Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
A Carcassonne Maps egy könnyen tanulható kiegészítő a Carcassonne társasjátékhoz, 2 - 5 játékos részére. Az alapjáték 2001-ben megnyerte a Spiel des Jahres díját Az Év Játéka kategóriában. A társast, a könnyebb tanulhatósága miatt, akár már 8 éves kortól ajánljuk kipróbálni. A játékmenet erősen épít a lapka-elhelyezés mechanizmusra.
A GYÜMI egy varázslatosan egyszerű, szórakoztató, vidám és egyben ravasz kártyajáték az egész család számára. A játékosok célja az, hogy a gyümölcsöket okosan gyűjtögetve minél több pontot szerezzenek. Ehhez mindössze jó megfigyelőkészségre és megbízható memóriára lesz szükség, mivel minden sorozatból csak a legfelső kártyalapot fogjuk látni az egész játék folyamán! A játékszabály elsajátítása mindössze egy perc, majd játszhatjuk ketten (elmebajnokság), 5-6 játékossal is (vidám partijáték), de akár eg
Ez a játék a Kuruzslók Quedlinburgban kiegészítője. A bájitalfőzést ezentúl már öten is űzhetik a játéktábla körül. A kiegészítő egy új gyógynövényt, új receptkönyveket és javasasszonyokat tartalmaz, akik ajánlataikkal megfűszerezik a játékot. A játékot 2-5 fő játszhatja, a játékidő átlagosan 45 perc. 10 éves kortól ajánlott.
Segíts a tyúkoknak megtalálni a helyüket! A Tojó-toló JR. egy egyedülálló csúsztatós játék, amelyben a tojókat addig kell körbe-körbe csúsztatnunk a játéktáblán, amíg minden tojásra rá nem ülnek. A Junior kiadásban a folyamatos szórakozásról és fejtörésről a 48, egyre nehezedő feladvány és a 3D tyúkok és csirkék fognak gondoskodni. A játék fejleszti a problémamegoldó és tervező készségeket. 4 éves kortól ajánlott.
A füzetben feldolgozott témakörök: a szólások, közmondások jelentésének ismerete; a szerzők-művek párosítások; az ellentétes jelentésű szópárok helyes használat; szövegértési feladatok hasznos segítséget nyújtanak a képességfejlesztésre; egyéni differenciálásra; tehetséggondozásra és felzárkóztatásra; otthoni gyakorlásra egyaránt.
A játék során segíteni kell Jacknek, hogy feljusson a paszulyon egészen az égig. A 60 különböző kihívást tartalmazó füzetnek megfelelően helyezzük a kétoldalú lapocskákat a függőleges állású játéktérre. Vigyázat, a lapocskák átfordulnak, miközben lefelé haladnak a táblán, ezért gondosan meg kell tervezni, hogyan indítjuk el őket. A játék megdolgoztatja a térlátást, a problémamegoldó és tervező készséget. A gyerekek így játszva fejlődhetnek az ismerős mese szereplőivel. A játékot egyedül, de akár a családd
Átkelni a tavon nem is olyan egyszerű! A játék célja, hogy átjuttasd a békáid a tó túlsó partjára, és közben megakadályozd a játékostársaidat, hogy ugyanezt tegyék. Az nyer, akinek legelőször ér át a 4 tagú békacsaládja a túlpartra. A játékot nehezíti a tó közepén tátogó hal, ami visszariaszthatja a békád a startmezőre. A játék fejleszti a problémamegoldó és tervező készséget, a koncentrációt és a memóriát. A játékot 2-6 fő játszhatja, a játékidő 20 perc. 6 éves kortól ajánlott.
