató (elGOMBolkodtató) kártyajáték az egész család számára. A cél az, hogy a gombokat okosan gyűjtögetve, válogatva és kombinálva minél több pontot szerezzünk. Ehhez mindössze jó megfigyelőkészségre, koncentrációra és szélvész gyors észjárásra lesz szükségünk az egész játék folyamán!
Az iKNOW Juniorral tényleg játék a tanulás! Legyen az rajzolós, feleletválasztós vagy betűformázós játék - a játékosok számára garantált a szórakozás. Ráadásul az iKNOW Junior olyan pedagógia szakértőkkel együttműködve készült, akik sok-sok éves tapasztalattal rendelkeznek a különböző korosztályú gyerekekkel való közös munkában. Az iKNOW Juniorral való játék a felnőttek számára is nagyszerű lehetőséget kínál arra, hogy bátorítsák gyermekeiket a tanulásra - hiszen ez a játék arról szól, amit a játékosok
Mi is az a Zangle? A Zangle két vagy több kártya kombinációja, amikkel egy másik kártyán lévő formát hozol létre. Három játékmód, végtelen órányi szórakozást nyújt! Szánj időt a körökre osztott játékmódra (1), vagy növeld adrenalinszinted a gyorsasági játékmódban (2), vagy játssz egyszemélyes módot (3), hogy az agyad rúgjon és a szíved kalapáljon! Ez egy vizuális képességeket fejlesztő játék, ami erősíti a jobb és bal agyfélteke közötti kapcsolatot! A játék minden korosztály számára nagyszerű élményt nyú
A Logic Cards logikai kártyajáték kártyapaklijában 53 kártyát találsz logikai fejtörőkkel. Húzz egyet a lapok közül és oldd meg a feladványt a matematikai és a következtető képességeidet felhasználva! A feladatok 5 különböző nehézségi szintet ölelnek fel, és a klasszikus IQ tesztekből is ismert típusokra bukkanhatsz köztük: melyik a hiányzó ábra, vagy melyik szám illik a többi közé? Az izgalmas logikai feladványok csomagjában megtalálod a játékszabályokat és a feladványok megoldásait is.
Íme a Fekete történetek újabb fekete és vérrel teli darabja... 50 fekete történet erős nőkről, vérszomjas bosszúvágyról, kegyetlen gyilkosságokról és nevetségesen abszurd balesetekről. 50 kegyetlen nőszemély, köztük a történelem vérmes nagyágyúi, a filmek és az irodalom leghíresebb, ellenállhatatlan spinéi is! Ami viszont nem változik... Csak egyetlen mondat áll rendelkezésedre, azaz ez alapján tudsz elindulni a helyes megoldás felé. Fel tudod tenni azokat a kérdéseket, amik elvezetnek a válaszh
Ki tudnád találni egy mondatból, mi a teljes történet? Kérdezz jól, és derítsd fel a rejtélyes, megdöbbentő, morbid - vagy néha éppen szerencsétlen eseteket! A Fekete történetekben kissé morbid, de a maguk módján humoros meséket találunk, amik csak arra várnak, hogy megismerjük őket! Egyedül a mesélő tudja a teljes történetet, mindenki más csak egy mondatot tud - ami a kiinduláshoz épp hogy elegendő segítség. A játékosok célja, hogy kikövetkeztessék a teljes sztorit, eldöntendő kérdések segítségével
A Kerek-erdő bűvös hely, ahol különös tárgyak hevernek szanaszét. Bárhová léptek, megmozdul veletek a föld és ezért nehéz lesz tájékozódni. A Kerek- erdőben találkozni fogtok néhány segítő baráttal, vagy olyanokkal, akik tőletek várnak segítséget, esetleg kétes alakokkal, akik nincsenek mindig jóindulattal irányotokban. Készen álltok a kalandra? Az a célotok, hogy egymást megelőzve megszerezzétek a legendás smaragdgyűrűt. Ehhez össze kell gyűjtenetek 3 aranyalmát, majd el kell mennetek az Erdő Szellemé
A Tick Tack Bumm Vibrálás játék főszereplője egy ketyegő bomba, amely ezúttal különösen exkluzív: piros színű, és nemcsak a tempót diktálja a játékban, hanem véletlenszerű időközönként vibrál is. Igazán sikamlós kategóriákból kell megfelelő kifejezéseket mondani, és csak ezután lehet a bombát továbbadni. De akinél a bomba vibrál, annak nem kell sokáig gondolkodnia: azonnal átadhatja a bombát bármelyik szomszédos játékostársának, anélkül, hogy egy szót mondana. A vibrálás a joker a játékban, és villámgyors
Dobjatok a kockákkal, majd írjatok trükkös feladványokat a kidobott betűkkel! A kockák adják meg azokat a betűket, amelyekkel az egyik csapatnak fogalmakat kell írnia, a másik csapatnak meg ki kell találnia azokat! Ugye mindig a kisbetűs részben rejlik a mókás részlet, no itt is! Amennyi időt használ fel az egyik csapat a feladvány megírására, annyit kap a másik is, hogy kitalálja! Koncentráció és kreativitás kell ehhez az Activityhez, hogy minél cifrább feladványokat írjatok, illetve találjatok
A Mars terraformálása egy hosszas, folyamatos munkát igénylő projektnek ígérkezik az emberiség számára. Ahhoz, hogy az élethez szükséges ivóvíz, oxigén, és megfelelő hőmérséklet permanensen biztosítva legyen, körültekintő tervezésre és a közbülső projektek következetes megvalósítására van szükség. Egyenlőre minden a tervek szerint halad, de az erőforrások szűkösek, melyek utánpótlásáról hosszútávon gondoskodni kell. A naprendszer távolabbi szegleteinek nyersanyag-készleteit felkutatva talán megoldást talá
A Kezdetek a Mars Terraformálásának harmadik kiegészítője.Minden kezdet nehéz...különösen igaz ez olyan nagy vállalkozások esetén, mint egy bolygó terraformálása! A helyzet azonban nem kilátástalan, a kezdeti nehézségek kiküszöböléséhez nyújt segítséget: A Kezdetek!A kiegészítőben a 7 új projektkártya és 5 új vállalat mellett 35, a játék elején kijátszható kártya található. A döntés a tiéd: az emberiség érdekeit szem előtt tartva adsz egy nagyobb kezdőlökést a terraformálási folyamatnak, vagy inkább saját