A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
A tervezők a megszokott ar nyokat alkalmazz k a kever kek feloszt s t illetően, az első abroncs a Bridgestonn l megszokottan 3, m g a h ts 5 z n ra osztott, ezzel optimaliz lj k a tart ss got s a megfelelő tapad st. A mint zat minim lisan v ltozott, ink bb nevezhetj k friss tett desingnak a lenyomatot, mintsem forradalmian jnak. Kifejezetten a kanyarod si k pess gek fontoss g t pr b lj k meg kiakn zni, ehhez alak tott k ki az j profilt illetve a negat v mintacsatorn k elhelyez se is ezt hivatott erős
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ellaacute;tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop s
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki
Kifejezetten egy agressz vabb mint zat darab, s robusztus fel p t s jellemzi amit az is al t maszt, hogy biasz szerkezettel rkezik. A Battlax blokkelhelyez si technol gia lehetőv teszi azt, hogy elegendő teljes tm nyt k lcs n zz n a megszokott burkolattal ell tott ton, mindemelett a nehezebben megk zel thető helysz neket is k nnyen s biztons gosan el rhess k. 40-60%-os feloszt sban javasolja a gy rt utcai illetve offroad haszn latra. Mivel a mint zata igen agressz v ez rt a megfelelő kop sk p ki