A határ a csillagos ég! Ebben az egyedül játszható logikai játékban hosszú időre el lehet merülni. A cél, hogy megvalósítsd azokat az alakzatokat a játéktáblám, amiket a 80 kihívást tartalmazó játékfüzet mutat. Mindezt a különböző alakzatokat felhasználva teheted meg, de vigyázz, mert az alakzatok forgatásával változik a csillagok színe! Remek játék utazásokra, könnyű és kompakt. A feladatok változatosságáról egy 80 kihívást tartalmazó füzet gondoskodik. A játék fejleszti logikát, a térlátást, a problémam
Ebben a játékban delfineket leshetünk meg. A feladványoknak megfelelően kell elhelyezni a delfineket a táblán és megfejteni, hogyan lubickolnak a víz alatt. Az egyedül játszható logikai játék fejleszti a koncentrációt, a logikát és a problémamegoldó készséget. A 48 kihívást tartalmazó füzet pedig gondoskodik róla, a játék sokáig lekösse a gyerekeket. A fejtörő utazásokra is kiváló, mert az összecsukható táblára helyezhető mágneses elemek biztosan a helyükön maradnak. 7 éves kor felett ajánlott.
Kövesd a nyilakat és megleled a megoldást! Egyedül játszható logikai játék, melyben a nyílkombinációkat tartalmazó elemeket úgy kell elhelyezni a játéktáblán, hogy azok az adott feladatnak megfelelő irányt mutassák. Vigyázat, az elemek forgatásával a nyilak iránya megváltozik! Remek játék utazásokra, könnyű és kompakt. A feladatok változatosságáról egy 120 kihívást tartalmazó füzet gondoskodik. A játék fejleszti a problémamegoldó és tervező készségeket. 7 éves kortól ajánlott.
Logikai játék két játékos számára! A párbajban a piros és a sárga játékos csap össze, és az nyer, akinek a színéből több borítja a kocka felszínét. A 10 perces játékban fontos a taktikai gondolkodás, mivel egyaránt lehet támadó és védekező alakzatokat választani. A játék egyedül is játszható, ilyen esetben párbaj helyett a 3D-s formatervezést lehet gyakorolni a 80 kihívást tartalmazó füzet segítségével. A játék fejleszti a térlátást, a koncentrációt, a tervező és problémamegoldó készségeket. 10 éves kortó
A fejtörő akkor kezdődik, amikor eltávolítottuk az összes színes elemet és megpróbáljuk visszahelyezni őket a csonka kockába. A kocka számtalan módon összeállítható, de azt az egyet kell megtalálnunk, amit az aktuális kihívás megkövetel. Ehhez segítségünkre lesz egy 48 kihívást tartalmazó füzet. Az egyedül játszható Plug Play Puzzler fejleszti a térlátást, a koncentrációt és a problémamegoldó készséget. 6 éves kortól ajánlott.
A darabok összeillesztésével 3D alakzatokat lehet építeni. A 2 játékmódban végezhető 80 különböző kihívás hosszú időre garantálja a fejtörést. Remek játék utazásokra, hiszen kis helyen is játszható és a csomagban sem foglal sok helyet. A hordozást megkönnyítő tok egyben játéktáblaként is szolgál. A játék fejleszti a térlátást, a problémamegoldó és tervező készségeket. 12 éves kortól ajánlott.
Bizonyítsd be, hogy nagy hadvezér vagy, és te lehetsz a hunok következő uralkodója! Rakd meg szekereidet, fogadj fel hűséges embereket, és ha kell, átkozd meg ellenfeleidet sámánjaid segítségével! Használd kártyáid képességét, hogy Te lehess a legjobb a Hunok társasjátékban! Egy játékos dob a kockákkal, majd a játékosok felváltva választanak közülük - így a kocka színének megfelelő zsákmányhoz vagy kártyához juthatnak hozzá. Használd bölcsen az így megszerzett erőforrásokat, hiszen sokféleképp
A játék menete: Négy játékos játszhatja, akik azon igyekeznek, hogy saját 4 bábujukat minél gyorsabban eljuttassák kijelölt végcéljukra, a bázisra. A játék kezdetén mindegyik játékos 4 bábuja a start mezőn áll. Aki a legnagyobbat dobja a dobókockával, az kezdi a játékot és dobhat újból elsőként. A játékba csak 6-ost dobva lehet "beiratkozni", azaz bábut bevinni. A játék során bármelyik a táblán lévő bábl lépni lehet, így a játékos döntheti el, melyikkel kíván lépni, és ha olyan mezőre léphet, ahol valamel