Foltos zsiráf webáruház: társasjáték, készségfejlesztő és képességfejlesztő játék webáruház, logikai játékok, fejlesztő játékok gyerekeknek egy helyen
A Mozaik szett (rókás) leírása: Doboz tartalma: 1 db parafatábla, 1 db kalapács, 80 db szeg, 79 db fa mozaik. A kalapács, a parafatábla és a formák segítségével vidám, színes formákat készíthet gyermeked! A pici kezeknek nagy koncentrációt igénylő feladat, de remek szórakozás!
Fejleszti a finommotorikát és segít megismerni a színeket, gyümölcsöket.
A gyerekek szellemi fejlődése nagymértékben függ attól, hogy mikor és milyen hatások érik őket. Ezért is fontos, hogy az óvodás korú gyerekek megismerkedjenek ilyen és ehhez hasonló játékos, képességfejlesztő feladatokkal. Ez a bambinoLÜK füzet azt a célt is szolgálja, hogy a gyerekek már az iskolába indulás előtt megismerkedjenek a kihagyhatatlan Ablak-Zsiráf képes gyermeklexikonnal, annak képi világával.
A Játék a formákkal feladatkártyacsomag az alábbi feladattípusokat tartalmazza: alakzatok elrendezése rácsokban, sík területi viszonyok felfogása, megjegyzése. A hátoldalon lévő pluszfeladatok lehetőséget adnak arra, hogy a gyerekek a tanultakat más módon is alkalmazzák. 6 éves kortól ajánljuk! A csomag 16 feladatkártyát tartalmaz.
A LOGICO PRIMO innovatív fejlesztőjáték a 3-5 éves korosztálynak. Az új feladatcsomagban az észleléshez és tájékozódáshoz, mintákhoz, formákhoz és színekhez kapcsolódó feladatlapok találhatók. 3 éves kortól ajánljuk! A kártyák a PRIMO kerettel együtt használhatóak. A keret könnyen kezelhető, fejleszti a vizuális észlelést, a szem- és kézkoordinációt. A kerethez rögzített korongok tologatásával bejelölhető a helyes megoldás. A kartonlapokra így nem kell írni, újra és újra felhasználhatóak. A korong t
A LOGICO PRIMO innovatív tanulójáték – az óvodások napirendjébe beépíthetően – a következő területek fejlesztéséhez kínál játékos gyakorlatokat: érzékelés, koncentráció, mennyiségek és színek ismerete, térbeli tájékozódás, nyelvi kifejezésmód, tárgyi információk, valamint hozzárendelések és analógiaképzés révén logikai összefüggések keresése. A Felismerés, megnevezés feladatkártyacsomag az alábbi témákat dolgozza fel: Színek, formák, méretek, arányok, sorrend és összefüggések felismerése. 3 éves kor
Old meg a Balance Beans - logikai játék kihíváskártyáit! Állítsd fel a libikókát, majd húzz ki egy feladatot a 40 darab kártya közül, és helyezd el a babokat a képen látható módon. Ezek után próbáld elhelyezni a maradék babot a libikókán úgy, hogy az meg se billenjen! Mivel a játék doboza 3 darab egy szemből, 3 darab két szemből és 3 darab három szemből babot tartalmaz, így ez a logikai játék a tudtodon kívül fejleszti matematikai tudásodat. Ha egy kicsit is jobban megnézed, igazából egyenleteket oldasz m
Úgy kell óvatosan felrakosgatni a Hold arcára a színes hengereket, hogy a Hold ne veszítse el az egyensúlyát.A félholdat, mint egy fűrészt rakjuk az asztalra arcával felfelé.Ha egyedül játsszák, a játékos dob a dobókockával, majd egy megfelelő színű hengert óvatosan felrak a Hold arcára. Ha többen játszanak, felváltva dobnak, egyszerre mindenki csak egy hengert rak fel a Holdra, olyan színűt, amilyet dobott.A hengereket úgy kell felrakni, hogy a Hold ne billenjen fel.Minden henger fel kell, hogy kerüljön.
6 kép egy fadobozban. Fejleszti a rövid távú memóriát, a kitartást és a logikus gondolkodást.
Az Exit Repülés az ismeretlenbe kaland sroán egy Barbadosba tartó utasszállító fedélzetén utaztok. A kapitány arról tájékoztatott, hogy a gépetek meghibásodott, miután viharba kerültetek. De nincsen ok aggodalomra. Csak kisebb rövidzárlat lépett fel a szellőzőrendszerben valamint a pilótafülke ajtajának kinyitása is jelenleg lehetetlen, továbbá a rádióösszeköttetés is megszakadt a toronnyal. Ezeket a meghibásodásokat ki kell javítanotok ahhoz, hogy biztonságosan landolhassatok. A vészhelyzeti protokoll sz
Egyszavas jelszavakkal próbáljuk megtalálni az ügynököt (ügynököket), azonban itt együtt kell dolgoznunk csapatként. Játék előkészületek: 25 szókártyát helyezzünk el egy 5x5-ös formában. Egy kulcskártyát helyezzünk a tartóba úgy, hogy mindenki jól lássa az egyik oldalát. A kulcskártyán mindenki lát 9 zöld színű kártyát, ezek jelölik az ügynököket, három négyzet pedig fekete ez mutatja a gyilkosokat. A 9 zöld színű kártyából 3 megegyezik a másik oldalon találhatóakkal, illetve a 3 fekete közül 1 szintén
A Mágikus tekercsek egy valós idejű kockajáték, ahol minden játékos egy varázsló bőrébe bújik. A játék során varázsigéket kell kijátszani, hogy megszerezzük a rejtett tekercsek nyújtotta titkos tudást. A körökben a játékosok kockával dobnak addig, amíg ki nem dobják az aktuális tekercs, vagy a saját varázsigéjük motívumait. Amikor ez sikerült, a kockákat a lapra helyezik és újabbakat húznak helyettük. A kör akkor ér véget, ha nincs több kocka, vagy valaki kidobta a tekercs motívumait. Ekkor végrehajthatók
Adventure Games A börtön - Kalandjáték három fejezetben. Ebben a kooperatív játékban három fejezetben élitek át a történetet. A játékidő fejezetenként 90 perc. A játékot bármikor megállíthatjátok, elmenthetitek a játékállást azért, hogy egy másik alkalommal folytassátok. Egy sötét börtönben ébredtek. A kijutás lehetetlennek tűnik, már csak azért is, mert egyikőtök sem emlékszik, hogyan kerültetek ide. A PC kalandjátékok menetéhez hasonló módon helyszíneket fedeztek fel, tárgyakat kombináltok, nyomok
Olyan izgalmas szabályok várnak Rád, mint például rímekben kell beszélni, de vigyázz ha nem tudod folytatni innod kell! Játszd ki a +2-es lapot bármikor és büntesd meg ellenfeled +2 korttyal. Vicceld meg barátaid az új szabály lappal és mond például nekik, hogy innentől kezdve csak ékezetek nélkül beszélhetnek. A tréfa addig tart, amíg valaki fel nem húzza a delete lapot, amivel törli az összes életben lévő szabályt. Ilyen, és ehhez fogható ördöngős feladatokat rejt a 70 darabos pakli, de találsz benne t
Kellemetlen, abszurd történetek a megszokott apró dobozban. Ezeket garantáltan csak az élet produkálhatta. Szituációk, amelyek bárkivel megtörténhetnek, de senki sem számít a morbid fordulatra. Te kitalálod egy mondat alapján, hogy mi történhetett?